@ Bloemetje: he meid, wat vervelend, ziek in de kraamweek... En dan ook kleine Jana. Bah, bah. Gelukkig gaat het al wat beter met jullie. Ik hoop dat jullie vandaag heerlijk van elkaar kunnen genieten.
Fijn ook dat je een fles hebt gevonden die goed 'werkt'! Weer een zorg minder.
Hoe gaat het met Jana en de hond samen? Valt het een beetje mee?
@ Mama v Marijn: bleh, klinkt als een heerlijke dag... NOT! Tja, dat zijn van die dagen dat je heel, heel blij bent dat het weer voorbij is. Ik hoop dat je mannetjes nu wat gezelliger zijn en je meisje uitgeregeld is!
Heb je nog lekker kunnen ontspannen (in bad, bed)?
(en ja, dat wipstoeltje echt een aanrader! Had ik ook niet zelf bedacht hoor, kreeg tip van iemand anders ;-))
@ Mooie dromen: gossie, wat een last van de prikjes, dat is niet fijn... Maar ja, kan er bij horen en je weet tenminste waar het van komt. Eveline heeft gelukkig (net als haar broertje) helemaal nergens last van gehad.
Fijn ook dat je een fles hebt gevonden die goed 'werkt'! Weer een zorg minder.
Hoe gaat het met Jana en de hond samen? Valt het een beetje mee?
@ Mama v Marijn: bleh, klinkt als een heerlijke dag... NOT! Tja, dat zijn van die dagen dat je heel, heel blij bent dat het weer voorbij is. Ik hoop dat je mannetjes nu wat gezelliger zijn en je meisje uitgeregeld is!
Heb je nog lekker kunnen ontspannen (in bad, bed)?
(en ja, dat wipstoeltje echt een aanrader! Had ik ook niet zelf bedacht hoor, kreeg tip van iemand anders ;-))
@ Mooie dromen: gossie, wat een last van de prikjes, dat is niet fijn... Maar ja, kan er bij horen en je weet tenminste waar het van komt. Eveline heeft gelukkig (net als haar broertje) helemaal nergens last van gehad.