meistoppers 2008 !!!!!

Jammer Sabina!
Nu eerst dan maar ergens anders opricgten en dan tzt herren.

@ Bloemetje: nat en koud inderdaad. Vandaag is mijn vrije dag (en ben nog half ziek ook) en dan is het heerlijk om met dit weer 4 keer heen en weer naar school te fietsen met een kind voor- en een kind achterop op een dag - but not! Gelukkig is het binnen warm en de thee ook, dus het komt allemaal wel weer goed.

Hoi,

Sabina, grrr, balen. Vervelend meid.
Nu eerst op iets anders concentreren he meid! Daarna komt die herkansing weer.
Maar snap dat je baalt.
Dikke knuffel voor je, volgens mij kan je hem wel gebruiken he?

Wens voor drie,
Oh, ziek en dan vier keer heen en weer door dit gure weer. Bah. Maar nu zijn de kids weer thuis? Lekker genieten van je bakje thee. Hihi.

Zo, hier vandaag redelijk goede dag.

x

Hi allemaal,

Dat is niet zo fijn Vlinder, jammer zeg. Nou op naar de volgende kans toch?
Lijkt me wel een domper ..... nou gelukkig zit het weer vandaag mee..NOT !!! wat een druilerig herfstweer. Tijd voor chocomel en kaarsen...

Alweer bijna 8 weken mama2006, wat gaat dat snel zeg!! Voel je je goed?

En Bloemetje een goede dag gehad, dat is nog eens super om te lezen. Ben echt blij voor je meid, heerlijk. Je hebt genoeg rotdagen gehad.

Ik ben vanmorgen helaas weer spuugmisselijk geweest en boven de toilet gehangen. Ik wist het gisteravond al. Ik heb tot laat zitten werken tegen een deadline aan en dan is er toch stress. Ook al zie je dat niet zo aan mij, ik voel het wel. Er waren nog heel veel correcties op teksten en vormgeving en er zijn veel mensen ziek waar je eigenlijk mee moet afstemmen. Ik werkte vanuit huis, internet vloog er ineens uit. Bij iedereen krijg je de voicemail en om 17.00 uur moeten de teksten de deur uit naar de krant. Lekker is dat ...... twee jengelende boys naast je ......... en maar tegen de klok werken. Ik dacht gisteravond, morgen ben ik de klos en ja hoor, vanmorgen was het weer als vanouds ........
Nou ja, goede nieuws is, vandaag werk ik niet omdat ik gisteren heb gewerkt   (op donderdag werk ik nooit) dus dat is wel relaxed. Ik ga mijn administratie helemaal op orde maken en zodadelijk lekker echo maken!!! Heb heel veel zin om even binnen te spieken.

nou ik meld vanmiddag wel even hoe het is in mijn buik.

liefs mama van marijn

Bah, bah, wat een weer idd! Ben blij dat ik voorlopig even binnen mag blijven zitten...
Moet het ook erg rustig aan doen, rug en bekken zijn echt helemaal van slag. Ik kan alleen maar waggelend strompelen en iedere beweging doet pijn. Bah. Maar eerlijk is eerlijk, waarschijnlijk eigen schuld, dikke bult... Gisteren is mijn moeder hier geweest om te helpen met poetsen en ik was zo bezeten van nesteldrang dat ik gewoon echt veel te veel gedaan heb, pijn negerend. Niet zo slim natuurlijk, maar ik wil dingen gewoon op orde hebben!! (hormonen... zucht) Vannacht was ik zo stijf dat ik me nauwelijks om kon draaien in bed, miste gewoon de kracht en heb een hele tijd wakker gelegen omdat het allemaal zo'n pijn deed. Dubbele paracetamol gepakt, hield het anders echt niet meer. Tja... nog even. En we hebben wel veel gedaan gekregen gisteren, dus mijn hoofd is een stuk rustiger.

Hebben ook een paar financiele meevallers! Dat is erg lekker na die dure decembermaand, ha ha! We krijgen overal geld van terug en manlief heeft salarisverhoging gekregen, jahoe! Dat is wel fijn, want straks zijn we weer meer geld kwijt aan kinderopvang met 2 kinderen ipv 1 (en dan heb ik het nog niet over de luiers etc, ha ha!). Moeten maar zien hoe het nu precies gaat uitpakken.

@ Bloemetje: fijn dat de fysio er achter kan staan dat je een beetje gaat werken, al is het minder dan je zelf bedacht had, maar ja, hij denkt natuurlijk alleen aan je welzijn. En een uurtje is toch lekker, al is het maar alleen om gezellig te babbelen met collega's... En wat lief dat Buddy ziet dat je een slechte dag hebt en je extra knuffelt, je bent toch niet helemaal alleen thuis met hem erbij. Ze zeggen wel eens dat kleine kinderen dat ook aanvoelen en dan rekening met je houden, maar helaas, ik kan niet zeggen dat ik dat echt bij Christian heb gemerkt, ha ha! Nou ja, hij is wel erg lief de laatste weken, slaapt lachend in zijn grote jongensbed en kan opeens zelf de trap oplopen. En knuffels krijg ik altijd, al vele maanden, soms meer dan me lief is ; ))

@ Mama van Marijn: weer zo'n heftige droom, toch bijzonder die hormonen... Ik vind het zo vreemd, ik heb echt nog steeds niet over de bevalling gedroomd en eigenlijk ook nauwelijks over de baby. Ik droom vooral over de dingen die ik in de avond op TV gezien heb (!?), heb laatst een hele nacht aan Obama gewijd, ha ha!
En pfff, klinkt als een behoorlijke drukke dag gisteren! Wat een stress en gedoe... Ja, dan kun je er idd op wachten... Ik zou denk ik ook brakend boven die WC pot hebben gehangen in die situatie. Ik hoop dat je vandaag wat tot rust komt en lekker kunt genieten van je echo! En ik ben heel erg benieuwd hoe groot ze nu is!!

@ Vlinder: balen dat je gezakt bent meid!! Dat is echt niet leuk. Maar ja, je zult het er mee moeten doen, nu even uit je hoofd zetten en dan in voorjaar/zomer fris er tegenaan?
Fijn dat alles bij VK weer goed was. Is natuurlijk niet leuk om te horen dat 1e kindjes meestal na 40 wkn komen (2e trouwens ook...), maar ja, het is wel de realiteit. Het is in ieder geval prettig dat ze eerlijk tegen je is? Al ben je het nu al helemaal zat... Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, hopelijk gaan de dagen dan wat sneller (die lunch met vriendin klinkt helemaal top! ; )). Hou je taai, je hebt het al 38 weken volgehouden, die laatste dagen/weken kunnen er ook nog wel bij!

@ wensvoor3: nog heel veel beterschap, half ziek door dit weer met je kids sjouwen is echt niets, nee! Ik hoop dat je je snel weer fit voelt en dan is het zo begin februari...

@ An: heel veel succes de komende tijd, ik hoop dat het jullie snel gegund is!

Hoi,

Mama 2006,
Alles goed met jou?

Mama van Marijn,
Oh balen meid, zo misselijk, grr. Tja, de stress, vervelend is dat dan dat je deadline hebt
en het de deur uit moet, dan kan je je niet even slecht voelen he. Dan moet je gewoon door.
Hoop dat het nu weer wat beter gaat. En lekker rustig aan doen vandaag. Hoop dat het gaat lukken.
Geniet van je echo!

Karin,
Meevallers, leuk, ik heb hier alleen maar financiele tegenvallers, ja vriend heeft ook loonsverhoging. Maar van de belastingdienst alleen maar tegenvallers. Dus helemaal schiet het niet op. Hihi, ach komt wel goed.
En idd fijn dat ik die laatste 6 weken nog twee keer per week uurtje mag gaan.
Vandaag lekker magazijn op datums gecontroleerd, waar ik bij kon en niet voor moest tillen.
En weet je, voel me zo nuttig dan. Voel me stuk beter weer.
En hele nacht aan Obama geweid. Haha.
Ik droom alleen over bevallen, borstvoeding. Baby. Haha.
En ook ik heb erg veel moeite om s nachts te draaien. De kracht niet in benen om dat te doen.
Gelukkig slaapt vriendlief wel lekker en hou ik hem hiermee niet wakker.

Hier gaat het vandaag weer vrij goed.
Net uurtje gewerkt, was wel prettig, lekker op mijn tempo, en wat was kindje druk hihi.
Wou ff helpen denk ik. Al voel ik het laatste dagen wel weer wat minder.
Alleen nu verder rustig aan, want merk het toch wel goed dat ik uurtje gewerkt heb.

Trouwens, ff vraagje.
Sinds gisteren heb ik opeens erg dikke voet, vooral waar teen gebroken is geweest. Enkel is gewoon niet meer te zien. Schoenen gaan moeilijk aan. Is erg dik, de andere eigenlijk niet zo,
nou ja, wel beetje maar niet zo erg. Ben in week tijd ook opeens 2kg aangekomen.
Ik moet zeggen, ik eet wel beter en meer. Maar om nu op een week 2kg aan te komen?
Is toch best veel.

Moet ik mij hier zorgen om maken?

Liefs

Hi meiden,

een dikke voet Bloemetje? mmm, als het maar 1 voet is lijkt het me geen vocht van bijvoorbeeld een opkomende zwangerschapsvergiftiging. Dan zijn volgens mij beide voeten of handen of benen opgezet. Maar misschien nog wat naweeen ( leuke woordspeling) van de teenbreuk? Maar anders even urine laten testen bij vk, dan weet je het zeker als je je zorgen maakt. En 2 kilo kan best in een week, maar hou het goed in de gaten.

Overal pijn Karin, ja dat is echt niet fijn.  Ik herken dat wel, na een dag Efteling, winkelen of druk in de weer heb je werkelijk overal pijn. Banden, heupen, bekken, je kruis en je rug. Je kunt niet zitten of liggen. Warmte wil vaak wel helpen, lekker douchen misschien? En rust rust rust .... ik lijk wel een oma ( hahaha)
Maar goed, is je huisje wel helemaal naar wens opgeruimd?

Nou ik ben zonet bij de echo geweest. OOh wat moest ik weer huilen toen ik mijn kleine guppie zag. Ze is zo knap ( ben niet objectief hahahaha) en zo prachtig met haar mondje en neusje. Ik had ook een hele leuke betrokken echoscopiste, die echt de tijd nam voor de echo. En qua groei lig ik 3 weken voor, dus dat is best veel.
De echoscopiste heeft dit in een groeigrafiek gezet en dan zou de baby op 4300 gram uitkomen. Nou, dat geloof ik niet zo, ik heb ook verteld dat mijn 2e kindje ruim 5100 gram was. Tja het blijven schattingen, maar feit is dat de kleine het goed heeft in mijn buik, vruchtwater is in normale hoeveelheden aanwezig, dus daar kan de grote buik niet aan liggen, het is dus gewoon een flinke tante!!!
Schatting van gewicht nu is 2200 gram.

Ik zal nu iedere 2 weken een groeiecho krijgen om de groei nauwkeurig te bepalen. Mijn gevoel zegt dat ik echt wel in maart ga bevallen en dat het in ieder geval geen april wordt.
Wat een emotionele ochtend weer zeg ...pffffff... maar wel een hele leuke ochtend zo even binnenspiekend bij mijn kleine schatje.

nou, ik ga de oppas aflossen en lekker met Marijn puzzelen...

liefs mama van marijn

An, fijn dat het nu in orde is om een start te kunnen maken, ik duim voor je, en hoop echt dat het snel gaat!!

Vlinder, balen hoor, maar goed, nu eerst je kindje op de wereld zetten en daarna weer door!

Hier alles goed, met VERLOF!! Alhoewel we gisteren zoveel moesten doen, en ik op de werktijd gewoon wakker werd dat ik denk dat het maandag pas merkbaar is. Alle kleertjes zijn bijna gewassen, morgen strijken. Geboortekaartjes zijn besteld, proefdruk komt volgende week, nog naar ikea geweest voor opbergsysteem en stoel. En..vandaag mocht mijn beugel eruit, yippie! Had ik vroeger al maar nooit een spalk erachter gehad, ze had al aangegeven dat ze zou proberen hem er voor de bevalling uit te krijgen, gelukt!

Ik ga even vla met mijn banaan eten, heerlijk vind ik dat, ik lees zo de rest door!

Terug
Bovenaan