Nou, dat is fijn, mannetje net geweest om de nieuwe vloer op babykamer te leggen, dus dan kunnen we zaterdag alles omverhuizen en inrichten, dan is het eindelijk klaar. Morgen komt mijn moeder helpen met schoonmaken, dus mijn nesteldrang (die de laatste week echt irri is) kan weer een beetje tot rust komen. Gisteren ook mega-last ervan en dus weer te veel gedaan. Auw, auw, ik voel het nu nog bij iedere beweging, maar ja, eigen schuld...
Het nadeel van wachten op het mannetje van de vloer: mijn middagslaapje zit er niet in vandaag, boehoe! Christian was al heel vroeg moe, ligt er van 10:30 al in en normaal ga ik met hem mee, maar ja, dat ging dus niet. En dadelijk zal hij wel wakker worden en dan stuitert hij door tot vanavond... Ben er nu al moe van. Christian is gelukkig wel weer beter, maar een beetje dwars en jengelig vandaag. De beste oplossing: lekker naar buiten! Maar ja, ik kom nauwelijks naar de WC gestrompeld, dus helaas... Dat zal dan wel uurtjes aftellen zijn tot hij weer naar bed gaat. Ben nu al misselijk, dus zal een lange zit zijn...
Vannacht matig geslapen, nu voor de 3e nacht op een rij ook voorweeen gehad. Ik kan me niet herinneren dat ik ze bij Christian heb gehad, maar nu heb ik heel duidelijk harde, pijnlijke buiken gehad, waarvan ik er eentje zelfs een beetje heb moeten zuchten. Dus dat zullen wel echt voorweeen zijn geweest, denk ik dan. Beetje dubbel: enerzijds wel fijn, want nu komt het echte werk dichterbij, anderzijds vervelend want het zegt helemaal niets over wanneer je bevalt. Je kunt weken voorweeen hebben zonder dat er iets echt gebeurd, he? Nou ja, ik hoop maar dat ik er niet teveel last van heb, want prettig is anders. Zoals vlinder al eens zei: je hebt echt niet nog meer redenen nodig om slecht te slapen als je hoogzwanger bent!
Verder is mijn jas kapotgegaan! Grrrr, de rits, geen redden meer aan. Baal wel, het ding hoefde nog maar een paar weekjes vol te houden! Wat een timing... Gelukkig past een oude jas van mijn man me wel, dus ik hoef geen kou te lijden, maar mouwen zijn veel te lang en zo... Voel me al niet erg elegant de laatste tijd, vind het ook helemaal niets om in een (veel) te grote (overduidelijk) herenjas rond te moeten sjouwen, bleh... (toch nog wel een beetje ijdel, ha ha!)