meistoppers 2008 !!!!!

Hoi,

Mooie dromen,
To do lijst af. Wat heb je daar zoal opstaan als ik vragen mag?
En handige tips gekregen?
Nog een weekje werken, aftellen dus. heerlijk. jij stopt op 34 weken?
Ik ga naar fysio, nu alleen paar weken niet geweest omdat het niet ging met voet. Volgende week moet ik weer, ben benieuwd wat die zegt. En hoop dat me baas me misschien morgen belt over de bedrijfsarts.
En rustig aan doen lukt wel hoor, vandaag ff babywas in de wasmachine gestopt, is nu lekker aan het draaien, vanavond ga ik hem ophangen, wanneer ik naar bed ga. Vriendlief moet namelijk ff zn hobbykamertje ff opruimen en daar een wasdraad hangen, steeds die droger gebruiken of een klein wasrekje schiet ook niet op. Plus gewoon aan de draad drogen is stukje goedkoper dan steeds die droger, en minder herrie. hihi.
Dus die heeft weer leuk een klus vanavond hihi.

Liefs

Hallo,

Ben vanmiddag bij de gyn geweest. Het is inderdaad een mk. Baarmoeder zag er schoonuit dus er hoeft verder niets gedaan te worden(gelukkig). Nu maar gaan verwerken. Volgende week nog een controle bij de gyn om te kijken of er echt niets in de baarmoeder is. Er is ook bloedgeprikt hcg om te kijken of dat nog aanwezig is, en dat wordt volgende week ook nog geprikt om zo uit te sluiten dat ik echt niet meer zwanger ben.
Ik blijf wel gewoon meelezen en af en toe schrijven op het forum want ik ben natuurlijk we heel erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat en wat jullie op de wereld gaan zetten. Thanx voor het medeleven de afgelopen dagen
kus annet

Hi allemaal

dank voor de lieve woorden. Ik ben inmiddels echt weer gerustgesteld door de bewegingen in de buik, dus die rotdagen kunnen we weer afsluiten.
En Bloemetje wat een gedoe zeg met die bekken/voet. Het is goed dat Karin je zo streng toespreekt (haha), autorijden zou ik inderdaad niet doen. Terug naar de arts en kijken hoe ze de pijn gaan oplossen. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan.
En Karin en Vlinder mogen al thuis bevallen, ongelofelijk zeg, maar het komt nu echt heel dichtbij. Krijg gewoon de kriebels ervan.
Al 37 weken ..... nou ben heel benieuwd wie het eerste bevalt en welke meistoppers-babies we mogen verwelkomen.

En An, lijkt me confronterend als de mk doorzet met heftige bloedingen. Gelukkig heb je nu wel duidelijkheid, maar ja het is wel een schrale troost. Sterkte in deze moeilijke tijd.

Nou ik ga even goed bijlezen in alle verhalen..
liefs mama van marijn

Ahhhhhhhh staan we geboortekaartjes te kijken zegt mijn vriend: oh dat is ook een leuke meisjesnaam...waren we er net uit.....

An, jeetje wat heftig zeg, je hebt wel duidelijkheid nu, maar de verwerking is een ander verhaal. Veel sterkte, en ik vind het superleuk dat je gewoon mee blijft lezen. Neem de rust en je tijd, en je zal er nu niet aan kunnen denken maar ik hoop toch op mooi nieuws op de dag dat jij er weer aan toe bent!

Bloemetje, schattig he die babywas!! Ik heb een lijst gemaakt voor wat te doen direct na de bevalling (manlief mag het doen, maar mijn lijstjes zijn wat gestructureerder), staan dus zaken op als: bellen drukkerij, aangeven geboorteloket, formulieren rechtbank (zijn  niet getrouwd), bijschrijven uitvaartverzekering, melding pensioenfonds, melding huisarts (via geboortekaartje), melding wa verzekering etc etc.

Karin, bed op klossen....nu komt het echt dichtbij, spannend zeg!

Vlinder, hoe ging je examen? Ik was gisteren nog bij de pedicure, toen dacht ik wel: wat een heerlijk idee, geen computer en werken met mensen!

Ben zo benieuwd wie van jullie als eerste bevalt! En...wat de namen worden!

Mama van Marijn, fijn dat het beter gaat, en je wat gerustgesteld bent, kan me het wel voorstellen, heb soms ook ineens die onzekerheid, dan zeg ik tegen mijn vriend: doet ie het nog wel, hij dan duwen en dan beweegt de kleine wel weer. Ik weet soms ook niet als ik buikpijn heb of dat normaal is of niet, maar goed.

Ik ga slapen!

Goedemorgen allemaal,

Nou ik ben deze ochtend weer lekker misselijk.... komt slecht uit... heb het razenddruk op mijn werk en kan mijn gedachten er maar slecht bijhouden .....
Nou ja, even doorbijten maar.

