Hey Meiden, ikke is er weer. Net foto's op mijn laptop gezet van gisteravond, maar dacht eerst maar eens ff hier lezen en bijkletsen anders missen jullie me zo hihih.
Heb gisteravond echt een top avond gehad. Wat bleek nou, gingen pas om 19.30 uur de deuren open, waarom ben ik dan al zo vroeg mee gegaan? Pff die vriendin van me was helemaal hyper, maar er waren meiden die er al vanaf 13.30/15.00 uur zaten. Ik had geen jas mee, domdom Dus kreeg heel lief van de koster van de kerk een warme deken en later nog warme kop koffie. Echt kei lief Moht ook voordat de deuren open ging en de menigte binnenstormde naar binnen. Ook echt hele aardige mensen daar. Echt kei gezellig gehad met zijn allen. Super sfeer, mooie geluid zo in die grote kerk. Uiteindelijk na afloop nog achter de tafels van de signeersessie geweest. Ff met de jongens, hihih. En uiteindelijk ook nog saampjes op de foto. Zal dalijk wel alvast ff een aantal foto's plaatsen.
MamaJM geeft niks hoor dat je later reageerde. Tuurlijk is je ventje belangrijker dan de pc. Fijn om te horen dat je zo'n gezellige uitjes dag hebt gehad, dat doet een mens goed hè. En dan helemaal als je thuis komt en de kleine mama mama roept, hihi.
Mama22 lekker aan het fitnessen nu, misschien inmiddels alweer terug. Hahha moest wel lachen dat jij ook vers brood en beleg had gehaald voor je mannetje. Ben je lekker aan het genieten van je vrije dagen meis? Wanneer moet je weer werken?
Boeffie, ik ben echt zo benieuwd hoe je buikje er nu uitziet hoor. Foto, foto foto
Pff wat een weersverandering hè, moet er echt ff aan wennen hoor. Bah die regen. Moet dalijk eigenlijk nog paar boodschapjes doen, maar heb helemaal geen zin
Wens jullie in elk geval nog heel fijn weekend en kom strakkies nog wel ff kletsen.
Liefs Nathalie