Raad is wie er wel is, hihihih! Ja het zal ook eens niet. Tja meiden ik heb ff tijd om te typen. Vanmiddag gelukkig niet zo druk. Vanmorgen gewerkt. Kwam een vriend van de baas nog ff langs met zijn kleine. Dus ik had echt zo iets van Nath, je gaat niet staren, hihih. En tis me gelukt hoor. Maar voor ik het wist had ik die kleine op schoot. Echt zo'n lief kereltje. Ik deed helemaal niks! Was blijkbaar aantrekkingskracht, hihih. De mannen zaten ff op i-net te kijken naar een motor en ikke dus met die kleine op school. Fijn in de baas zijn tijd, hihih.
Daarna ff boodschapjes gedaan, vers brood en beleg gehaald. Thuis een beetje opgeruimd en de was aangezet. En nu ff lekker op de bank met een kop thee hier ff bij kletsen. Dalijk de was ff ophangen en einde van de middag ff met mams heen en weer naar de stad. En dan zit de maandag er alweer op.
Ik was vanmiddag ff aan het kijken wat mijn nod zou zijn als mijn cyclus weer 36 dagen is. Dan word het dus 6 juni. En nu blijkt dat ik dan 23 mei mijn eisprong mogelijk heb gehad. Niet dat ik iets gevoeld heb hoor. Maar toen hebben we wel geklust. Dus misschien voel ik daarom nog niks, omdat dan 28 mei pas mijn innesteling is. Maar mijn voorgevoel zegt steeds dat ik rond 28/29 gewoon ongi ga worden. Best wel raar gevoel, baal er wel een beetje van. Terwijl toen we net begonnen met zwanger willen worden, mijn gevoel ronde 3 zei. Misschien moet ik gewoon niet teveel willen voelen, hihih. We wachten maar rustig af. Vanmorgen had ik nog niet echt dat ik zenuwachtig was voor mijn nod, maar nu begint het wel een beetje te komen hoor.
Mama22 kun jij de zenuwen nog een beetje aan. Ruzie met je mannetje weer helemaal bijgelegd? Dat je mannetje je liet drinken zeg. FoeiFoei wel meer dan 1 biertje. Das niet goed hè meis, maar ja dat weet je zelf ook. Tis wel lastige situatie om dan nee te zeggen, want dan weet iedereen meteen van jullie geheimpje. Gelukkig zit ik niet in die situatie zeg.
Ik denk dat de meeste meiden aan het werk zijn MamaJm dus we zullen moeten wachten tot vanavond. Tot ze weer tijd voor ons hebben, hihih. Ik ga vanavond lekker van 20.15 tot 21.00 uur zwemmen. Heb er nu al weer zin in. Lekker heerlijk warm water, beetje bewegen. En dan morgen maar eens kijken hoeveel ik afgevallen ben in 1 week. Met 2 verjaardagen en 1 bruiloft in het weekend!
Liefs Nathalie