Hoe gaat het met jullie vandaag allemaal? Hopelijk goed en gaan we allemaal pijnvrij en zorgeloos het weekend in ...

Mijn baby heeft sinds gisteren de hik gehad. Grappig, was dit helemaal vergeten Marijn en Thomas hebben dit ook regelmatig de laatste maanden gehad. Dan voel je echt zo'n hik hik hik in de buik een paar minuten lang en dan is het weer weg.

Nou ik ga snel aan het werk. Want om 1230 uur staat Marijn weer aan het hek te wachten bij de kleuterschool ...... tijd vliegt

liefs mama van marijn

Arrrggghhhhh de cv-ketel is stuk/lekt... ook zo'n lekkere timing, vlak voor je moet bevallen! er komt straks een mannetje even kijken.... zal wel weer lekker veel kosten!

Examen was erg moeilijk (zoals gedacht) denk dat ik gezaqkt ben... maar vlg week weet ik meer...

Gisteravond bed op klossen gezet! wat een hoogte!!! moet echt met een opstapje in bed stappen...
Ook is mijn man meegeweest naar de borstvoedingscursus en we hebben er heel veel aan gehad! hoop tips en een mooie dvd gezien! nu maar hopen dat het lukken wil... maar we gaan het in ieder geval proberen!

An: echt heftig joh... al die bezoeken naar de gyn. Ik wens je veel sterkte met het verlies... wat een klap en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden (als jullie er aan toe zijn). Denk aan je!

Mama v Marijn: vervelend joh dat je je niet lekker voelt! en die hik: HEEL HERKENBAAR!!! mijn kleintje heeft het iedere dag, gisteren zelfs wel 4 x gehad! vlgs verloskundige juist goed teken: het drinkt goed en oefent lekker met happen!

Nou mijn moeder komt straks ook even gezellig langs, dan eten we een broodje, gaan even de markt op en daarna naar haar huis, waar we vanavond met z'n allen (pa,ma, zusje, mannetje en ik) lekker patatjes gaan eten!!! heb er zin in!

Liefs Sabina

Nou duimen dus voor je examen Vlinder, vind het al heel moedig dat je hoogzwanger uberhaupt een examen doet!! complimenten ! Wie weet heb je het toch gehaald, je weet het nooit.

En frietjes, mmmmm wat zou ik daar zin in hebben. Maar ik durf het 's avonds niet te eten, heb zo'n last van maagzuur 's nachts. En ik denk dat het nog erger wordt met een vette hap. Maar wel lekker hoor , van die goede lekkere frieten met mayo ... mmmmm ... heb het water in mijn mond staan ...HAHAHA en dat om 1100 uur 's ochtends.

Ketel stuk, ja dat is geen pretje in de winter. MIsschien valt het mee, en zo'n mannetje ziet vaak direct wat er mis is.

nou fijne dag met de hele familie

Mama van marijn

Hoi,

An,
Meid, heel veel sterkte. Fijn dat alles schoon lijkt te zijn.
Meid, een hele dikke knuffel, en neem echt de tijd om dit te verwerken!

Mooie dromen,
Haha, ben je dr net uit, ga je weer twijfelen. Lastig he. Tja, kindje draagt toch hele
leven de naam mee.
De babywas is inderdaad zo schattig, hihi. Zo leuk.
Dank je voor de uitleg over je lijstje, is inderdaad handig, had
daar nog niet eens over nagedacht. Maar stuur je allemaal geboortekaartje?
Kan je dat ook gewoon telefonisch doen?

Mama van Marijn,
Hehe, de hik gehad. Hihi. Wel grappig denk ik, maar voelt niet altijd even
prettig aan?

Vlinder,
Vervelend dat de ketel stuk is. Grr, zit je drie weken voor je uitgerekende
datum nu niet echt op te wachten.
En bed op klossen hihi. Volgende stap naar bevallen.
Zo een cursus is handig he? Heb het ook gedaan, erg mooi om
die filmpjes te zien.
En veel plezier vandaag. Klinkt me erg leuke dag.

Hier word het wederom geen pijnvrije dag, zakte al bijna door heup toen
ik me bed uitstapte, en gister is Buddy met zn volle 25 kg ff op mn pijnlijke voet
gesprongen, auw, hehe, je ken je voorstellen, beter voelt het nu niet.

Trouwens dames, ben nu 27 weken. En tot nu toe 6.5kg bijgekomen.
Maar laatste twee a drie weken dus een halve kg afgevallen.
Is dat erg? Heb vaak wel veel moeite om te eten, en slik ook extra
zwanger vitaminen. Maar kan dit kwaad? Voel me dr niet helemaal
lekker bij.

Liefs

Terug
Bovenaan