Meiden van Maart!

Hahha lachen van je hond zeg Mama22. Ik zou er dan ook om moeten lachen, omdat jij hebt hebt gezien en je vriend alleen maar denk bahhh wat een troep en nu is die voegsel weg enzo. Misschien zit je mannetje ff niet zo lekker in zijn vel. Heb je al gevraagd of er iets is?

MamaJM jakkie bah had ie geen luier voor dan? Maar nu lekker rustig ff achter de pc.

We zijn bijna bij de 700 meiden!

Dan ga je toch HEEELLLL SNELLL ff douchen en zo ff mee kletsen Mama22

Heeej mama22 dat ga ik nu zo us proberen..hihi kijken of ik zo handig ben. ik ben bang van niet. want die foto staat soort in n bestand met tekst erbij. met hoe hij heette enzo eromheen... hadden ze naar fam gestuurd dus wel grappig. maar met die foto kan ik denk niet zoveel...maar ik ga t ff proberen..
En Nathalie hij had wel een pamper om hoor...hihi is nog niet zindelijk, maar bij die kids is dat soms zo dun of zoveel dat t er zolangs gaat..jakkiebakkie gaan frisse klusjes zijn dat hoor....hihi hopelijk kunnen jullie er snel over mee praten...hihi...
Mama22 niet gaan douchen hoor. maak eerst maar us foto van jezelf..zo wit haha lijkt me leuk..plaats je m ff hier... of je msn m ff naar me...whahaha...
jaja dames op naar de 700 daar wil ik bij zijn!!
dan wordt het kwebbelmeidenvanmaart ofniet????hihi
xx

sorry mama22 het wil niet..... vind ook heel jammer maar ik zou snel een echte foto van dr krijgen dus dan zien jullie het mooie kereltje snel oke!!
ga jij maar ff lekker douchen nu.. ik ff op de bankploffen met wat te drinken... totzo denk ik...xxx

hahaha kan helaas gaan foto van mezelf maken. Wij hebben geen webcam en hoe de rest werkt (kabeltjes e.d.) dat weet ik allemaal niet....

Lijkt me trouwens wel leuk om jullie op msn te hebben (mag dat???)

Trouwens als je op de foto klikt en dan rechter muisknop en dan opslaan als...als het goed is gaat dat ook....

Ik en ff snel douche...........geen goede combi......moet dan mijn haren fohnen e.d. dus ben dan zeker een klein uurtje weg en ik wil ook bij die 700 horen!!!!!!!!! hihi

Das inderdaad ook een leuke naam; kletsmeiden van maart 3

Ja leuke naam MamaJM. Jaaa foto willen we wel zien, hihih.
Misschien kan je kopieren en plakken alleen die foto. Ik heb programmaatje gimp dan kun je die knippen enzo. Maar idd wat Mama22 zei over die bestand naam veranderen kan idd. Ben benieuwd of het je gaat lukken.

Ik wou bijna zeggen Mama22 maak ff een foto van je buik, dan kunnen we zien of ie al dikker is geworden. Ik dacht ineens oh die is al zwanger. Dus weer een voorgevoel hè. Had ik met Kipling ook en zie hier,hihih

Nou dan moet je hier maar blijven hoor! We hebben je gemist.
En dat excuus dat je geen foto kan maken nemen we nu genoegen mee.
Maar dan moet je maar snel je camera uitvogelen. Voor als je dalijk een foto van je dikker wordende buik kan plaatsen, hihih.

Ik vind het een leuke nickname. Doen we! We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaalllll, hihih

Wij op msn, komt dat goed met ons? hihih

als ik mijn haren was dat wil je niet weten hoe die aanvoelen, terwijl ik laatst de punten weer heb geknipt en meestal voelt alles dan weer goed aan, maar nu is het net een baal stro.....maar verder zou ik niet weten..........hoop het zo......trouwens nathalie als wij ons 3e topic ingaan wordt dat ons topic!!!!!!!!!!!!! nr 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat wordt ons magisch getal....geloof jij trouwens in paragnosten e.d.?????????? en de anderen????????

Terug
Bovenaan