Meiden van Maart!

heeeej meisie meis

Wij hebben net lekker definitief onze vakantie geboekt!!!!!!!!!!!! We vliegen naar kroatie!!!!!!!!!!! Ik ga voor het eerst ( en waarschijnlijk voorlopig voor  het laatst) vliegen!!!!

Helaas kan ik vanavond niet blijven op jg, want manlief heeft een gezellig avondje gepland....

Ik spreek je morgen weer!!!!!!!!

Oja en wat betreft onze nod...Aangezien deze toch niet komt en wij toch samen zwanger raken maakt dat ene dagje verschil ook niet uit.

Het wordt tijd dat onze tijd aanbreekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben ik het helemaal mee eens. We moeten nog maar ff wat meer geduld hebben want het nog nog lang geen eind mei (helaas) en als we op deze tour doorgaan, dan is die kleine in onze buik al lang gek van ons, voordat het 30/31 mei kan gaan worden, hihih. Dus ik zal me ff gedeisd houden.

Heel veel plezier met je gezellige avond! Geniet er lekker van, spreek je morgen weer.

Knufffffff Nathalie

Goeiemorgen dames!!

Hihi ik heb t zooooo druk laatste dagen dat k er maar niet aan toe kom om even een berichtje te schrijven..

dus bij deze, even een goeiemorgen :D

Groetjes!

hallo meiden,

ben weer even terug van weggeweest....hoe bestaat het dat een vruchtje van een paar mm groot je zo af kan matten zeg!

vrijdagavond dus uit eten geweest met vriendinnen, daarna zaterdag uitgeslapen, toen boodschappen doen en toen was ik zo moe dat ik weer m'n bed in ben gedoken, tot het avondeten.....na het avondeten nog paar uurtjes op de bank doorgebracht achter een filmpje en toen weer slapen tot nu eigenlijk....erg he!! net maar even snel de was erin gedaan, want dat is de hele week al in achterstand!

maar goed, even een update, vrijdag dus de huisarts gebeld en die feliciteerde me!! ze had van de gynaecoloog al een bericht gehad dat m'n spiraaltje verwijderd was en dat ze een controle echo had gemaakt en dat die er goed uitzag. dus huisarts geeft groen licht voor verloskundigepraktijk.... die zal ik maandag meteen bellen....en meld ik wel even dat ik me zorgen maak of het vruchtje wel echt zit waar het moet zitten, wil niet het risico lopen op een bbmoederlijke zwanegreschap en een eileider verliezen...misschien mag ik wel wat eerder voor een echo of controle of iets?

ik wilde dus vrijdag meteen op m'n werk ook de verloskundigepraktijk bellen, maar er werd een leerling geslagen en politie moest erbij komen, allemaal heel heftig en dus helemaal daarmee bezig.....dus maandag de datum voor een afspraak hopelijk!!

nou, ga nu even ontbijten en proberen die was af te krijgen....zucht, anders loopt het helemaal zo op deze week....

gr en succes allemaal!!!

Hi Meiden, wat is het rustig hier voor een zondag middag zeg. Is iedereen lekker aan het genieten van dingen ofzo. Loempiaatje ook al zo druk, maar lief dat je ff goedemorgen kwam zeggen. Maar nu weten we nog niet hoe het met je is, hihih

Parent2be, leuk zeg dat je huisarts je feliciteerde! Jeetje een kind geslagen? Uit welke groep? Heftig zeg, vreet dan veel energie natuurlijk allemaal en die heb je op dit moment juist niet. Rust maar lekker uit meis. Hopelijk kan je morgen de VK bellen en dan weet je wanneer je daar terecht kan. Ben benieuwd. Ohhh ik heb hier ook nog stapel was, pfff. Heb er ook ff geen puf voor hoor. Vanmiddag moet broodsmeren werd ik ineens niet lekker. Moest ff op de bank gaan liggen. Daarna ging het redelijk. Geen idee wat ik had.

Ik ga hier maar eens ff verder neuzen hoe het met iedereen is. Hoop jullie strakkies nog ff te spreken.

Liefs Nathalie

Hi Meiden, wat is het rustig hier voor een zondag middag zeg. Is iedereen lekker aan het genieten van dingen ofzo. Loempiaatje ook al zo druk, maar lief dat je ff goedemorgen kwam zeggen. Maar nu weten we nog niet hoe het met je is, hihih

Parent2be, leuk zeg dat je huisarts je feliciteerde! Jeetje een kind geslagen? Uit welke groep? Heftig zeg, vreet dan veel energie natuurlijk allemaal en die heb je op dit moment juist niet. Rust maar lekker uit meis. Hopelijk kan je morgen de VK bellen en dan weet je wanneer je daar terecht kan. Ben benieuwd. Ohhh ik heb hier ook nog stapel was, pfff. Heb er ook ff geen puf voor hoor. Vanmiddag moet broodsmeren werd ik ineens niet lekker. Moest ff op de bank gaan liggen. Daarna ging het redelijk. Geen idee wat ik had.

Ik ga hier maar eens ff verder neuzen hoe het met iedereen is. Hoop jullie strakkies nog ff te spreken.

Liefs Nathalie

Hai hai lieve meiden van maart.... ik kom ff omt hoekie kijken of ik al wat meiden bij het zwangere lijstje zie staan?? maar jammer zeg. nog niet veel nieuws echt balen hoor....
Daarom strooi ik snel ff wat glitters om daarna weer te verdwijnen...druk weekendje hier. wel gezellig. werken, vrienden op bezoek, verjaardagsfeestjes.. en genieten van mn gezinnetje natuurlijk! en ach, ik voel me nog steeds perfect! dat is heerlijk! vorige zwangerschap was ik nu misselijk tot n maandje of3,5. nu is dat nog helemaal niet zo...wie weet een meisje...hihi we wachten af!
Maar voor allemaal!!!!! succes meiden met klussen en sterkte als weer die vervelende rd'tjes doorkomen....

GLITTERS
!!!!!!! **********************

Ik hoop dat dit mag helpen zodat er veel zwangeren bij komen!! meiden ik duim voor jullie en denk aan jullie al ben ik hier misschien aankomende week wat minder..ik lees zeker mee. maar is drukke week voor me, verjaardag he!! hoop woensdag 23 teworden!!!
Hoe ist met de zwangeren hier?? ook nog amper klachten of kwaaltjes....?? heerlijk meiden geniet ervan hoor!!

Liefs en totgauw....xxx

Terug
Bovenaan