Meiden van Maart!

hai meiden,

Hier was ik weer. Ben nogal druk geweest afgelopen week en ik zit niet lekker in mijn vel. Moet dringend aan het werk geloof ik...  Afkickverschijnselen van werk kan dat??? Ik hoop dat mijn website snel klaar is.

Heb ook nogal last van PMS. Sinds ik mijn spiraaltje eruit heb laten halen wordt het steeds maar erger. De 1e 2 maanden was ik ongelofelijk sjago. Deze maand was ik weer enorm emo. Kon alleen maar huilen, om alles. Films, liedjes. Werd echt gek van mezelf.
Ik ben ook teveel bezig met het zwanger zijn. Ik wil wat meer afstand creeeren. Ik zal dus niet zo vaak meer reageren. Maar dat is even beter voor mij.
Ben gisteren weer ongi geworden. Dus we gaan ronde 4 in, nieuwe NOD wordt 12 juni.

Sorry voor het ego verhaal! Ik kom als ik me weer wat beter voel wel weer langs op het forum.

Liefs

Esther

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

*

*

*

**

*

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08
MamaJM           1e bezoek         09-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Hallo dames,

ohhh wat heb ik heerlijk geslapen vannacht....Ik heb echt een heerlijk weekend gehad. Een weekend van luieren.....
Gelukkig zijn de langste dagen voorbij en kan ik gaan aftellen voor mijn nod....

Esther; wat vervelend voor je....ik begrijp je wel hoor neem maar rustig de tijd meis. Tegen de tijd dat jij je wat beter voelt kom je maar terug hoor meis...wij wachten hier op je....

Parent2b; wat spannend voor je!!!!!!!!!!!!!! Scan je je eerste echo wel in meis...ik wil hem zien!!!!!!!!!!!!!!! Als jij dan voor je  echo gaat, zal ik gaan testen goed?!?!?!?! Tenminste als ik dan niet ongi ben geworden ( waar ik deze ronde wel weer vanuit ga).

Verder heb ik niet veel te melden....ga straks ff kijken of ik wat  leuke kleertjes kan vinden  voor mezelf...mannetje heeft nou genoeg gekregen....

Dames fijne dag verder!!!!!!!!!!!!!!!

Kus mama22

Hoi lieve meiden hier ff berichtje van mij...
er is vanochtend iets gebeurd wat ik al echt steeds vermoedde. dat t niet goed zat.
dus ik ben ongesteld geworden . een miskraam dus. moest vanmorgen juist gaan zwemmen met mn zoontje dus dat heb ik ook gedaan. tampon in gehad en was heel benieuwd hoe die eruit zou komen. nou echt wel meer bloed eraan. dus ja balen. ik voel me dan ook rottig. verloskundige gebeld. ik mocht langskomen om te praten ofzo. maar heb gezegd dat ik het liever deze week ff aan zie. of dan mn ongesteldheid weer over is en dan volgende week nog ff bel over hoe of wat om zeker te weten dat t weg is.
Pffff weetje ik zei het steeds al. het zou een wonder zijn alst zo snel raak was en had er gewoon echt niet zo'n super blij gevoel over meiden. daarom hoef ik nu ook niet te janken ofzo. dat komt misschien nog. maar ik baal alleen ontzettend. zo van..je had toch een klein beetje plannetjes gemaakt over de komende tijd en nu ist foetsie. maarja.. hopelijk is alles snel weg en kunnen we er weer voor gaan. al zal ik dat dat niet hier melden. ik wil daarom liever ff van alle lijstjes af. NOD lijstje. wachtbankje enzo.... zodat jullie niet precies weten hoever ik ben, maar als het dan volgende keer verder dan 12 weken is ofzo vertel ik het jullie echt oke?! hopelijk vinden jullie dit niet erg
Dit wil ik ook vooral omdat nu dus mn buurvrouw en een kennis hier hadden gelezen dat ik positief getest had. dat wil ik dus evt n volgende keer voorkomen, dan zouden ze dit nu zeg maar ook niet hebben geweten. dit is nu alleen maar rotter
Ook omdat ik woensdag jarig ben. we willen het gewoon nog ff bij ons houden en dan misschien als ze het aan me merken wel vertellen, en anders over paar weekjes ofzo....maar vanavond ga ik toch al skaten met mn schoonzusje die toen met 11 weken een miskraam had, dus kan ik er met haar goed over praten...
Nou meiden als zoonlief straks op bed ligt kom ik nog zekers weer ff langs... nu weten jullie dit.
Wil iemand mij dus ff van de lijstjes afhalen en er niet meer opzetten voorlopig.
Ik blijf wel bij jullie mee kletsen maar dan is het wat meer prive. oke..?!
Liefs en dikke knuf van mij

