Meiden van Maart!

Jeetje wat gebeurd er veel. Hoe is het nu met je moeder? Weet je al iets meer. Schrikken zeg. Voor de kleine is het nu natuurlijk ff wennen, maar hij is wel fijn en velig bij opa en oma. Of het nou bij de een of ander is. Pas je ook een beetje op jezelf meis.

Mama22 aan de ene kant wist ik wel dat de buurman het goed bedoelde. Misschien heb ik het een beetje verkeerd omschreven. Denk dat omdat mijn ouders hier ook waren, dat ik eigenlijk ff niet rustig heb gelezen en gereageerd. Jaaaa meis al die voortekenen. Ik heb zoooo'nnnn goed gevoel over dat jij zwanger bent hè. Bij mezelf niet echt. Ik hoop het zo erg voor jou. Dan krijgt je vader gelijk met zijn caranavalskindje, hihih. Weet je ik herken dat rare gevoel. Laatst wou ik broodje smeren en toen werd ik ook ineens helemaal niet goed. Ben ik eerst op de bank gaan liggen. Vanmorgen was ik ineens heel misselijk. En voelde me niet okay. Dus toen ook nog ff in bed gaan liggen. Vreemd is dat hè. Hopelijk mag je de laptop mee. Al weet ik niet of ik nog heel laat op ben.

Hoop dat ik kan slapen vannacht. Heb namelijk pijn in mijn heup, maar volgens mij had ik dat net al verteld, ga het zo ff terug lezen, hihih. Uhm en nu weet ik het allemaal niet meer. Dit eerst ff posten.

Liefs Nathalie

Hi Christel, jeetje dan waren jullie toen je 14 was al samen meis? Das jong en 6 jaar getrouwd. Had je ons wat verteld over moederdag? Jeetje al 1,5 jaar geen cadeautje, ook niet met je verjaardag? Mijn vriendje is ook niet zo heel attent in die dingen hoor. Maar heb met valentijnsdag mooi boeket bloemen gekregen en dan denk ik weer, wat piep je nou, hihih. Mannen zijn daar denk ik anders in dan wij. Maar met moederdag of zeker met verjaardag vind ik wel dat ze wat moeite mogen doen hoor. Kerst heb ik mijn vriend ook op het idee moeten brengen geloof ik, hihih.

Ff niet fijn dus meis. En je hebt er dus wel met hem over gesproken? Hoe reageerde hij? Of heb je er niet met hem over? Vind ik ook moeilijk hoor, eigenlijk meer met beetje hints dan dat je het zegd hè. Is ook zo van dat ze het dan ineens wel doen en moet spontaan en niet dat je het moet zeggen. En hoeft heus niet elke week of elke maand, gaat om de kleine dingen, hoeft niet duur te zijn. Kan hem ook al in een ontbijtje zitten hè, wat jij! Succes meis! Gewoon lekker van je af kletsen hier hoor, zijn we voor!

Liefs Nathalie

hoi kipling,

sterkte met alles zeg!!

en over vraag over krampen...nee, gelukkig niet en is alleeen bij heel klein beetje bruin bloed gebleven, vannacht niks en vandaag werken en afwachten...hoop zo dat het goed gaat!!

succes meiden!!

Lieve meiden,

Ff een plaatje met heellll veel glitters, dat het ons allemaal maar heel veel geluk mag brengen. Fijn dat je geen krampen hebt Parent2be en ook niet echt meer iets hebt verloren. Kan het niet met jullie echo te maken, wat die mevrouw had gezegd? Ik hoop zooo dat alles goed gaat met jullie.
Doe je rustig aan vandaag meis. Denk aan je!

Hier vaak wakker vannacht maar toch redelijk kunnen slapen. Nu ff een beschuitje aan het eten, was namelijk vanmorgen in bed weer beetje lichtjes misselijk. Ik zat te denken Mama22 als wij ons gisteren zo vreemd voelde, kan natuurlijk ook te maken hebben met innesteling. Dat er eigenlijk van alles gebeurd in ons lichaam. Ben benieuwd welke aanwijzingen jij de komende dagen nog gaat krijgen. Hier is het rustig! Ik hoop dat je het op je werk een beetje hebt vol kunnen houden. Weltrusten voor nu in elk geval en wie weet spreken we elkaar vanmiddag ff.

MamaJM heb je ondanks de emoties een leuke verjaardag gehad meis. Vind het knap van je dat je toch je gevoel hebt weten te tonen en niet alles maar weg slikt omdat je denkt dat je blij met zijn omdat je jarig bent. Hoe was het met je vriendin die een tijd lang in Zweden zat? Echt super lieve mensen heb je om je heen zeg, dat doet een meis goed. Ook die buurvrouw die langs kwam nadat ze het gehoord had van je vader. Kan me voorstellen dat je dan ff vol schiet. Hopelijk voel je je de komende dagen wat beter qua je lichaam e.d. want het heeft toch een hele inpact hè.

Ik ga strakkies ff proberen te therapie zwemmen. En verder denk ik rustig aan doen. Ik zie het zonnetje hier al best wel schijnen dus dat doet een mens goed! Wens jullie allemaal hele fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Wat zie ik nou..........meiden van maart op pagina 2?!?!?!?!?! Dat kan niet he...hahaha

Nathalie; zo zat ik ook al te denken ja dat het met innesteling te maken had. Gister nog ff bij moeders op bezoek geweest en ze vertelde dat ze een goed gevoel erbij had deze keer. Mijn moeder is kunstenaar (hobby) en kreeg afgelopen weekend een ingeving dat ze voor ons een beeldje moest maken met een kindje in onze armen. Ze had die steen al een tijdje thuis liggen en ze wist niet wat ze ermee moest en nu kreeg ze afgelopen weekend dus een ingeving dat deze steen voor ons bestemd was.
Hij was ook knoer hard en moeilijk om er doorheen te komen (ze is nl. al bezig). Toen zei ik: Ik ben ook moeilijk te doorboren....hahaha

Op het werk vannochtend vroeg een collega'tje of ik zwanger was want ik was helemaal geel bevlekt rond mijn mond...zwangerschapsvlekken???? Tenminste dat vroeg zij, maar ik heb dat wel vaker gehad dat ik een andere kleur pigment rond mijn mond heb.

Mijn moeder vond trouwens ook dat ik "dof" uit mijn oogjes ging kijken....geen idee wat ze daarmee bedoeld.
Al met al; als ik dus iedereen zijn gevoel moet geloven dan is het wel raak.....ach jah we wachten maar af. Ga me er niet op verheugen...we zien wel...

oja, ik had trouwens ook al 2 dagen last van een bloedneus. Iedere keer als ik mijn neus wilde snuiten kwam er bloed bij. Was dit ook niet een kwaal???

Ikke is ook online! Kan ook niet anders. Meis volgens mij ben je zwanger! hihih
Dit heeft allemaal niet zomaar een reden. Ik heb er ook een enorm goed gevoel over. Niet over mij maar bij jullie! Ben zoooo benieuwd. Duurt nog 8/9 dagen tot eind mei, pff! Maar tis wel bijnaaaa. Volgens mij is bloedneus ook een kwaaltje, hihi. Gaat de goede kant op met jou.

Ik moet iets opbiechten, ik ben vanmiddag ff in grote babywinkel geweest. Gewoon ff rond kijken, wou ik. Maar eigenlijk meer in en uit. Het was nog niet echt zo dat ik dacht hier hoor ik thuis. Ik was erg benieuwd of die grote babyzaak ook een ledikantje hadden waarvan de spijlen opzij of naar beneden kunnen. Maar niet dus, beetje jammer! Maar die mevrouw zei wel als het zover is, dan mocht ik gerust komen en wou ze wel met leveranciers bellen enzo. Dus das wel lief natuurlijk. Verder niet rond gekeken, maar zoveel keuze aan maxi cosi's, kinderwagens enzo, pff.

Ohh geloof dat mijn paps er alweer is. Als het goed is komt vandaag grootste gedeelte van onze straat erin. Ohhh hij let ff op het eten, heel handig, hihi.
Maar ik ga snel, zit niet op mijn gemak, hihih

Kletsen later verder.

Liefs Nathalie

Nathalie: leuk dat je vast bent gaan kijken in zo'n babyshop. Heerlijk he? En wat hebben ze een gave dingen he?? Ik kon daar ook altijd uuuuren rondlopen. Jammer alleen dat we geen geldboompje in onze tuin hebben...

Parent2be: hoop heel erg voor je dat dat beetje bruinverlies niets is. Wat de anderen ook al schreven, komt het wel vaker voor bij zwangere vrouwen. Ik duim in ieder geval voor je dat je kleine smurf gewoon lekker doorgroeit!!!

Hier vandaag een rotdag gehad. Onze knul heeft gisteravond koorts gekregen en een - wat achteraf bleek - een pseudo-kroep-aanval. Zo eng!! Hij had al de hele avond zo'n enorme blafhoest en hij was verschrikkelijk schor. Op een gegeven moment weer zo'n hoestbui en z'n ademhaling was helemaal aan het piepen. Om 22.00 uur 's avonds nog naar de apotheek gegaan om hoestdrank enzo te halen. Vanochtend nog steeds hoge koorts en tsja, toen had ik een dilemma. Ga ik toch naar m'n cursus toe (enalaatste dag) of blijf ik thuis bij m'n zieke kindje. M'n vriend vond dat ie naar z'n werk moest (was ik ook wel een beetje boos om - heb ik EINDELIJK eens een leuke cursus), maarja, aan de andere kant wilde ik zelf natuurlijk ook liever bij 'm blijven. En dat heb ik dus gedaan..... Ook naar de dokter geweest en die constateerde dus dat hij pseudo-kroep heeft. Een soort keelontsteking, maar dan van het strottehoofd bij de stembanden zeg maar. Kunnen ze het heeel benauwd van krijgen. Maargoed, hele dag thuis dus met een ziek jongetje. Hij mocht bij mij in het grote bed (heb zelf ook maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om lekker lui te zijn). Zie foto hieronder.

Met mijn moeder gaat het wel weer beter. Lief dat jullie dat vragen! Ze heeft nu vooral last van een enorm zeer hoofd (door het vallen) en van blauwe en gekneusde plekken op haar hele lichaam. De dokter zegt dat het door de extreme misselijkheid kwam dat ze was flauwgevallen.....

En dan weer even ik - zei de gek: ik voel af en toe weer krampjes. Dus ik vrees het ergste. Vorige keer had ik ook vanaf 1 week voordat ik ongesteld moest worden regelmatig erge buikpijn. Dus ik denk dat ik ook nu weer ongesteld moet worden. Dus kortom: IK BAAL ENORM VAN ALLES.   Echt een rotdag.

Bedankt dat jullie m'n klaagzang willen aanhoren (als jullie tot zover zijn gekomen, want het is volgens mij een heel verhaal geworden....).

Liefs,
Kipling

Terug
Bovenaan