Meistoppers 2008! Deel 2

Hoi.

Mooie dromen.
Met een hand hou ik dr aan dr hoofdje vast. Duim aan ene kant van hoofdje, handpalm beetje in nekje. en andere vingers aan andere kant van hoofdje en eentje bij dr armpje. Zo heb je dr lekker vast(vind ik) en kan je met je andere hand op buikje duwen, niet te hard he, haha. En kan je hoofdje tegenhouden als kindje hoofdje naar voren laat zakken.
Zal eens vragen of me man er misschien foto van maken wil hoe ik dr vast heb.

Liefs

Dank je mooie dromen.
:)

Hier gaat het goed. Jana slaapt meestal vier uurtjes door s nachts. Vannacht 6. Heerlijk. Alleen, ik word wakker van elke beweging die ze maakt. Ook best slopend om eerlijk te zijn.
Slapen jullie beebs nog bij jullie op kamer. En zo niet, tot wanneer hebben ze bij jullie op kamer geslapen?

Liefs

Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens, sorry alweer ff geleden.
Gaat alles goed met iedereen?

Hier gaat alles z'n gangetje!
Ik heb vorige week m'n eerste werkweek weer gehad en het was best te doen, al had ik liever thuis gebleven met m'n meisje hoor, maar goed dat is financieel niet haalbaar helaas...
Mirthe gaat dan op de maandag naar het kdv en heeft daar al aardig haar draaitje gevonden, ze slaapt er zelfs ook gewoon goed! en met de flesjes gaat ook alles prima!
Op mijn werk kolf ik drie keer en de opbrengst is nagenoeg voldoende!

Bloemetje: zag dat je meisje in het ziekenhuis is geweest voor het spugen, ik hoop dat het nu beter met haar gaat?

Missdreamer: van harte gefeliciteerd meid met je positieve test!

MamavanMarijn: pff jemig vind het echt knap hoe je het allemaal regelt met al die kids en dan inderdaad 19 uur spitsuur! Ik vind het maandagochtend al een ramp: aankleden, voeden, zelf aankleden, zelf eten en dan netjes op tijd op het kdv verschijnen en dan ook nog op tijd op mijn werk!
En heerlijk dat Veerle doorgeslapen heeft, vanacht ook geluk gehad?
Mirthe heeft tijdje ook doorgeslapen, doet dit dan een nacht of vier en daarna dus weer helemaal niet.. dus het echte doorslapen zit er tot nu toe niet helemaal in, maar ach... ik heb ook geen hekel aan het voeden 's nachts en als ik vrij ben ga ik 's middags even mee slapen!

Gek idee he meiden dat we vorig jaar "begonnen" zijn, we zijn niet voor niets de meistoppers toch?

Nou meiden spreek jullie weer snel, al ben ik momenteel ook erg druk met leren, want heb begin juni twee herexamens en eind juni een praktijkexamen en dan hoop ik pedicure te zijn!

Groetjes Sabina

Oh bloemetje: Mirthe is nu ruim 13 weken en slaapt nog steeds bij ons op de kamer hoor! ik vind het gewoon erg makkelijk omdat ik nog borstvoeding geef en haar 'snachts al uit bed geplukt heb voordat ze echt begint te huilen van de honger (doet ze dus 'snachts echt nooit!!!).
Dus meer makkelijk voor mezelf, maar moet wel zeggen dat ons "priveleven' om het maar even netjes te noemen niet echt je van het is... ik vind het gewoon niet prettig als mijn meisje in dezelfde kamer ligt!

Maar ben ook benieuwd naar de anderen!

Mijn idee is om haar op haar eigen kamertje te laten slapen als ze twee weken lang tot minimaal 5 uur heeft geslapen!

Groetjes Sab

Terug
Bovenaan