Meiden van Maart!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje               ?????

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje        17-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
MamaJM           1e bezoek         09-06-08
 Parent2b           1e  bezoek

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  

Heb ff het nod lijstje weer gepakt. Voor Esther is het wel heel spannend nu. Ben benieuwd hoe het met haar gaat zeg! Maar voor de rest nog niemand op het wachtbankje, dus we moeten eerst nog maar ff verwacht afwachten hè. Duurt voorlopig nog ff. Ik mis Zazoutje wel een beetje hoor. Zou ze ons niet kunnen vinden? Tis toch wel duidelijke naam. Of misschien dat ze ff wat afstand van alles neemt.

Meiden ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan koken, helpp!

Liefs Nathalie

Hai Nathalie, meid meid, hier wat tips zodat jullie zometeen tenminste wat te eten hebben....hihi
tosti.
lasagne
soep
wraps
boerenommelet..
Nou genoeg lekkere en snelle makkelijke dingentjes toch? succes ermee!!
Ik hoor wel wat t geworden is.
Wij hebben tussen de middag heerlijke tomatensoep op! gemaakt door manlief! Die kookt hier elke zondag soep! super! sinds ik het hem 1x heb geleerd vond hij het zo leuk dat hij het elke zondag doet! dus dan kookvrije dag voor mij...hihi
en vaak eten we savonds wat lekkers..zoals tosti, eitje, iets uit de frituurpan of lekker broodje..... nou Nathalie, nu moet je wel wat kunnen bedenken om te eten he?????!!hihi

En idd, hoe zou het met Zazoutje zijn? vroeg ik me pas ookal af??? jammer hoor. maar kan ook idd dat ze ff afstand neemt omdat ze misschien overal te veel mee bezig was of misschien heeft ze het gewoon heel druk of misschien doet internet het niet???kan allemaal... maar we missen je Zazoutje!!!!
Kom gauw weer terug, en hopelijk met vreugdevol nieuws meid! we denken aan je!
Liefs mij

Ohja en lieve Esther! heel veel glitters voor jou deze spannende komende tijd! hopelijk is het raak meis!!! en komen toch die rot rd'tjes door, nou dan op naar de volgende ronde maar he...niks aan te doen alleen erg balen! ik gun het jullie zo!
Heel veel succes ook met je winkeltje!!!
Liefs ikku

hoi meiden,

hier champignonnensoep met stokbrood.....vriendlief maakt het, ik weer bekaf

vanmiddag op de bank heel even geslapen en toen weer verder met de was....laatste in de trommel nu en eenalaatste in droger....

zwangerschapskwaaltjes hier: moe, moe en nog eens moe....en heel soms beetje misselijk, maar dat valt me erg mee gelukkig!

ben een buikslaper en aangezien m'n borsten toch wel gegroeid zijn en gevoelig liggen ze soms een beetje in de weg, maar ach, door de moeheid val ik toch snel in slaap!

hoop voor alle andere meiden dat het ook snel raak is! moet lukken met het mooie weer toch? de mannen willen dan wel!!! hahaha

Hier is het mooie weer een beetje op hoor. Maar gelukkig beter dan gisteren. Want toen veel regen. Ik heb ook zin in soep, maar helaas niet thuis. En ook niet de ingredienten om zelf lekker pannetje soep te maken, dus ik moet zelf eens iets bedenken. Vriend maakt het namelijk weer eens niet uit wat we gaan eten, hihih.

Ik zal ook eens de was aan zetten. Je bent al verder dus dan mij Parent2be, kan me vandaag nergens toe zetten. Ik morgen ineens vrij. Dus dan kan ik ook nog een deel doen gelukkig.

Liefs Nathalie

Oh kijk mijn bannertje, nog maar 12 daagjes wachten. Maar 30 mei klinkt nog zoverrrr weg!

Ohhhh ik zie nu pas de tips van MamaJm, dank je meis. Ik ga maar eens ff aan de slag. Jullie horen strakkies wel wat het geworden is, hihih

Eet smakelijk!   Liefs Nathalie

Ik wou voor mijn mannetje een lekker roerbak eitje maken met spekjes en kaas, maar was ff niet aan het opletten doordat ik ff tussendoor snel wou internetbankieren en toen brandde de spekjes aan, domdomdom! Dus nu heb ik tosti voor hem gemaakt en zelf gewoon broodje met ei gegeten. Pak dalijk nog wel appeltje ofzo. Had geen zin om aardappelen, groente en vlees te maken. Dat staat voor morgen weer op het programma.

En hebben jullie nog plannen voor vanavond?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan