Meiden van Maart!

hallo iedereen,ik weet niet zo goed nog hoe dit allemaal werkt maar ik hoop maar dat t goed komt,hahaha.
Ik zal dan maar ff snel vertellen hoe of wat en waarom ik hier tercht ben gekomen:ik ben nu al weer een tijd gelukkig met mijn nieuwe vriend,ik heb al n dochertje van nu bijna 4,maar mn vriend en ik willen graag nog een kindje erbij. Ik heb nu in januari mijn spiraal eruit laten halen,(nog niet zolang dus),en ben in die tijd al 2 keer ongeveer 2wkn overtijd geweest maar werd tog steeds weer ongesteld.Afgelopen maand was ik ook 2wkn overtijd maar werd nu 5 dagen geleden ongesteld,het is alleen niet zoals ik normaal ongesteld werd,maar ik denk dat ik me er ook te veel op focus,en dan zit je je al snel gek te maken heb ik gemerkt.
Maarja dit was t dus in het kort.

gr mamaeva

2x hoho, niet overdrijven nu hè. Wat doet hij voor werk?

Welkom MamaEva, hoezo was je ongi anders dan vorige maanden meis? Korter, heviger, of hoe moet ik dat zien? Misschien kun je dan nu beter uitgaan van een langere cyclus. Wel fijn dat je tot nu toe wel steeds dezelfde tijd ongi word. Want je ging neem ik aan uit van 28 dagen. Hoeveel dagen was je cyclus dan? Dan kan je die twee beter bij elkaar optellen en delen door 2. Hoe jong zijn jij en je mannetje? Veel kletsplezier hier. Is dit je eerste keer hier op het forum of tijdjes je vorige zwangerschap ook hier gekletst?

Liefs Nathalie

Ohhhhhhhhhhhhhh wat een lieve foto's, wie zijn die kids?
Ikke is nieuwsgierig, hihih

Liefs Nahtalie

Heb het trouwens over de hyves van Mama22 meiden, anders snappen jullie het natuurlijk morgen niet meer.

Hou zou MamaJm het vandaag hebben gehad op haar uitje. Die zal hier vast morgen wel weer te vinden zijn. Hopelijk beetje op tijd. Want ik ga tegen 13.15 uur (waarschijnlijk) weg naar vriendin om later samen naar concert te rijden.

Hoe is het met de rest van de meiden? Parent2be, wanneer ga je de huisarts bellen meis?

Esther voel jij je vandaag alweer wat beter? Zit je ff niet zo lekker in je vel of watist?  Als je je hartje wilt luchten, we kunnen heel goed luisteren hier hoor.

Liefs Nathalie

2 ervan zijn mijn oppaskindjes en eentje is het petekindje van mijn vriend.
Hij werkt bij de politie. Spannend he....zo'n uniform....hhihihi

Ik word trouwens gek van mijn kat....ze is krols....hmmm was het bij ons ook maar zo simpel als bij een kat...en keer een kater d'r op en ze is zwanger.....Maar ik laat haar in juni steriliseren...ze sproeit alles onder. bah....

Hallo mamaeva welkom.

hahaha..
hij werkt bij klm en ik ben 24 en hij 22..
en mn ongstldhd is nu weinig,normaal ist alsof je kraan openzet.
en dit is de 1e keer dat ik ooit zoiets als dit doe,tijdens mn vorige zwangerschap was k zowieso de eerste 5 a 6 mnd alleen maar aant overgeven.

groetjes

Hoeveel dagen was je ongi dan Mamaeva? En hoeveel dagen is nu je cyclus?
De vraag over het werk was voor Mama22 hoor, hihih. Maar leuk dat je antwoord. En wat doe jij in het dagelijks leventje meis? Je hebt dus in januari je spiraaltje laten verwijderen. Dus toen weer voor het eerst sinds hoelang ongi?
Heb je je nod al berekend? Niet Ongesteldheids Dag = NOD.
Vanwaar je eerste zwangerschap geen forum en nu toch wel gezellig mee kletsen? Ben je er nu meer mee bezig? Hoelang zijn jij en je vriend samen.

Jeetje Naat dit lijkt wel een kruisverhoor. Sorry is niet mijn bedoeling, hihih. Nogmaals welkom!

Liefs Nathalie

Oelala een uniform sexy hoor. Ik wou iets zeggen hier, maar ik ben nu al wel erg genoeg bezig. Maar jijjjjjjjjjjjjjj begon! hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan