Goedemiddagggg meiden, hier was ik ook weer ff. Kreeg vanmorgen compliment van de zwemtherapeut dat mijn conditie zo vooruit was gegaan, leuk he.
Gisteravond is mijn baas helemaal niet langs geweest met contractje, de eikel, sorry, hihih. Ook geen sms van kan het niet redden of we doen het morgen, nee niks. Haat als iemand afspraken niet na komen en dingen heel erg uitstellen. Dan moet hij die afspraak niet maken hè. Vandaag had hij examen van reddingszwemmen. Ga maar eens ff kijken of hij eind van de middag of vanavond bij het zwembad is en dan wil ik weten waar ik aan toe ben.
Heb eindelijk iets meer duidelijkheid over mijn auto. Mag hem nog houden tot 01-07-08 dus geeft me ff iets meer lucht. En heb ik nog de tijd om te zorgen dat het allemaal geregeld word en kijken wat voor mij de mogelijkheden zijn tot een aangepaste auto. Wat zijn die krengen duur zeg. Ik wil ook wel een autootje van 1000 of 2000 euro kunnen kopen, maar ja daar kan ik niet in rijden. Want zonder aanpassingen kan ik niet rijden en die zijn heel erg duur en oude autootjes passen ze ook niet aan, grr. Tis wat allemaal. Als ik maar wist dat ik de aanpassingen vergoed kan krijgen. Of ergens een tweedehands auto die betaalbaar is. Ben van alles aan het proberen.
Ik weet nog niet of ik volgende ronde ga beginnen met ovulatietesten hoor Kipling, heb ze wel in huis nu, dus maar ff afwachten hoe het deze periode gaat. Ik zat net broodje te eten op de bank. En had ineens buikkrampen. Dus volgens mij heb ik mijn ei gevoeld want nu is het al niet meer zo hevig gelukkig. Gisteravond niet meer geklust maar dan maar vanavond. We gaan gewoon door met klussen ook na verwachtte ei, of misschien heb ik die al wel eerder gehad en waren die mijn darmen die raar dedene, kan ook.
Hahah ik wou je al op het wachtbankje zetten Esther, maar zag dat je het net zelf al hebt gedaan, goed zo hoor! Word steeds spannender hè. Voel je al iets?
Grappig Parent2be dat jij dus ook last heb van een aanhalende kat. Maar dan vind ik het wel vreemd, want ik weet niet zeker of ik mijn eisprong al heb gehad. En anders deed hij dat nooit. Hij is nu veel bij me te vinden, heel apart. Heb je HA al kunnen bellen?
Weet je al wanneer je 1e echo hebt Boeffie? Hoe gaat het op dit moment met je? Ik weet ff niet meer wat ik nog meer wou zeggen.
Ik ga nu ff naar mijn ouders. Mijn vader kwam hier net. Hij heeft gisteren urine naar de HA gebracht, blijkt ie iets met zijn nieren te hebben, zat bloed in enzo. Nu heeft ie hele grote medicijnen en moest gistermiddag meteen urine naar het ziekenhuis brengen. Daar krijgen we morgen middag de uitslag van als het goed is. Pff wel spannend hoor, hopelijk dat die medicijnen aan slaan.
Mams gaat me ff helpen met aanvraag doen bij de gemeente, kijken of die iets voor me kunnen tekenen wat betreft aangepast vervoer of aanpassingen. Vanmiddag ben ik er ff niet, dus spreek jullie vanavond weer okay?
Geniet van het lekker weer allemaal en tot snel!
Liefs Nathalie