Meiden van Maart!

Hoi meiden, ik zou vanavond gaan skeeleren met mn schoonzusje. nou ff wat gesmst met elkaar. en op den duur dus dat ik moe was.... vroeg ze, stomme vraag misschien maar  ben je zwanger soms? Toen ik terug gesmst dus van: was....leg de rest straks wel uit. omdat ik toch naar dr toe ga. maar ja toen wilde ze meteen alles weten. dus hebben we ff gebeld. Nou meteen van haar ook vanalles gehoord. dat t ook nog niet zo goed met dr gaat. ze heeft dus in januari een miskraam gehad. dat hoorde ze toen ze voor de echo ging. toen klopte het hartje niet meer. dat is echt sneu geweest. maar ja blablabla lang verhaal maar nu gaf ze dus toe dat ze sinds die tijd nog maar 1x normaal ongesteld is geweest. dat is natuurlijk niet goed. wel een keer contact met de HA gehad omdat ze dacht dat ze weer zwanger was maar toch negatieve testen.die zei dus dat ze t ff nog moest aanzien en anders naart ZH bellen. maarja daar ziet ze heel erg tegenop....begrijpelijk...pfff maar zo sneu. ben dus blij dat ze het nu wel tegen mij heeft gezegd en ik hoop dat ik er zo zover kan krijgen dat ze toch maar naar ZH gaat ofzo. want dit lijkt me niet gezond.....
We gaan zo dus niet skaten maar heerlijk met hun hondje eindje door het bos wandelen, daar woont ze niet ver vandaan en kunnen we ff goed kletsen. vrouwen begrijpen elkaar toch beter dan mannen en we voelen elkaar nu goed aan.
Hopelijk kan ik haar ook weer op weg helpen om toch wat te ondernemen dat haar cyclus weer beetje rustig en normaal wordt...
Nou meiden jullie horen wel weer van me hoe het was....xxx

Hier nog ff mn leuke bannertje....hihi ben woensdag jarig....

hallo allemaal,

ten eerste mamajm, veel sterkte! echt balen!

mama22, dat is goed!! spannend dus voor jou en mij 4 juni!!!

hier voor de rest weinig nieuws, nog steeds moe....maar geniet ook nog steeds hoor...wel zenuwachtig voor de echo of het wel goed zit en of hetgeen wat er zit goed is....zooo spannend!!!

maar goed, hier nog steeds grote borsten, dus pas nog maar een paar blousjes....moet er wat voor over hebben!!! vriendlief klaagt absoluut niet....goh, raar he

Jeetje heftig zeg. Moeilijk voor haar ook. Ik vind persoonlijk ook dat ze beter ff naar het ziekenhuis kan gaan. Ff na laten kijken, ook al is het moeilijk. Maar misschien kunnen ze haar buik nog eens schoon maken en dat ze zich dan wat beter voelt en weer meer regelmatige cyclus krijgt. Klets lekker met elkaar, wie weet lucht het heel erg op. Fijne avond saampjes!

Ik ga strakkies ff met mijn vriend naar mijn ouders. Mijn broertje ff feliciteren met zijn examen en horen hoe zijn beoordeling ging. Ben vast niet zo laat thuis dus dan kom ik hier nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

Geniet lekker van die moeheid en grote borsten hoor parent2b...allemaal goeie tekens van zwanger zijn..dat hoort erbij he! heerlijk hahaha.. Maak je niet te druk over de echo joh...is vast allemaal goed met dat mooie wondertje in je buik! super meis.... geniet ervan ik gun het je!!
xx

Hhahaha nee dat zal wel niet Parent2be. Laat ie maar wat geld geven dat je nieuwe shirtjes/blousjes kan kopen dan, hihih. Dat is het leuke van hier. Moeilijke momenten en dan weer zo'n leuk vrolijk berichtje, dat sleept ons er toch weer ff doorheen.

Liefs Nathalie

Idd Nathalie ik vind het dus ook heel heftig voor haar. vooral omdat ze nu toe gaf aan mij dat er niemand van wist dan hun alleen zeg maar. dat lijkt me erg moeilijk en moet ontzettend aan dr vreten zou ik denken en wordt je alleen maar heel onzeker van...daarom hoop ik dat ze lekker loskomt nu ik zeg maar een klein beetje snap wat zij heeft mee gemaakt en hoe ze zich moet voelen en dat ik haar zover krijg dat ze of evt samen met mij toch naar het ZH gaat om te kijken wat daar van binnen in de war is.... je hoort van me..misschien niet meer vanavond maar dan wel morgen hoor..
vind jullie tof meiden!!! houden zo!
xx
fijne avond

Tis wel rustig op de wachtbankje zeg! Dalijk weer allemaal lekker spannend voor iedereen. Ik vind dat er wel een paar meiden zwanger moeten worden hoor. Dan kunnen we weer lekker wegzwijmelen nog meer leuke verhalen lezen. Al is vermoeidheid en je niet lekker voelen natuurlijk niet fijn, maar tis wel voor klein wondertje!

Liefs Nathalie

Is goed meis, we spreken elkaar vanavond of anders morgen weer ff!
Ja wie weet kun je haar idd overtuigen om samen te gaan!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan