Meiden van Maart!

hallo allemaal,

focus je niet teveel op de dag van je eisprong...hou je slijm in de gaten!! is het heel veel en dik, dan hup ervoor gaan! hier ook die methode gebruikt en dus meteen raak, hihihi

ga straks proberen de huisarts te bellen, kan vanaf 8:00 bellen. probeer ik het als alle leerkrachten naar hun klas gaan, want mijn kids komen vandaag een kwartiertje later, dus komt goed uit!

en vanavond ga ik dus uit eten...gaap!!! hoop dat ik het volhou, slaap nu steeds klokje rond. m'n borsten beginnen te wennen aan hun omvang, morgen maar even twee grotere bh's voor ze kopen, voor de rest veel moe, soms 's avonds misselijk en zo nu en dan een flinke bloedneus, dat waren m'n zwangerschapskwaaltjes!!

werk ze of relax ze vandaag meiden!!

en nathalie, super van je contract! gefeliciteerd!!!

Goedemorgen meiden, wat een ramp zeg verplicht willen klussen en er zo mee bezig zijn. Doe ik NOOIT meer! Dat werkt toch niet. Mijn vriend voelde zich er volgens mij helemaal ongemakkelijk bij. En had eergisteren ook al buikpijn en gisteravond dus weer. Niet geklust dus. Aan ene kant baal ik een beetje, maar aan andere kant net wat Parent2be zegt, ik hou gewoon mijn slijm goed in de gaten. Maar gisteren dacht ik iets te voelen in mijn buikje dat een eisprong kan zijn. Maar misschien heb ik die ook wel gehad. Gelukkig wel geregelmatig geklust daarvoor. Maar waarom dan juist nu weer aantal dagen niet? Dalijk loop ik mijn eisprong mis, na eisprong klussen heeft ook weinig zin. Niet dat we dat niet doen hoor, want je weet maar nooit met dat lichaam van mij. Aan ene kant heb ik het gevoel dat ik hem dus al eerder gehad heb. I hope so. Maar dit wil ik dus nooit meer zo. Het moet wel leuk blijven hoor, anders ga ik wel naar ronde 4. Tis voor het eerst dat ik mezelf er op betrap dat ik zo gefocust er mee bezig was.

Maar goed genoeg mezelf ff toegesproken te hebben, hihih. Dank je Parent2be, ben er ook erg blij mee, alleen kan het nog niet echt beseffen dat ik dus nu contractje heb, hihih. Is het gelukt om de HA te bellen meis? en en en? Fijne avond meis, hopelijk heb je het gezellig en kun je morgen lekker uitslapen om weer ff bij te komen.

Mama22 zal nu wel lekker naast haar mannetje in bed liggen. Groot gelijk meis. Ik werd wakker gesmst door die vriendin met wie ik naar dat concert ga. Grrr word helemaal gek van haar, ze is zo hyper op dit moment. En ze heeft me dus wakker gesmst terwijl ik om 3.40 uur nog maar weinig slaap heb gehad en al ruim voor de wekker wakker was. Toen eindelijk weer in slaap gevallen, smst die muts, heellll fijn! Gaat vanavond laat worden, hopelijk red ik het allemaal. Ik ben niet eens zwanger en loop nu al te piepen over dat ik zo moe ben, hihih.

MamaEva is geloof ik een beetje geschrokken van mijn kruisverhoor, oeps sorry meis. Was niet mijn bedoeling, maar het was ook al laat, dus misschien ging ze ook wel naar bedje. Komt ze voor het eerst forummen. Komt ze Mama22 en mij tegen in een dolle bui, nou lekkere indruk. Wij brave meiden van Maart, hihih.

En hoe is het met de rest van onze meiden? Gooi de kwaaltjes er maar in hoor. Allemaal lekker geslapen? Het word nu wel steeds spannender allemaal hè. Hoop toch zo dat er een aantal dames zwanger raken deze maand. Het liefst natuurlijkk heelllll veelll, maar laten we ff rieeel blijven.

Ik ga eens ff ons nod lijstje zoeken en dit posten. Fijne dag!

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje           ?????
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08/20-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje        17-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

MamaJM           1e bezoek         09-06-08
Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2b           1e  bezoek

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  binnenkort

Goedemorgen dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe ben weer helemaal fit....gister pas om half 2 naar bed gegaan en schrok om 9 uur wakker, want manlief was niet thuis (hij moest om 7 uur thuiskomen).....ben dan altijd zo bang dat er iets gebeurd is.....maar gelukkig kwam die om half 11 kerngezond (alleen super moe) naar bedje toe.

Je hebt wel gelijk van; niet focussen op je eisprong maar hou je slijm in de gaten, maar daar ben ik dan weer te slordig in. Gister had ik zoiets van; hoe zat dat nou ook alweer, als je je afveegt van beneden en je glijd er zo langs dan heb je je vruchtbare dagen....of je slijm is dikker, maar wat is dikker.....draadjes trekken....hmmm het was allemaal zo verwarrend weer...

Ik had bij mijn eerste poging, mijn eisprong heel goed gevoelt en bij de 2e keer niet en had vorige week het idee dat ik hem nu weer had gevoeld. Toen ik het voelde zijn we maar meteen naar boven gerent, maar nu twijfel ik ook wel weer. Hoe weet je in hemelsnaam dat het niet gewoon een krampje is van je darmen ofzo...Ik heb namelijk nooit zo op mijn lichaam gelet. pfff wat een gedoe he meiden.

Ik denk wel dat als ik ronde 4 in moet dat ik met ovu. testen ga beginnen. Maar hoe werkt dat dan eigenlijk??? Iedere ochtend erover heen piesen ofzo...hahaha jah sorry dames, maar heb het  weer vandaag.....

Hahhah hey meis, gaan we weer verder waar we gisteravond gebleven waren  Ik snap het ook allemaal niet meer hoor. Volgens mij is het gewoon een lot uit de loterij. Want zoveel kans heb je in een maand niet. We moeten maar gewoon weer afwachten. Ik denk dan ook vaak ohh dat zijn vast mijn darmen. Eerst voelde ik niks, en nu maar afwachten hoe het de komende dagen, weken tot 30 mei zal gaan.

Jeetje tis alweer 12.00 uur ja. Ik wou nog ff langs de winkel om ff wat mee te nemen voor onderweg. Want van het eten komt weinig terecht vandaag denk ik. En denk als ik vanavond laat terug rij naar huis, dat ik dan ook best  wel trek heb in iets. Maar ff appeltjes kopen enzo. En zakdoekjes, want denk dat  er  janknummers komen, hihi.

Ik ga ff mijn lensen in doen en die semi blonde haren van mij eens ff in model brengen.  Tot strakkies!

Liefs Nathalie  

Ik dacht dat je al weg was, vandaar dat ik niet meer reageerde...nou dan ga ik ook maar ff snel....tot strakkies

Hahha nee joh. Ik moet tegen 14.15/14.30 uur in Zwolle zijn. Daar die vriendin van haar werk ophalen, en die is helemaal panisch en hyper. Wil persee optijd weg, want ze zit daar liever uren voor die kerk dan dat ze iets te laat komt. Niet dat we te laat komt. Deuren gaan om 19.00 uur geloof ik pas open. Hoop zoooo dat het droog blijf. Vind het maar fris vandaag. Hahah wij Nederlanders klagen ook altijd over het weer hè.

Had net mijn haren ff gekamt, kom tot de conclusie dat ik toch wel veel blonde plukjes heb, hihi. Ach tja. Zei al tegen mijn vriend: Nu ga ik me ook blond gedragen hoor. Ohh zegt ie: Daar is niet zo heel veel voor nodig toch. Grrr mannen! Liefde van de man gaat door de maag zegt ie ook nog. Dus ik maar ff lekker vers brood gehaald en beleg. Wat ben ik toch weer een schatje hè.

Ik ga ook ff broodje smeren, maar laptop staat beneden dus. Kijk strakkies nog wel ff of jullie gekletst hebben. En ga ff de route uit printen, dan kan ik ff inschatten hoelaat ik weg ga. Wil het wel op mijn gemakkie doen, daar nog ff kunnen rusten anders houd deze dame het niet echt vol. Tot strakkies

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan