Meiden van Maart!

Ff nog een gezellig plaatje en dan ga ik ervandoor.....

Parent2B: is het trouwens al gelukt met plaatje via internet ofzo met je echo?? heb je geen hyves, dat je het via daar kunt doen?? of wil je niet dat iedereen het al ziet..begrijpelijk...maar ik ben wel heel benieuwd..succes ermee....
xx

blieb blieb!!! mama22 zoekt contact met mede a.s. mama's............

HO HO HO...mama22, ga jij vertellen dat je zwanger bent???????!!! jippiede pippie..
daar komt je blieb blieb verhaaltje wel een beetje op neer als je het oplettend leest..je zoekt contact met mede a.s. mama's.....!?!??!!!! Ben je a.s. de mama??? ik zou het super vinden..maar misschien vat ik het fout op??
meid ik ben er....hihi vertel!!!?!!
xx

Hier mama in spe! OVER!

Volgens mij zoekt ze gewoon contact, hihih
Haar nod is de 31ste! Dus ik ben eerst aan de beurt hoorrr!

Maar HOOP het wel, hihih

Liefs Nathalie

Oh hihihi ze bedoelde jou zeker weer he?? jaja, nou ze is er al niet meer denk ik:( te lang moeten wachten..hihi spreek jullie vast vanavond nog wel ff.. ga nu eerst eten met mn mannetjes...
daaaag... en Nathalie voor jou hoop ik het ook hoor meis... ik duim voor jullie allemaal!!!
xx

Ohja, komen we vandaag nog op de 700berichten meiden?? zet m op   en vast nieuw naampje bedenken...???!!

Hhaha nee denk ons allemaal wel hoor meis. Denk dat ze ff wou weten of hier leven was. Nou ik was er toevallig ff niet, hihih. De telepathie tussen ons werkte ff niet, had misschien niet op het goede kanaal afgestemd, hihih

Liefs Nathalie

haha ja joh ik snap het wel. ik zat maar beetje gek te doen... het is hier gewoon erg druk en gezellig steeds en ze wou us kijken of we er nog waren...?? nou ja helaas net ff niet... maar wie weet treffen we of jullie elkaar vanavond wel.. zoonlief stoote hier net zn koppie..zoals we vaker gebeurd hoor..hihi ze worden zo wild en lomp op deze leeftijd..dus hij ligt al lekker op bed..nogwel te kletsen maar dat kan nog wel ffies....
Manlief is op zolder aan het behang schuren voor toekomstige kamertje voor zoonlief, dan had hij wat te doen zei tie..dus ik laat m lekker gaan, ik heb tijdje terug ook al hele stukken gedaan..moet er toch een keer af. dus op zo'n avondje dat je denkt wat kan ik voor nuttigs doen verdwijnen wij dus naar zolder om behang erafte halen.... hihi..
Ik kom straks nog ff hier weer kijken... nu ff aan de slag.. doegiedoei...
Lekker gegeten allemaal trouwens?wij wel...

Terug
Bovenaan