Meiden van Maart!

ben ik weer...

Sorry was ff snel een bloemmetje kopen voor mijn opa en oma morgen. Die zijn 55 jaar getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!

En meteen ff frietjes gehaald en gegeten. Vandaar dat ik er ff niet was.

Die echo had ik van internet afgehaald voor ons 2....maar is wel lief he....

Ik kan er niets aan doen, maar ik begin me weer vanalles in mijn hoofd te halen....heerlijk zo'n dikke buik van een klein wondertje (en niet van de frieten en alcohol)..Ik kreeg deze week post van een babyzaak (babydump of zoiets), die liggen door het hele land en hebben alle spullen tegen dump prijzen, en daar zat een paar kleine babysokjes bij....zoooooooooo lief he....Ik was het helemaal vergeten te vertellen.  

Trouwens ik heb ook sinds ik met foliumzuur ben begonnen (denk ik)  echt  super donkere ontlasting (sorry sorry sorry) hebben jullie dat ook???? Echt bijna zwart....sorry dames voor de details maar het viel me op.  

Ohhhh ik kan niet wachten op mijn nod!!!!!!!!!!!!!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje               ?????

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje        17-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

MamaJM           1e bezoek         09-06-08
Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2b           1e  bezoek

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei      

ff mijn nod aangepast, want denk toch dat er iets fout is gegaan in mijn berekeningen.
Ik heb ff opnieuw het gemiddelde geteld en dat is 28,5. Ik denk dus dat ik 29 moet aanhouden, want dan zou vandaag mijn eisprong zijn.

Ik vind het wel typisch...eerste keer voelde ik ook heel goed mijn eisprong aan de rechterzijde en de 2e keer voelde ik niets. En nu de derde keer dus weer rechts.
Ik weet dat mijn schoonzus ooit heeft verteld dat je altijd om en om je eisprong hebt, dus de ene keer links/rechts en de keer daarop de andere kant. Misschien heb ik dus vorige keer wel helemaal geen eisprong gehad of voel ik hem links gewoon niet. Ach jah we zien wel.

Jaaaaaaaaaaaaaa wat is dit nou. Nu zijn we niet meer gelijke tijd de nod. Hahha mee wel toevallig, want ik twijfel ook aan mijn nod. Zal ook eens weer niet wij twee. Ik zal ook eens ff rekenen.

Lekker gegeten? Ohhh tis wel allemaal heel bijzonder hè. Babysokjes over de post, net of het allemaal zo moet zijn meis.

Liefs Nathalie

Mijn nod klopt wel, want ik zat ook op 28,5 en heb toen al 29 aangehouden.
Ik had 1e ronde 22 en daarna 36 (op basis van 1 mei ,s avonds) dus 2 mei is eigenlijk de hele dag maar dan is het 22 + 37 dus dan kom je op 29 dagen uit. Maar ik weet niet of ik dus mijn eisprong eergisteren heb gevoeld of gisteravond laat. Of misschien al wel eerder gehad, maar niks van gemerkt. Of dat mijn lichaam gewoon beetje raar doet. Ik hou het maar op het laatste. Ik wacht rustig af en ga gewoon lekker door met klussen. Als het zo moet zijn dan moet het zo zijn.

Kreeg net telefoon van de basin. De baas is er maandag niet. En ik zou dan 's ochtends gewoon op kantoor zijn. Nu hoeft dat dus niet omdat ze de 3 vrijzwemmens die zouden komen hebben afgezegd. Dom gedoe, maar okay. Kon er namelijk niet in omdat de sleutel niet bijgemaakt was, en zus van de baas (die er ook werkt) zou de deur openen 's ochtends voor me. Maar ja dat hoeft nu niet. Nou ja dan maar lekker dagje vrij, maar vind het wel dom, dat nu ik contract heb en betaald word dat ze dan ineens gaan afzeggen, maar okay.

Liefs Nathalie

Hhihih grappig plaatje, dacht ff sturen
Moet namelijk nog koken, maar geen zin
Hadden redelijk laat geluncht, dus misschien komt het daarvan

Ik las dat je 5 kilo gegroeid bent na het stoppen van de pil Mama22?
Had er helemaal niet aan gedacht dat daarom iemand zei: ben je gegroeid? hihi. Tis wat allemaal. Ik ben helemaal niet zo'n snoeper eigenlijk. Komt ook omdat ik het niet echt in huis heb hoor, want anders pak je het toch automatisch. Maar heb voor mijn vriend wel eens wat in huis, en daar eet ik dan ook niks van dus.

Fijne avond meiden! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan