A
Anoniem
Guest
Hoi hoi lieve meiden daar was ik ook weer us...
pfff na een lange dag van gister... zal ff kort verslagje doen:
We hadden een goede reis. geen file's dus heerlijk!
In Mierlo aangekomen was het een feest. Het thema was boerderij dus iedereen liep met rode/boerenzakdoek om en veel in overal of kiel ofzo..wel heel gezellig! Knoertharde muziek...hihi had van mij wel ietsje zachter gemogen omdat we vooraan bij het podium zaten strak tegenover zo'n box....boem boem..hihi maarja wel lekker ff zo'n dagje voor jezelf eruit hoor! lekker genoten! Lekker gelucht tussen de middag en na de pauze dus nog weer feestje gebouwd en wat toespraken en erkenningen enzo...nou blablabla, boeit jullie toch vast niks... haha...
Terugweg weer wonderbovenwonder geen file! omdat we om 16.00u daar weggingen... dus kon ik nog op tijd thuis zijn om naar andere uitje van mn andere werk te gaan....hihi wat een uitjes dag had ik he! heerlijk!!
Kwam dus tegen 18.00u thuis en zag zoonlief me: MAMA MAMA!! zo schattig, hij had me echt gemist denk terwijl hij zich prima had vermaakt met papa hoor, maar gewoon hij was zo blij dat hij me weer zo..echt lief is dat...maarja mama moest weer weg want van mn andere werk gingen we dus van 6-7 uur bowlen en daarna steengrillen... ik was er iets voor half 7 dus kon nog gezellig ff mee bowlen en daarna heerlijk gegeten..zoooo ik had trek joh!! hihi..het was heerlijk en vooral heel gezellig! dit feestje was omdat er 3 collega's 12,5 jaar in dienst waren... erg geslaagd daggie dus!!
Vanacht echt als n blok geslapen was best moe van die dag weg..... hihi.. oud wijf he.. nee je merkt wel dat je echt minder energie heb hoor, tenminste ik dan he... en sochtends met die knoert harde muziek zou ik me zowat hebben versproken, want ik was van plan om te zeggen: van zulke muziek zou je haast een miskraam krijgen..... hihi niet gezegd hoor maar je voelde de bonken in je hart..pff en dat hoeft voor mij ook weer net niet. Maar was gezellig dus boeien
Hoe ist hier verders met iedereen?? gezellig bijgekletst..ik weer bijgelezen..
iemand vroeg hoe oud mn zoontje is.. ruim anderhalf nu! echt n boefie!!
Vandaag met die regen...pff echt afkicken, kon steeds heerlijk naar buiten en nu ff wennen hoor, maar was wel ff lekker buitje regen nodig voor de tuin he!
Kheb trouwens nog niets gehoord van MoedersvoorMoeders. vind ik beetje vaag, maar wacht gewoon af hoor. ga er niet achteraan bellen. vind ik onzin ze zullen mn mail echtwel hebben gehad en anders maar niet plassen in al die flessen hoor.... maar is al week geleden dat ik me opgaf en dacht dat ze daar aardig vlot waren met zulk soort zaken....??misschien ga ik anders volgende week toch maar us bellen als ik nog niets hoor...
Ik voel me trouwens nog steeds prima. gisterochtend was ik vroeg wakker en lag ik maar te piekeren, dat heb ik soms.. overvallen de hormonen me denk en toen heb ik ff lekker gejankt..hihi erg he.. ik kan dat zo slecht. maar het luchtte wel lekker op.... lekker lief met mannetje gepraat en dan gaat t vaak weer. hoort bij zwangerschap he...pffff
Nou verders niet zoveel nieuws hoor...ohja een vriendin stuurde me smsje of het bij ons al gelukt was? had het er pas met dr over? zij zijn ook al tijdje bezig voor n eerste en nou ja toen zei ik wij ook, en nu komen ze dus morgenaaf op visite, ik maar ff net sms terug gestuurd dat hier ook nog geen nieuws te melden was...hihi denk anders vraagt ze t misschien morgen aaf en dan zit ik...nu hoop ik dat ze t er niet over gaat hebben, maar ja we zien wel he...
Ik ga vandaag nietzo veel meer doen. vanmorgen al 2 wassen gedaan, die hangen nu op zolder. buiten gaat niet echt he..hihi en vanavond ff boodschappen doen voort weekend en moet ik voor mn werk ff een man met MS naar bed helpen tegen 10uur. omdat diegene die werkt dat niet kan ivm rugklachten ofzo, vroegen ze gister of ik t ff wou doen...nou best hoor.. zo gepiept..hihi verdien ik weer ffies
en morgenochtend ook werken en zondagavond dus bent weekend ff onder de pannen, maar dan volgende week heb ik weekje vakantie. ivm omdat ik jarig ben leek me dat heerlijk! dus dan zal ik hier vast regelmatig zijn..maar ook druk...maar zover ist nog niet.... vandaag is vandaag!
Fijne dag allemaal en totschrijfs...xx