Meiden van Maart!

Ik wou me ff weer netjes melden dat ik thuis ben hoor, hihih
Kunnen jullie weer rustig slapen

Ben bekaf, geen puf meer om te lezen of te reageren! Weltrusten!

Liefs Nathalie

Hey dames,

Nathalie  hoe was het gisteravond???? Is kleenex weer een stuk rijker geworden van jou?? hihi.

Gister weer heerlijk kunnen babysitten....heb de hele avond met een knuffel van de kleinste zitten te knuffelen.....erg he...maar het rook zo lekker...Ik hoopte zo dat ie ging huilen dat ik hem fftjes op kon pakken....maar helaas zijn het echte model kinderen die de hele nacht doorslapen....
Vriendjelief was ook meegegaan en heeft de oudste een boekje voorgelezen. Dat was echt zoooooooooooooooo lief he...ik smolt helemaal weg.

Strakkies weer ff fitnessen en dan ben ik weer hier.

Kus mama22

Hey Meiden, ikke is er weer. Net foto's op mijn laptop gezet van gisteravond, maar dacht eerst maar eens ff hier lezen en bijkletsen anders missen jullie me zo  hihih.

Heb gisteravond echt een top avond gehad. Wat bleek nou, gingen pas om 19.30 uur de deuren open, waarom ben ik dan al zo vroeg mee gegaan? Pff die vriendin van me was helemaal hyper, maar er waren meiden die er al vanaf 13.30/15.00 uur zaten. Ik had geen jas mee, domdom  Dus kreeg heel lief van de koster van de kerk een warme deken en later nog warme kop koffie. Echt kei lief Moht ook voordat de deuren open ging en de menigte binnenstormde naar binnen. Ook echt hele aardige mensen daar. Echt kei gezellig gehad met zijn allen. Super sfeer, mooie geluid zo in die grote kerk. Uiteindelijk na afloop nog achter de tafels van de signeersessie geweest. Ff   met de jongens, hihih. En uiteindelijk ook nog saampjes op de foto. Zal dalijk wel alvast ff een aantal foto's plaatsen.

MamaJM geeft niks hoor dat je later reageerde. Tuurlijk is je ventje belangrijker dan de pc. Fijn om te horen dat je zo'n gezellige uitjes dag hebt gehad, dat doet een mens goed hè. En dan helemaal als je thuis komt en de kleine mama mama roept, hihi.

Mama22 lekker aan het fitnessen nu, misschien inmiddels alweer terug. Hahha moest wel lachen dat jij ook vers brood en beleg had gehaald voor je mannetje. Ben je lekker aan het genieten van je vrije dagen meis? Wanneer moet je weer werken?

Boeffie, ik ben echt zo benieuwd hoe je buikje er nu uitziet hoor. Foto, foto foto

Pff wat een weersverandering hè, moet er echt ff aan wennen hoor. Bah die regen. Moet dalijk eigenlijk nog paar boodschapjes doen, maar heb helemaal geen zin

Wens jullie in elk geval nog heel fijn weekend en kom strakkies nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

nou ik kan van het wachtbankje af hoor vandaag zijn de rd'tjes gekomen gister begon het al een beetje zo uit niets had niet eens buikpijn meestal heb al 2 dagen buikpijn vooraf en tijdens ook maar nu bijna niet of het moet nog komen. maar vandaag zet het wel iets meer door het is dan nu een cyclus van 25 dagen vorige keer 27 dagen moet de deze twee cyclussen bij elkaar optellen? weet iemand dat en dan delen door twee ofzo ik weet nu niet wat ik aan moet houden dus weet ook mn volgende NOD nog niet. ik baal wel hoor ben gewoon chagerijnig al twee dagen kan natuurlijk ook van de rd'tjes komen, maar dat zal wel weer over gaan gelukkig kan je hier ff je hart luchten we zitten allemaal in het zelfde schuitje soms zou je zoveel willen vragen aan zwangere vriendinnen maar ik hou het liever toch nog even voor me. ik ga nu nog ff jullie berichtjes lezen heb weer een hoop bij te lezen
xx

Ben ik weer!!!!!!!!!

Hey cory wat vervelend...je moet nu inderdaad 27 en 25 optellen en delen door 2. Dus dat is dan 26 dagen.

Ik heb ook een vraagje. Vandaag zou mijn ovu zijn als ik het goed heb. Dus afgelopen week goed geklust, maar nou voel ik vandaag een beetje steekjes in mijn blaas aan de rechter kant. Ik weet niet of het nou meer blaas of lies is, maar in ieder geval daar beneden. Het voelt alsof je erg moet plassen; een volle blaas die je op moet houden. Of als je een hele dag geen windjes hebt gelaten dan krijg je ook van die krampjes....wat zou dit nu zijn???? Heb ik misschien vandaag pas mijn eisprong???? Ohhhh wat raar allemaal he....

Nat; ik ben niet gaan sporten....hahaha. Wij komen daar aan om kwart voor 2 kleden ons netjes om  bleek dat de sportschool om 2 uur dichtgaat!!!!!!!!!! Ik vond het al raar dat die mensen zo naar ons keken.....hahah ach jah...

Hoe is het verder met de andere meiden????????

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje           ?????

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje          11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje        17-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

MamaJM           1e bezoek         09-06-08
Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2b           1e  bezoek

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje               ?????

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje        17-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

MamaJM           1e bezoek         09-06-08
Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2b           1e  bezoek

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  

Hey Meiden,

Jammer Cory dat de rd-tjes gekomen zijn. Vandaag is het doorgezet. Heb ff je nieuwe nod berekend op 26 dagen idd. Gewoon bij elkaar optellen en delen door 2 dan heb je beetje richtlijn. Wel redelijk regelmatige nod meis, das wel fijn. Maar tis toch balen, dat begrijp ik heel goed. Je kunt hier lekker van je afkletsen hoor. Dat is het fijne van het forum

Goh wij hebben ook weer wat he Mama22, ik weet het ook niet meer hoor. Vannacht toen ik thuis kwam nog geklust. Donderdag middag tijdens het eten ineens bruikkramp, maar dat was maar heel ff. En donderdag avond apart gevoel in mijn maag wat nu ook over is. Gisteren heel laat had ik ook ineens zo raar gevoel onderin mijn buik. En  nu best waterige afscheiding ipv de afgelopen dagen wel afscheiding maar wat dikker volgens mij. Dus ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is geweest.  We klussen maar gewoon lekker verder. Maar als je de afgelopen dagen goed geklust heb meis heb je dus alle kans hè. Gewoon lekker doorklussen. En hoor meer zwangere meiden over bij de lies enzo. Dus wie weet! Hahah sporten, maar sportschool dicht een kwartier later, lekker sportief hoor. Nou dan moet je maar in bed verder sporten, hihih.

Ik heb de boodschapjes binnen en regenen dat het deed toen ik naar de auto liep grrr.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan