Meiden van Maart!

Heeeej mama22, heftig weekendje idd zeg, na je nachtdiensten en gedronken. vervelend zeg en dan ook nog ruzie krijgen erna...moeilijk he om af te slaan als iedereen lekker mee doet. kan me voorstellen dat dat vervelend is.. misschien moet je proberen vaker de BOB te proberen zijn ofzo..dan heb je een mooie smoes om niet of amper te drinken..maarja kan misschien ook niet altijd he... Of de drank aan je vriendje doorschuiven en zelf wat anders nemen..nou succes ermee joh. hopelijk krijg je beetje rustige week dat je beetje kan bijkomen je rug enzo wat kan uitrusten..kan ook van de drukte komen maar wie weet zwanger???? spannend meis..
Doe rustig aan en we zien je hier wel weer...gezellig!
Liefs, knuf mij

Ja ik weet dat het laat is. Maar heb lekker met mijn mannetje op de bank gelegen 2 films gekeken. En zag in de pauze dat Mama22 weer boven water is dus MOEST ik natuurlijk ff lezen voordat ik naar bed ging.

Meis fijn dat je weer terug bent, wat een weekend zeg. Ik ga nu lekker slapen en we kletsen morgen wel ff rustig bij.

Meiden fijne droompjes allemaal en tot morgen!

Liefs Nathalie

hallo allemaal,

hier een ieniemiene bolletje als buikje, had al geprobeerd foto erop te krijgen maar lukt niet....grrrr

wil dus straks ook de echo erop laten zetten hier!

doe gewoon knippen en plakken....maar lukt dus niet...iemand tips? foto staat niet op internet maar op m'n eiegen pc, misschien daar iest mee te maken dat het niet lukt?

zucht, vandaag weer werken.....studie zo goed als af, jippie!!! vanmiddag auto wegbrengen voor apk.....ben zooo moe....maar goed, hoort erbij he!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Groot plaatje en kleine lap tekst van mij want ik moet strakkies werken.
Wou ff goedemorge komen zeggen en heb. Mama22 & Mezelf maar ff op het wachtbankje gezet, want word ook voor ons spannende week. En voor de rest van de meiden natuurlijk ook. Er staan nu alleen nog maar meiden met een nod in juni, dus de hoop is op ons gevestigd dat wij ons ei in mei hebben gelegd, hihih.

Boeffie morgen echo, spannend hoor. Parent2be succes vandaag jij ook bijna je echo meis. Je foto moet wel op internet staan. Misschien kan je via tinypic.com of mijnalbum (ofzo) iets doen? dat je hem daar misschien kan uploaden. Heeft iemand anders een tip?

Wens jullie fijn dagje en tot vanmiddag denk ik! Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden.. Parent2b: ik ben wel benieuwd naar je buikie hoor..leuk leuk..geniet er maar lekker van.. en hopelijk blijft alles goed gaan. misselijk zijn is wel echt zwangerschapskwaal hoor! sterkte ermee! de foto zien we wel keer alst je lukt.. zou zo ook niet weten hoe dat moet...? sorry.
Net ff gesmst met een vriendin. ik mag donderdag middag op dr dochtertje van 3maandjes passen..zij gaat weer werken en nu had ik pas aangeboden ik ook heus wel wil oppassen. ze is ook collega van me zeg maar...vriendinnen en collega's! dus nu komt de kleine meid donderdag middag... kan zoonlief ook vast wennen hihi aan n zusje.. wel gezellig hoor! nog zo'n klein moppie...
Kheb er al zin in..
hej maar waar zijn alle meiden van maart??? iedereen druk soms???stil hier hoor..we horen wel weer...
Liefs mij

Raad is wie er wel is, hihihih! Ja het zal ook eens niet. Tja meiden ik heb ff tijd om te typen. Vanmiddag gelukkig niet zo druk. Vanmorgen gewerkt. Kwam een vriend van de baas nog ff langs met zijn kleine. Dus ik had echt zo iets van Nath, je gaat niet staren, hihih. En tis me gelukt hoor. Maar voor ik het wist had ik die kleine op schoot. Echt zo'n lief kereltje. Ik deed helemaal niks! Was blijkbaar aantrekkingskracht, hihih. De mannen zaten ff op i-net te kijken naar een motor en ikke dus met die kleine op school. Fijn in de baas zijn tijd, hihih.

Daarna ff boodschapjes gedaan, vers brood en beleg gehaald. Thuis een beetje opgeruimd en de was aangezet. En nu ff lekker op de bank met een kop thee hier ff bij kletsen. Dalijk de was ff ophangen en einde van de middag ff met mams heen en weer naar de stad. En dan zit de maandag er alweer op.

Ik was vanmiddag ff aan het kijken wat mijn nod zou zijn als mijn cyclus weer 36 dagen is. Dan word het dus 6 juni. En nu blijkt dat ik dan 23 mei mijn eisprong mogelijk heb gehad. Niet dat ik iets gevoeld heb hoor. Maar toen hebben we wel geklust. Dus misschien voel ik daarom nog niks, omdat dan 28 mei pas mijn innesteling is. Maar mijn voorgevoel zegt steeds dat ik rond 28/29 gewoon ongi ga worden. Best wel raar gevoel, baal er wel een beetje van. Terwijl toen we net begonnen met zwanger willen worden, mijn gevoel ronde 3 zei. Misschien moet ik gewoon niet teveel willen voelen, hihih. We wachten maar rustig af. Vanmorgen had ik nog niet echt dat ik zenuwachtig was voor mijn nod, maar nu begint het wel een beetje te komen hoor.

Mama22 kun jij de zenuwen nog een beetje aan. Ruzie met je mannetje weer helemaal bijgelegd? Dat je mannetje je liet drinken zeg. FoeiFoei wel meer dan 1 biertje. Das niet goed hè meis, maar ja dat weet je zelf ook. Tis wel lastige situatie om dan nee te zeggen, want dan weet iedereen meteen van jullie geheimpje. Gelukkig zit ik niet in die situatie zeg.

Ik denk dat de meeste meiden aan het werk zijn MamaJm dus we zullen moeten wachten tot vanavond. Tot ze weer tijd voor ons hebben, hihih. Ik ga vanavond lekker van 20.15 tot 21.00 uur zwemmen. Heb er nu al weer zin in. Lekker heerlijk warm water, beetje bewegen. En dan morgen maar eens kijken hoeveel ik afgevallen ben in 1 week. Met 2 verjaardagen en 1 bruiloft in het weekend!

Liefs Nathalie

Haha die Nathalie je denkt dat ik echt zit te azen op dat de andere meiden moeten komen..nee hoor iedereen heeft zo zijn bezigheiden en ik zit hier normaal ook niet zoveel, maar ik moet nu toch rustig aan doen, en voel dat ook dus daarom ga ik dan soms lekker ff achter de pc...
Maar vanavond ben ik er misschien wel ff niet. heb een kaart gehad van DIDI vaste klantendagen met korting enzo dus wil er misschien wel ff heen met mn schoonzusje, als zij zin heeft. maar dat hoor ik nog. en anders wordt t een   heerlijk avondje thuis met manlief op de bank!!   Succes met alles. en Nathalie.. zwemze vanavond! heerlijk joh!
LIefs mij

Terug
Bovenaan