A
Anoniem
Guest
Hoi meiden, ik zou vanavond gaan skeeleren met mn schoonzusje. nou ff wat gesmst met elkaar. en op den duur dus dat ik moe was.... vroeg ze, stomme vraag misschien maar ben je zwanger soms? Toen ik terug gesmst dus van: was....leg de rest straks wel uit. omdat ik toch naar dr toe ga. maar ja toen wilde ze meteen alles weten. dus hebben we ff gebeld. Nou meteen van haar ook vanalles gehoord. dat t ook nog niet zo goed met dr gaat. ze heeft dus in januari een miskraam gehad. dat hoorde ze toen ze voor de echo ging. toen klopte het hartje niet meer. dat is echt sneu geweest. maar ja blablabla lang verhaal maar nu gaf ze dus toe dat ze sinds die tijd nog maar 1x normaal ongesteld is geweest. dat is natuurlijk niet goed. wel een keer contact met de HA gehad omdat ze dacht dat ze weer zwanger was maar toch negatieve testen.die zei dus dat ze t ff nog moest aanzien en anders naart ZH bellen. maarja daar ziet ze heel erg tegenop....begrijpelijk...pfff maar zo sneu. ben dus blij dat ze het nu wel tegen mij heeft gezegd en ik hoop dat ik er zo zover kan krijgen dat ze toch maar naar ZH gaat ofzo. want dit lijkt me niet gezond.....
We gaan zo dus niet skaten maar heerlijk met hun hondje eindje door het bos wandelen, daar woont ze niet ver vandaan en kunnen we ff goed kletsen. vrouwen begrijpen elkaar toch beter dan mannen en we voelen elkaar nu goed aan.
Hopelijk kan ik haar ook weer op weg helpen om toch wat te ondernemen dat haar cyclus weer beetje rustig en normaal wordt...
Nou meiden jullie horen wel weer van me hoe het was....xxx
Hier nog ff mn leuke bannertje....hihi ben woensdag jarig....