Meiden van Maart!

he mammajm
wat vervelend voor jullie zeg, tis toch altijd wel moeilijk om zoiets mee te maken.
hopelijk wordt je gauw weer zwanger, je hebt gelijk dat je je van de lijstjes afhebt laten halen en jullie het liever voor jullie zelf houden,.
nou meis heel veel strekte hoor.

en esther jij ook sterkte met alles nu je niet zo lekker in je vel zit, kan je beter even afstand nemen.

xx van mij

Ik heb die foto van mij met Mark & Kipp ff van hyves afgehaald, die is zover ingezoomd, daar heb ik idd bolle kop. Die met alle 4 valt nog wel mee, hihih!

Dit is weer ff tussen alle berichten door hoor dames, hihih!

Nu nog ff reageren op de rest...pff heb alleen maar steeds over mezelf gepraat.
Esther heel veel sterkte joh meid! doe rustig aan en idd neem ook wat afstand net als ik. kan beter zijn. ff bijkomen en alles laten bezinken en we zien je gewoon wel weer als het beter met je gaat! al rond 4 in.. sneu hoor! Hopelijk is het snel raak voor jullie! ik gun het je meid! succes ook met je site en winkeltje.... liefs ikku
En Parent2b: heel erg gaaf joh je echo..spannend ook of alles goed is enzo... maar daar gaan we vanuit he! meid, niet door mijn verhaal jou zwangerschap laten beinvloeden hoor! Komt goed!!! we horen wel hoe het was!! geniet er maar van!
En alle andere meiden natuurlijk ook sterkte en succes met alles..
xxx

Krijg net een sms van mijn broertje. Hij is geslaagd
voor zijn verzorgende opleiding  Goed hè?
Dus we gaan daar vanavond ff koffie drinken met gebak.
Ohhhhh daar gaat mijn letten op mijn gewicht weer, pfff hihih

Liefs Nathalie

Gefeliciteerd hoor meid, fijne avond dan! smul lekker van de taart!!

Ik werd net gebeld door n mw van MvM. komt ook lekker uit..maarja kan zij ook niet weten he... Maar ff overlegd hoe en wat en nu hebben we afgesproken dat ik donderdag ff contact opneem met de VK en dat zij dan aan het eind van de middag nog weer belt en dan zien we wel verder. zij dacht misschien een tussentijdsebloeding... ?? zelf denk ik dat niet, maar we wachten af. meer kunnen we nu niet doen......
Liefs mij

Je voelt je lichaam zelf natuurlijk het best meis. Maar als je dat verhaal van Elmoo leest in het kluskippies forum. Heb het niet zo heel goed begrepen allemaal. Maar ja wie weet. Maar zoals ik al zei je voelt het zelf het beste. Heb je al veel bloed verloren nu dan?

Ik weet nog niet of ik ga smullen van de taart, denk ik niet. Ben nu bezig er nog wat kilootjes af te krijgen, voordat ik hopelijk zwanger mag worden. Morgen maar eens ff wegen, maar ik weet zeker dat ik een aantal kilo gegroeid ben en had er meer dan 10 af. Dus beetje jammer, maar komt waarschijnlijk door het stoppen met de pil.

Waarom staat hier je leuke bannertje niet? hihih

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's