Meiden van Maart!

gooeeeeeeeedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat heb ik heerlijk geslapen zeg. Om 3 uur vanmiddag werd ik wakker en dacht; ik blijf nog ff liggen...'t was zo lekker.

Gister weer wat meegemaakt. Ik sta op het punt om thuis te vertrekken naar mijn werk staat de buurman buiten. Zegt ie zo; jullie moeten toch nooit ruzie krijgen he als jullie zo langs mekaar werken. Dus ik lag wat binnensmonds en denk wat hij meteen zei: Zo komen er ook wel geen kindjes he.......................................
Dan sla je toch steil achterover he. Het werd zo stil in de straat (kindjes worden groot) en het werd tijd voor wat nieuw leven in de brouwerij. Het heeft me de hele nacht bezig gehouden.

Verder niet veel nieuws meer...wel nog iemand online????

hallo meiden,

hier een ietwat geschrokken parent2b...namelijk vanmiddag klein beetje bruin bloedverlies gehad....iemand ervaring mee?

en bedoelde idd boeffie ipv loempiamonster...sorry!!!

hey.........

jeetje, kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar nou moet ik wel zeggen dat ik dat hier al vaker heb gelezen dat er meiden waren die een klein beetje bruinverlies hadden terwijl ze zwanger waren. Ik weet niet waardoor het komt, maar doe die vraag anders in het algemeen ff stellen....

Hoop niet dat het iets ernstigs is...laat je het wel ff weten meis...

Ahhh nee hè niet ook parent2be ook kindje verliezen. Sorry nu laat ik je natuurlijk schrikken. Ik weet niet wat het is meis. Misschien kan je vk morgen bellen. Heeft dat niet te maken met dat wat ze van je echo zei? Dat was jij toch? Dat er misschien bloedpropje zat, maar dat dat niks met de baby te maken heeft. Dus probeer rustig te blijven meis. Heb je buikkrampen? Hou je ons op de hoogte meis? Ik duim voor je en denk aan je!!!

Zo Mama22 wat een lef. Trek het je niet aan meis. Jullie klussen goed, plannen het goed, dus laat die mensen lekker kletsen. Zijn het niet waard dat jij wakker ligt hoor!

Ik heb nu stratenmakers over de vloer en mijn ouders zijn hier ook ff. Dus zit niet helemaal op mijn gemak. Ze zijn dan wel buiten, maar toch, hihih.

Ik kom vanavond vast nog wel ff kletsen, fijne avond! Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Hoi allemaal!
Hier weer even een kort 'meldbericht' van mij.... Vandaag was echt een rotdag. Om 07.00 uur belde m'n vader op dat m'n moeder vannacht heel erg ziek is geworden. Meerdere keren flauwgevallen (op de harde badcelvloer) en enorm overgegeven. Zijn zelfs 2 artsen bij geweest!!! En dat terwijl ons knulletje bij ze aan het logeren was (i.v.m. mijn cursus). M'n vriend is dus vanochtend meteen naar ze toe gereden om 'm op te halen en heeft snel zijn ouders gevraagd of ze wilden komen oppassen. Ik kon nl. echt niet thuis blijven vanwege die cursus en m'n vriend moest ook naar z'n werk. Dus onze knul ging van de ene oppas naar de andere. Daar voel ik me dan ZOOO schuldig over!! En toen ik vanavond thuis kwam, merkte ik ook dat ie superverkouden is en een enorm diepe rochelhoest en schorre stem. En koorts!!! Aaaah... hoe moet dat de komende 2 dagen? Hij heeft ook heeeeel slecht geslapen door alle commotie vannacht, dus maak me eigenlijk enorme zorgen. Nouja, eerst maar eens kijken hoe hij morgenochtend wakker wordt! Sorry, moest het even van me afkletsen....

En nu even over wat meer relevante dingen schrijven .... Ik heb echt geen flauw idee wat ik volgende week moet verwachten. Soms denk ik opeens: ik ga vast een test doen!!! Maarja, dat slaat natuurlijk nergens op. En dan denk ik weer een krampje te voelen dat lijkt op ongesteldheid. Begin dus zo langzamerhand (nu de NOD nadert) weer wat ongeduldig te worden.... Pfff... het wachten is weer bgonnen!

Lieve meiden, ik wens jullie een fijne avond en een fijne dag morgen. Hopelijk kan ik morgen weer even komen kijken hier!

groetjes,
Kipling

Hey kipling,

Is alles goed met je moeder??? Weten ze al wat het is??? Jeetje wat erg zeg. Vind het ook echt sneu voor je kleine. Ahhh woonde jullie maar allemaal hier in de buurt dan zou ik op al jullie kindjes en beestjes passen.....

Ik voelde me net ook niet goed. Ben eigenlijk al de hele dag een beetje moe en doe niks anders dan computeren en bank liggen. Dacht weet je wat, ik ga lekker met de hond wandelen. ik lekker een stukkie gewandeld kom ik thuis breekt me in een keer het zweet uit. Voelde me echt niet goed. Dacht dat ik misselijk werd dus durfde niet te bewegen. Vriendje belde toen net, maar tegelijkertijd ook zijn oma....ff maar met manlief opgehangen en tegen oma gezegt dat ik me niet zo goed voel, en dat ik liever ff ga liggen. Blijft ze nog 10 min kletsen!!!!!!!!!!!!!! AAAhhhh soms kun je ze wat he die oma's haahah. Nu wil ik dus vriendjelief opbellen dat het weer goed gaat, maar krijg hem niet meer te pakken.
Heb net maar een reepje chocolade gegeten voor de suikers..misschien dat het helpt.
Bah heb echt geen zin om te gaan werken, ben veel te moe. Ga ook geen strijk doen vannacht....probeer te slapen.

Nath, onze buurman bedoelde dat niet verkeerd (heb het misschien verkeerd getypt). Het hield me gewoon bezig omdat de laatste dagen allemaal van die aanwijzigingen komen. Ben wat zo'n dingen betreft bes gelovig.

Ga zo nog ff langs mam's en dan naar mijn werk. Misschien neem ik de laptop wel mee van mijn broertje (als dat mag), kan ik vanavond toch nog internetten.

Hoi Dames,

Wat spannend voor de meiden die volgende week hun NOD dag hebben.
Ik heb deze week de ideale klusweek, maar ik weet niet of het deze week zal slagen.

Ik zit nog met een strijd rondom moederdag.
Op de dagen van het jaar als verjaardag, moederdag, kerst... Heb ik al een tijdje geen cadeau gekregen. ( al 1,5 jaar.....)
Hij heeft nog niets eens de moeite genomen.

We zijn nu 15 jaar samen en daarvan 6 jaar getrouwd.
Ik wil gewoon niet dat er een sleur in komt. En ik vind dat je moeite moet doen voor je relatie.
En ik heb hem dat maandag dat verteld dat me dat dwars zat.

Ik zie wel.

Kipling, Hoe gaat het met je moeder? Gaat het weer goed?

voor de dames die volgende week hun NOD hebben.

GR. Christel

Terug
Bovenaan