Bah, bah, wat een weer idd! Ben blij dat ik voorlopig even binnen mag blijven zitten...
Moet het ook erg rustig aan doen, rug en bekken zijn echt helemaal van slag. Ik kan alleen maar waggelend strompelen en iedere beweging doet pijn. Bah. Maar eerlijk is eerlijk, waarschijnlijk eigen schuld, dikke bult... Gisteren is mijn moeder hier geweest om te helpen met poetsen en ik was zo bezeten van nesteldrang dat ik gewoon echt veel te veel gedaan heb, pijn negerend. Niet zo slim natuurlijk, maar ik wil dingen gewoon op orde hebben!! (hormonen... zucht) Vannacht was ik zo stijf dat ik me nauwelijks om kon draaien in bed, miste gewoon de kracht en heb een hele tijd wakker gelegen omdat het allemaal zo'n pijn deed. Dubbele paracetamol gepakt, hield het anders echt niet meer. Tja... nog even. En we hebben wel veel gedaan gekregen gisteren, dus mijn hoofd is een stuk rustiger.
Hebben ook een paar financiele meevallers! Dat is erg lekker na die dure decembermaand, ha ha! We krijgen overal geld van terug en manlief heeft salarisverhoging gekregen, jahoe! Dat is wel fijn, want straks zijn we weer meer geld kwijt aan kinderopvang met 2 kinderen ipv 1 (en dan heb ik het nog niet over de luiers etc, ha ha!). Moeten maar zien hoe het nu precies gaat uitpakken.
@ Bloemetje: fijn dat de fysio er achter kan staan dat je een beetje gaat werken, al is het minder dan je zelf bedacht had, maar ja, hij denkt natuurlijk alleen aan je welzijn. En een uurtje is toch lekker, al is het maar alleen om gezellig te babbelen met collega's... En wat lief dat Buddy ziet dat je een slechte dag hebt en je extra knuffelt, je bent toch niet helemaal alleen thuis met hem erbij. Ze zeggen wel eens dat kleine kinderen dat ook aanvoelen en dan rekening met je houden, maar helaas, ik kan niet zeggen dat ik dat echt bij Christian heb gemerkt, ha ha! Nou ja, hij is wel erg lief de laatste weken, slaapt lachend in zijn grote jongensbed en kan opeens zelf de trap oplopen. En knuffels krijg ik altijd, al vele maanden, soms meer dan me lief is ; ))
@ Mama van Marijn: weer zo'n heftige droom, toch bijzonder die hormonen... Ik vind het zo vreemd, ik heb echt nog steeds niet over de bevalling gedroomd en eigenlijk ook nauwelijks over de baby. Ik droom vooral over de dingen die ik in de avond op TV gezien heb (!?), heb laatst een hele nacht aan Obama gewijd, ha ha!
En pfff, klinkt als een behoorlijke drukke dag gisteren! Wat een stress en gedoe... Ja, dan kun je er idd op wachten... Ik zou denk ik ook brakend boven die WC pot hebben gehangen in die situatie. Ik hoop dat je vandaag wat tot rust komt en lekker kunt genieten van je echo! En ik ben heel erg benieuwd hoe groot ze nu is!!
@ Vlinder: balen dat je gezakt bent meid!! Dat is echt niet leuk. Maar ja, je zult het er mee moeten doen, nu even uit je hoofd zetten en dan in voorjaar/zomer fris er tegenaan?
Fijn dat alles bij VK weer goed was. Is natuurlijk niet leuk om te horen dat 1e kindjes meestal na 40 wkn komen (2e trouwens ook...), maar ja, het is wel de realiteit. Het is in ieder geval prettig dat ze eerlijk tegen je is? Al ben je het nu al helemaal zat... Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, hopelijk gaan de dagen dan wat sneller (die lunch met vriendin klinkt helemaal top! ; )). Hou je taai, je hebt het al 38 weken volgehouden, die laatste dagen/weken kunnen er ook nog wel bij!
@ wensvoor3: nog heel veel beterschap, half ziek door dit weer met je kids sjouwen is echt niets, nee! Ik hoop dat je je snel weer fit voelt en dan is het zo begin februari...
@ An: heel veel succes de komende tijd, ik hoop dat het jullie snel gegund is!