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Hey mamajm,

Wat ontzettend klote voor je. Zit hier helemaal beduusd naar het scherm te kijken....pff weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Ik begrijp je helemaal dat je overal even vanaf wilt. Ik heb je dan ook meteen van ons lijstje afgehaald.

Meis doe rustig aan en verwerk het op jouw eigen manier.......

Hopelijk tot gauw!!!!!!!!!!!

kus en knuf mama22

Hi Lieve meiden, ik had bij het kluskippies forum al gereageerd op het trieste nieuws van MamaJM. Meis denk aan je! Verder weet ik ook ff niet meer wat te zeggen. Heb net eerst ff stukje in dagboek geschreven die ik bij houd op de pc.

Esther heeft het ook ff niet makkelijk op dit moment lees ik. Weet je ook hoe PMS is ontstaan meis, of wil je daar liever niet over hebben? Hoop in elk geval dat je je de komende tijd wat beter gaat voelen. Ik zag je al op het nieuwe nodlijstje staan. Als je je wat beter voelt, hoop ik dat je weer gezellig komt kletsen.

Christel zit jij nu in ronde 3 of 4 meis? Volgens mij staat het namelijk niet goed in ons lijstje. Niet dat dat heel veel uit maakt het gaat er om dat je uiteindelijk positief mag gaan testen en veilig de eerste paar maand door komt. Want dat lijkt nu ineens allemaal niet meer zo vanzelfsprekend als je zwanger mag worden, pff.

Boeffie & Parent2be meiden ik denk ook aan jullie hoor. Probeer zoveel mogelijk te genieten en hoop echt dat bij jullie alles goed gaat!

Mama22 ik weet ook ff niet wat ik van deze ronde moet denken. Wel of geen carnavalskindje, hihih. Heel veel shopplezier vanmiddag en laat je ff weten wat je gekocht hebt?

Meiden ondanks alles een hele fijne middag!

Liefs & dikke knufff, Nathalie

hey nathalie,

hehe eindelijk weer iemand hier....zat hier zo in mijn eentje....

Ik weet eerlijk gezegt nog niet of ik ga shoppen, want krijg mijn zussie maar niet te pakken....en alleen heb ik geen zin....Jammer dat er niemand van deze meiden hier in de buurt woont....
Eerlijk gezegt wil ik wel kleren gaan kopen met het oog op een zwangerschap. Klinkt misschien raar, maar ik wilde laatst een linnenbroek aandoen die ik vorig jaar had gekocht en aangezien ik weer wat bij ben gekomen paste deze natuurlijk niet.
Ik had dus zoiets van; dan koop ik gewoon een nieuwe broek maar dan niet met een knoopje, maar met een elastieke band ofzo....is handig als ik weer wat dikker wordt, maar ook als ik straks zwanger ben.
En ik wil dan van die tuniekjes kopen. Die vind ik echt zo leuk...met een legging eronder.

Ik heb ook iets gezien voor de bruiloft van mijn broer...maar daar moet je eerst zwanger voor zijn....Ik zal eens ff een foto daarvan opzoeken en plaatsen....

Terug
Bovenaan