Meiden van Maart!

Ga maar lekker rustig aan doen meis. Lekker hapjes maken en proeven natuurlijk ook!
Heb de kat ff van schoot gelegd. Die ligt nu bij mijn voeten. Ik zit lekker tv te kijken en ga dalijk vragen of mijn vriend ook naar beneden komt. Maar hij heeft volgens mij afsproken met vrienden online. Ohh ik hoor iets, hihi. Misschien komt ie toch. Ohh hij gaat koffie voor ons maken, lekker lekker. Misschien tot later.

Ik vind iets met maart erin wel toepasselijk. Dus meiden  kom maar op met die ideeen?

Liefs Nathalie

Hihi wat een lieve man heb jij ook Nathalie.... heerlijk he als ze je soms beetje vertroetelen met lekkere dingentjes...geniet ervan!
De mijne zei net dat ie last van zn rug had, ik zei op jou heeft t ook inpact ventje...ja hij had er veel aan gedacht vandaag. vond ik echt lief. dat ie dat zegt. de scheet...nu staat hij ff lekker met de buurman te kletsen buiten...ff als mannen onder elkaar he..hihi
kga zo idd lekker aan de tafel, worstjes enzo klaarmaken en blokjes kaas. en gaan er idd ook wel wat in mn maagje belanden hihi....Normaal doe ik zoiets gewoon staand bij t aanrecht, maar kan toch merken dat zitten nu fijner is. krijg dan zwaar drukkend gevoel van onder dus kan wel merken dat ik mn lichaam echt rust moet geven..
Meid geniet lekker van je avond en je mannetje... en ik zal nog us over een maartnaam denken...hihi

maartschatjes?? hihi dat zijn we toch??!! haha
xx

jeetje mamaJm wat een heftig verhaal weer zeg, nou schrijf het hier maar lekker van je af hoor en het verveeld ons helemaal niet daarvoor is toch dit forum je moet toch ff je hart luchten. hopelijk voel je je weer wat beter nu. sterkte meid

en nathalie las net je bericht pas hoe het met me gaat dat vroeg je gister vlak nadat ik een bericht geplaatst had maar toen had ik net afgesloten dus niet meer gelezen,
maar met mij gaat het goed hoor, ben weer over mn dip moment heen van dat ik mijn rd'tjes had gehad tis toch elke keer weer balen inderdaad als je stopt met de pil wil je het liefst gelijk zwanger worden maar helaas werkt dat niet zo, dus we gaan weer vrolijk aan de klus.

nou meiden weltrust voor straks
kus

Was ik hier ook nog ffies weer. Mmm MamaJm ik heb ook wel zin in stukje kaas of worst, maar neem wel sinasappeltje, hihih. Heb honger vandaag, kweet niet wat het is. Zal wel komen omdat het lichamelijk ff niet zo mee zit allemaal. Maar neem gewoon gezonde dingen.

Cory fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Tis wel bijzonder om te lezen dat we soms eigenlijk allemaal hetzelfde schrijven. Komt natuurlijk ook omdat we hetzelfde willen. Zwanger worden! Tis toch wel erg slikken om weer ongi te moeten worden. In het begin van de ronde denk je: we zien het allemaal wel, zitten nog maar in die of die ronde. Maar hoe dichter naar de nod, hoe erger het verlangen na een kleine word lijkt wel.

MamaJM echt lief van je mannetje dat hij zei dat ie veel eraan gedacht had vandaag. Voor hem is het ook allemaal niet niks. Hij voelt het dan wel niet in zijn buik, maar toch. Ja dat gaat dan naar de spiertjes hè. Ga maar lekker samen douchen en uitrusten.

Alvast gefeliciteerd meis, als je dit nog leest
Ik kom straks nog ff terug voor je plaatje, hihih

Liefs Nathalie

hoi meiden,

jeetje er is veel geschreven gisteravond en geen leuke berichten. mamajm, ik hoop dat je evengoed een leuke verjaardag hebt vandaag en dat je er niet teveel aan moet denken of er in ieder geval met je moeder over kan praten.

loepiamonster, balen van je huis joh!

ga nu even naar minimuppet's weblog kijken en dan naar m'n werk

meiden sterkte allemaal!!!

Goedemorgennn, lekker geslapen allemaal? Ikke in delen en heb volgens mij gedroomd, maar kweet niet meer wat. Pff meiden durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben misselijk. Ik houd mezelf voor dat dit komt omdat ik misschien te snel naar beneden ging. Ik bedacht me ineens dat mijn mams voor 9.00 uur een bloemenschaaltje kwam ophalen. Ships dalijk eerst kijken of de deur wel open is (niet op grendels) Pff gaat lekker hier vanmorgen. Heb nieuwe prullenbak, zo'n push ding. Maar gaat heel zwaar. Kijk ik daar mijn vinger tussen, net bij mijn nagel. Er is niks te zien, maar doet onwijs pijn. Kan niet eens ermee typen, grr. Ook goedemorgen, begint lekkr vandaag.

Ik kom jullie allemaal ff een hele fijne dag wensen. Liefs Nathalie

P.s. Je bedoelde vast Boeffie, i.p.v Loempia Parent2be?

Lieve MAMAJM,

Van Harte Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag!
Ik wens je een hele fijne zonnige dag samen met je mannetjes, familie en vrienden. Probeer er lekker van te genieten!
Dat dit nieuwe levensjaar jullie maar heel veel geluk, liefde, gezondheid, passie, romantiek, kluswerk, vreugde en nog 1001 wensen mag brengen!

Dikke verjaardagsknuffel en  Nathalie

Jeetje meiden wakker worden tis al 13.00 uur hoor! hihih
Zit ik hier een beetje alleen te typen, beetje jammer.

Wou ff laten weten dat ik dus net intake heb gehad van fysiotherapie binnen revalidatieteam. Hoopte op behandeling, maar ja een uur zitten kletsen. Pff wat ben ik moe nu zeg. Strakkies hier nog naar de fysio, want mijn heup voelt niet toppie en mijn hele linkerbeen voelt vreemd. En daarna ffies werken. En dan uitrusten!!!!

Ik kom jullie ff fijne middag wensen. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan