meistoppers 2008 !!!!!

succes bij de VK mama van marijn, hoop dat de kleine goed ligt!

Bloemetje, rustig aan hoor, het is vervelend maar je moet toch je rust nemen. Kan me wel voorstellen dat je er onrustig van wordt.

Ik hoef alleen morgen nog te werken! Vandaag afscheid, en morgen laatste dingen afronden. Ben wel blij, dat gedoe met de bus waar niemand opstaat. Normaal fiets ik maar het is elke keer rotweer!

Haha vlinder, ik hoor wel of het smeren hielp, maar baat het niet schaadt het niet. Lief van je vriend, en ach je kan er maar beter een leuke bezigheid van maken!

Ik had veel infecties, gebruik vaak bioclin, natuurlijk. Hang er nu tegen aan, als het doorzet moet ik een kuur. Ben wel vocht aan het vsathouden dus ga afspraak VK vervroegen, elke 3 weken niet, is mij te lang.

fijne dag!

Hoi,

Mooie dromen,
doe ook rustig aan hoor, heb vriendlief opdracht teruggegeven, haha dat ie zelf naar garage mag. weet niet of ik lang moet wachten, dus doet hij maar lekker zelf. Wel zo ff proberen paar kleine boodschapjes te halen.

En morgen laatste dag. Heerlijk, dan lekker genieten van je verlof. Spannend hoor.
En nog veel plannen?

Liefs

Goedemorgen allemaal,

Nou gisteravond naar de vk geweest. En het was een heel leuke controle. Ze nam echt de tijd en we hebben even goed gekletst over de afgelopen weken. Ik had het inderdaad goed gevoeld, die 2 dagen dat de kleine niet bewoog en ik zo misselijk was. Ze is gedraaid!!!!!!!!!!!! De kleine uk ligt met het hoofdje naar beneden. Nu maar hopen dat het zo bljift, weer een zorg minder.
De vk zei wel dat ze vond dat ik eerder moest bellen als ik zo ongerust was. ik had wel gebeld, maar pas na 1,5 dag. Ze zei dat ik ook na een ochtend ongerustheid gewoon moet bellen, tja, ik denk dan altijd, komt wel weer goed. Maar ze was er heel stellig in.

Aanstaande vrijdag 11.30 uur heb ik mijn groeiecho. Ik kijk er erg naar uit om ons kleine boefje te zien. Ik ben heel benieuwd naar haar grootte. Als ze erg bovengemiddeld is, zal ik iedere 2 weken voor een echo moeten. Nou wel fijn, ze houden het goe din de gaten in ieder geval.

Nu weer snel aan het werk, er liggen stapels teksten die ik nog moet doen... en je raadt het al... geen inspiratie vandaag ..... nou dat wordt nog wat ;)))

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Jullie meisje gedraaid? Super. Dus gevoel dat Karin en jij beschreven hebben. Als we dat voelen, dan draait kindje. Hihi. Weten we dat ook weer.
En geen inspiratie vandaag, grr, vervelend. Hoop dat het wel lukt het werken hihi.

Hier slechte nacht gehad, dacht dat ik al slecht sliep maar, pff, dit was echt niet leuk. Lag dr rond tien uur a half elf in, en om vier uur ben ik eindelijk in slaap gevallen. Daarvoor vast ook wel af en toe paar minuutjes geslapen. Om 7u ging die wekker weer. En daarna van 8 tot 9 nog heel ff geslapen. Voel me een wrak nu. Maar ja, niets aan te doen.
Met bekken gaat het tot nu toe nog goed. Gisteravond boodschapjes gedaan samen met vriend, maar dat ging niet helemaal lekker.
Straks naar fysio, ben benieuwd.

Liefs

He Bloemetje

dat is weer niet leuk om te lezen. terwijl je juist 2 goede dagen hebt gehad.
Ja slecht slapen is echt niet fijn, je hebt er de hele dag last van.
Maar even voetjes op de bank, lekker lezen of spannende dvd kijken voor de afwisseling? Ja ik weet het ook niet. Het is vast niet lekker de hele dag thuis zitten.
Ik vind het zelf altijd heel ontspannend om een leuke dvd te kijken...

NOu sterkte ermee vandaag

liefs mama van marijn

Hallo Meiden,

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest voor controle, alles is schoon en hcg is uit het bloed weg.
We mogen nu weer gaan proberen om zwanger te worden, hopelijk gaat dit snel gebeuren en hoef ik niet weer 8ronde's te wachten.

Groetjes an1974

Mama van Marijn,
Nee slecht slapen is echt erg. Haha, vind ik nog het meest vervelende, je ligt de draaien en te keren. En je weet gewoon niet hoe je liggen moet. Op ene zijde slaap ik lekker, maar mag niet(voor bekken, anders meer pijn volgende dag) Andere zijde lig ik niet lekker meer. Haha, en normaal ben ik een buikslaper. Hihi.
En wanneer ik dan moe ben, begint ons kleintje te schoppen haha. Maar dat is ook wel weer prettig, kan ik echt van genieten.

Tot nu toe gaat het op zich lekker vandaag. Zo naar fysio, ben echt benieuwd. Hoop dat ie me toestemming geeft om twee daagjes ff te werken.

Hoe gaat het met jou vandaag? De inspiratie al teruggevonden?

Liefs

Terug
Bovenaan