Meiden van Maart!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Hihi ff snel date afgesproken met vrienden via msn..haha gaan we zo heen en ff lekker bakkie doen. hebben sinds kort nieuw huis en zijn we eigenlijk nog nooit echt geweest. dus wel gezellig ff...eten we daar ws ook ff frietje ofzo dus wij zijn ff onder de pannen...hihi...grappig hoor. zo snel ff afspraakje gemaakt!
Nou fijne middag en totlaters....
klets maar gezellig met vlinder379 verder Nathalie, die is nu ook al verslaafd....hihi...
doegie...

he lieve meiden,

Ja ik ga toch maar naar die andere, ik vind het heel erg gezellig en ik kom echt wel eens kleppen maar jullie horen bij maart, en ik niet dus dan moet ikhier niet zitten vind jullie wel heel lief hoor!!! ihihih nou tot horens

liefs vlinder379

In kluskippies topic Vlinder & MamaJM jij natuurlijk met jullie vrienden!
Gezellig zeg zo snel ff afspraak maken. En ook nog eens niet te hoeven koken, hihih. Spreek je snel weer meis!

Liefs Nathalie

Ps. de meiden van Maart weet niet wat hun overkomt met dat gekletst van ons sinds gisteravond, hihih

daaaag is goed hoor, ik spreek je daar ook wel. ik zit bij allebei hihi...
succes!!!liefs mij!

haha idd Nathalie, ze weten niet wat ons mankeert...hihi heel veel gebabbelt...
Maar nu ben ik weg..was gezellig!! totsnel..
xxxx

DAAAAAAAAAAAAAAG

Heeeej lieve meiden van maart: waar is iedereen toch vandaag?????? allemaal werken of weg of gewoon geen zin om achter de pc te zitten??? dat kan he....
nou we horen wel weer hoe het met jullie is... topic stond bijna op blz 2 dus ff gauw naar boven gewerkt...!!
Liefs mij

Hey meiden,

hier eindelijk weer een berichtje van mij...Ik houd het wel kort, want weet niet waar ik de energie vandaan moet halen om hierachter de pc te blijven zitten. Kan mijn rust niet zo goed vinden (hele weekend al niet).

Vrijdag dus inderdaad uit de nachtdienst gekomen, maar ben nog ff gaan slapen tot 13 uur. Toen is mijn zusje langsgekomen en heeft ze ons hondje uitgelaten.
Wij hadden een afspraak om wat te regelen voor het vrijgezellenfeest van onze schoonzus. Daar zijn we dus zo'n beetje de hele middag mee bezig geweest.
Ook nog ff   met de poes langs de dokter om haar te sterreliseren, maar moet morgenvroeg terug komen. Ze zat vol!!!!!

Vrijdag was dus een dagje dat vrij snel voorbij vloog. Mijn vriend had examen en is gelukkig geslaagd!!!!!!!!!!!! Morgen weer eentje?!!?!?!?!?!?!
Zaterdag tjah....wat hebben we allemaal gedaan...Ohjah lekker naar ons tuintje geweest en wat sla geplukt en onkruid weggehaald....'s middags moesten we tijdens een ren wedstrijd meelopen met de muziek en dat is helaas fout gelopen.....Ik had me voorgenomen om niet de kroeg in te gaan en om geen alcohol te nuttigen....maar aangezien iedereen gewend was dat wij altijd mee feesten zijn ze ook iedere keer voor mij bier gaan halen..........ik dacht nou jah eentje kan geen kwaad. Als ik nu dit afsla weten ze dat er iets aan de hand is. Maar toen kwam er een tweede, derde, vierde...enz.
Op een gegeven moment zaten we bij de griek en werd er alleen maar wijn besteld.
Gelukkig heb ik af en toe wat weg kunnen gooien tussen de planten en wat ice tea of spa kunnen bestellen. Ik ben zelfs met een volle mond naar de wc gelopen om het daar uit te spugen....hahaha dat was echt voor het eerst.

Maar goed, ff een fout en lang verhaal kort maken...Ik had dus gedronken en ook te veel....nu is 1 al teveel, maar jah het is nu eenmaal gebeurd.
Daarna onderweg naar huis, flinke ruzie gekregen met vriendlief. Het was echt zo uit de hand gelopen dat ik me er echt voor schaam.
Gister was dus echt een k*t dag.

Vandaag weer met de muziek de straat opgeweest. Veel communie's en processies e.d. Daarna moest mijn vriend met het orkest nog optreden.
Gelukkig was ik met de auto gekomen en had ik een excuus om niet te drinken. Ook heb ik het weer goed kunnen maken met mijn vriend. Hij was er nogal van geschrokken wat zijn gedrag was gisteravond.

Ik heb dus echt een druk en k*t weekend gehad, maar dat is gelukkig allemaal weer snel voorbij.

Ik voel me dus ook al sinds het weekend veel moe en had vandaag enorm veel last van mijn rug. Kon niet lang staan. Ook kan ik moeilijker naar de toilet. Ik krijg dus al meteen het vermoeden dat de rug en ontlastings klachten met de zwangerschap te maken kunnen hebben...........Ik weet het allemaal niet. Ik voel me niet anders of iets dergelijks en ga er ook deze maand weer vanuit dat ik gewoon ongi wordt, maar toch is er iets dat me een klein beetje hoop geeft.

Zoals ik al schreef kan ik moeilijk de rust bewaren om hier te typen e.d. en dat had ik dus al de hele week. Heb dus wel alles mee gelezen, maar om ook te reageren was echt te vermoeiend.

Nathalie bedankt voor je briefje/mailtje. Vond het echt lief van je dat je aan me dacht; maar heej dat is onze NATHALIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had dus wel echt ff een vervelende week achter de rug....

Aangezien dit weer een spannende week wordt zal het ook wel een leuke week worden en zal ik hier wel wat vaker zijn en  ook  reageren....

hehe is het toch nog een heel verhaal geworden........meiden mis jullie, tot gauw!!!!

Liefs mama22

Terug
Bovenaan