Meiden van Maart!

Waar is Zazoutje eigenlijk?? meid al lang niet meer hier geweest zag ik?? druk met werk enzo zekers...nou je NOD is in aantocht dus dan zal je hier vastwel weer verschijnen...hopelijk blijven de rd'tjes weg!
We horen wel weer van je.
Liefs mij

Ja ik mistte onze Zazoutje ook al. Had laatst ook al oproepje geplaatst ze is al zolang niet meer geweest.

Ja super mijn broertje hè. Nou het gaat steeds beter, wie had dat ooit gedacht. Ik vind dat nummer die hij zingt van Nick & Simon zo mooi. En Dapper&Sterk van Jim ook, maar die staat op pagina 2. Die wie hij op de andere paginga's zingt is in zijn begin tijd dat ie begon met optredens bij het verzorgingshuis waar hij werkt en feestje van vrienden en daar weer familie van enzo. En hij heeft dus nu 2 eigen nummers mogen opnemen van zijn vriendin, echt top. Ik stem dagelijks op hem op verschillende radio stations en hij staat erg hoog. Soms bij 1tje al op 1, hij is steeds in gevecht met Carola Smit om de 1e plaats, hihih. Hij heeft twee weken geleden zijn eerste grote optreden gehad in de feesttent hier. Hij moest op vrijdag zingen maar is op zaterdag weer gevraagd omdat er iemand uit was gevallen. Toen voor ruim 600 a 700 mensen, echt een ervaring voor hem. En in juni moet in bij een festival van een radio station optreden, dus daar zullen ook wel veel mensen zijn. Echt apart om je broertje op de radio te horen hoor. Hij had laatst een live interview zelfs. Ikke is stiekum wel heel erg trots, hihih.

Ik ga mijn mannetje zo eens mee sleuren naar bedje, hihih.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje           ?????

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08/20-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

?????????????????????????????????????????

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

MamaJM           1e bezoek         09-06-08
Boeffie                 1e bezoek
Parent2be       1e bezoek

hallo keiden,

hier een aanhankelijke kat, terwijl ie normaal bijna niet geaaid wil worden, ligt nu regelmatig op schoot....dus kan wel kloppen ja! zit nu samen met me op de pc, wel irri, hele tijd met z'n poten bij toetsenbord....grrr.

wat knap iris dat je stopt met roken, goed zo! zo goed voor je aanstaande baby!!

ik ga nu nar bijna 12 uur slapen (ben nog steeds moe?) weer richting werk....zucht. gister op het werk ging het weer veel over baby's door die zwangere collega's, heb maar wijs zoveel mogelijk m'n mond gehouden, anders valt het op!! hihih

bedankt voor jullie tips, bel denk idd de huisarts maar (kan pas dinsdag dan heb ik een dagje vrij, andere dagen werk ik allemaal en moet tussen 8 en 11 bellen....tja en op een school met zoveel oren gaat dat niet lukken op m'n gemak.) en dan daarna idd de gyna of verloskundige...hou jullie op de hoogte!!

een fijne dag! probeer vanavond nog even te kijken hier, als ik niet al te moe ben....

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08/20-05-08

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08 1e echo binnenkort
Parent2be       1e bezoek

Hoi parent2b, ik ben altijd heel snel en heb meteen de maandag na het testweekend, gebeld met de huisarts, die overigens niks deed hoor. Ik heb diezelfde week kraamzorg en verloskundige praktijk benaderd....

groetjes boeffie

Nathalie: leuk dat je ook ovu-testen gaat gebruiken! Het heeft mij nu heel erg geholpen omdat ik gewoon met eigen ogen heb kunnen ‘zien’ dat ik een eisprong heb. Fijn om te weten zeg maar . Als ik deze ronde weer ongesteld word, ga ik ze volgende maand weer gebruiken, alleen begin ik dan 2 dagen later. Ik moet zeggen dat ik er daardoor niet ‘veel’ mee bezig ben geweest hoor. Niet meer dan vorige maand, want toen was er meer onzekerheid. Ik vond het juist prettig, maargoed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk! Ben benieuwd naar jouw ervaringen ermee!!!

MamaJM: aaaaah, wat zielig van je zoontje!!! Die van mij had dinsdag z’n eerste bloedneus – huilhuil. Viel recht op z’n koppie en BLOEDEN!! Deed mij pijn in m’n hart zeg maar …. Ach, het hoort er bij en je kunt het toch niet voorkomen helaas…

Werd gisteren door een vriendin gebeld: DIE IS ZWANGER!!! Haar eerste kindje!! Vind het zo gaaf voor haar, maar hoop nu NOG meer dat het ons ook snel lukt, want dan zijn we samen zwanger. Ze is 13 januari uitgerekend. Zucht….

Ben vandaag weer aan het werk en ook de hele avond weg, dus ik meld me pas morgen weer. Fijne dag allemaal en niet teveel kletsen hoor, want dan kan ik het niet bijhouden .

Oh, nog 1 dingetje: wil iemand mijn NOD op 28-05 zetten? Ik kan hier op m’n werk op een of andere manier geen banners plaatsten en ook geen opgemaakte tekst… Thnx!!

groetjes,
Kipling

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08

Glittersss * * * **

*

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08 1e echo binnenkort
Parent2b           1e  bezoek

Terug
Bovenaan