Meiden van Maart!

Hahhaha en wie plaatsen tegelijk een nod lijstje! Ja hoor jut & jull!

Hahhaha en wie plaatsen tegelijk een nod lijstje! Ja hoor jut & jull!

Waar is iedereen tis rot weer dus jullie kunnen niet buiten zitten hoorrrr!

nou ik vind het inderdaad wel prettig dat je het hier lekker van je af kan kletsen, ik had voor dat ik aan de pil ging een heel onregelmatige cyclus vandaar dat ik op mn 15e aan de pil ging was om de twee weken ongesteld dat was niet leuk  maar gelukkig valt het nu wel mee nu ik gestopt ben, gelukkig maar. ik heb inderdaad ook gelezen als je je eisprong hebt dat je dan steken rechts of links in de onderbuik/lies kan voelen dus wie weet mama22 dat je het toch gevoeld hebt ik voel het niet hoor. en nathalie las dat het concert leuk was wat was het voor concert je zal het vast wel geschreven hebben maar ws overheen gelezen. nou   meiden fijne dag   nog x

Tja hoe moet ik uitleggen wie Venice is. Heb ze vorig jaar voor het eerst gezien. Had ook nog nooit van ze gehoord. Ze zijn live heel goed. Echt kippenvel nummers.

Misschien kunnen jullie op you tube eens de nummers Family Tree, Think Again en nog meer mooie nummers gaan luisteren, ik weet niet goed hoe ik hun muziek moet noemen, maar ze zijn gewoon kei goed!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan