Meiden van Maart!

Ohhhh dat is mooi! Staat echt leuk zeg. Wanneer gaat je broer trouwens. Misschien kan je die buik er gratis bij kopen  hihih

En bedankt voor je tactische krabbel hè. Op die foto van Venice heb je een boller hoofd, hihih. Ja ik ben gegroeid (kweet niet hoeveel) en weet je hoe dat komt, hihih. Maar je bent wel een schatje hoor, hihih

Tja ik wil wel mee shoppen, maar woon dan ook niet zo ver weg joh! Beetje jammer weer!

Liefs Nathalie

hahaha dat heb ik niet gezegt boller hoofd...hahaha
Ik vind een rond gezicht misschien wel beter bij je passen....Bij je profiel foto dacht ik echt dat je een magere meid was (totdat ik je reactie bij dat "ene" topic zag hahaha)...

mijn broer trouwt in aug. Hoop dus dat ik tegen die tijd wel een buikje heb he....Nou had ik dit pakje op marktplaats gezien, maar ben bang dat mij dat net te klein is en die vrouw vertelde dat ze dit pakje niet meer hadden in de winkel. dat zij het laatste had.....hmm echt vervelend...

Wat ga jij nog doen vandaag????

Heej mama22 super bedankt dat je me zo snel vant lijstje hebt gehaald... hihi echt service!
Bedankt voorjullie lieve reacties allemaal! echt super!
Weetje, misschien vind ik het wel echt heel erg. vooral baal ik gewoon, je had er toch wat plannen over omdat zoonlief dan naar de zolder moest, dus moesten we daar n kamertje gaan maken enzo en dat wordt nu dus allemaal op n laag pitje gezet zeg maar...
Maar echt meiden, heel erg verdrietig ben ik niet.. kan ik niet zeggen, van nature ben ik ook wel nuchter in gesteld en we hebben natuurlijk al een heel mooi zoontje. dat scheelt denk ik ook iets.
Jullie moeten nu niet denken dat ik het niet erg vind ofzo hoor! natuurlijk. vreselijk..en vooral die rompslomp eromheen. je verliest bloed, heb al wel met de vk gebeld maar gezegd dat ik het liever ff afwacht hoe erg ik bloed ga verlieze en dan volgende week ff bel en dan kijken ze misschien of alles goed weg is. maar ik was natuurlijk nog niet zo ver. dat scheelt. dan stoot je lichaam het vaak redelijk goed af. en het scheelt ook dat je gewoon weet dat dit niet voor niets gebeurt. het is moeder natuur om het zo maar te zeggen. er was ws iets niet goed met t vruchtje dus ja... je hebt gewoon geen keus!
Je leven gaat opeens weer een andere weg zeg maar, dat moet je accepteren en leren mee om te gaan.
Weetje wat me nog het allermoeilijkste lijkt....
Om er nu weer mee bezig te gaan zeg maar en dan weer positief testen en dan weer zo bang zijn dat t misschien weer mis gaat. dat heb je dan heel erg in je achterhoofd denk ik... maarja dat is van later zorg.
Ik wil nu ff rustig aan doen. ik denk dat we misschien wel klussen als het bloeden weer over is en van binnen zeg maar weer schoon. maar dan wel ff met condoom. ik wil mn lichaam ff rust geven dat lijkt me beter!
Dus vandaar dat ik ook ff van de lijstjes afwilde.. dan ben je er niet zo heel erg mee bezig!
Ik blijf wel bij jullie   hoor meiden. veel te lief zijn jullie en allemaal met hetzelfde bezig, dat is heerlijk om over te praten!
Trouwens die kleren op die foto's zijn enorm wijs mama22!! echt super! hopelijk mag jij dat aan.... hihi met dikke buik!
zet m op!
Meiden ik denk aan   jullie, ik ga nu ff wat doen hier in huis, ben natuurlijk woensdag wel gewoon jarig, en kan ik meteen mn zinnen verzetten.... als ik mn hart weer wil luchten kom ik zeker weer hoor! Ik hou jullie echt op de hoogte en ga het niet opkroppen....
dikke knuf van mij

Okokay je hebt gelijk je zei ronder en niet boller. Tis moment opname hè, tis net hoe het licht valt  Ik heb gewoon heel erg mijn lengte mee. En ik vind op mijn profiel foto ook wel je kan zien dat ik geen slanke den met maatje 38 ben hoor. Tis niet dat ik extreem overgewicht heb. En veel mensen denken ook niet dat ik wat zwaarder ben. Ik had idd een heel smal bekkie gekregen. Opa zei al, stop nou maar eens met afvallen hoor, niet meer daar afvallen. Maar ja je kunt het niet kiezen waar wel en waar niet hè. Die weegschaal van mij zijn de baterijen leeg. Dus ik dacht die ga ik er ff uithalen, maar dat gaat dus niet echt. Beetje balen, want nu weet ik ook niet hoeveel ik gegroeid bent. Nu maakt dat niet zo heel veel uit, als het er maar weer af gaat en op 1 plek weer bij komt, hihi.

Liefs Nathalie

MamaJm niemand kan jou vertellen hoe je hier mee om moet gaat hoor. Je zal het samen met je mannetje een plekje moeten geven. En hoe jong en klein ook in je buik tis toch wel ff slikken. En dan helemaal als je over een tijdje weer zwanger mag zijn de angst dat het weer mis kan gaan. Tja moedernatuur doet dit idd met een reden, maar dat neemt niet weg dat het soms ff niet makkelijk is. Gelukkig heb je idd lief zoontje. Tot snel meis!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan