meistoppers 2008 !!!!!

Bloemetje: zou goed kunnen hoor dat het kindje gedraaid is... ligt ie misschien net met z'n billen de andere kant op!

Heb trouwens het gevoel dat ik weken eerder ga bevallen, dus niet een paar daagjes... we zullen zien! er is geen reden voor hoor, de kleine groeit goed en de verloskundige heeft er ook niets over gezegd, alleen bij de echo (34 weken) was wel te zien dat mijn placenta aan het verkalken is, dit heeft weer te maken met de voedingsstoffen die de kleine binnenkrijgt, maar dit geeft geen reden voor een vroege bevalling. Dus het is echt iets wat bij mij vandaan komt! al zeggen sommige mensen: jeetje moet jij nog 5 weken??? dat ga je niet uitlopen hoor! haha dat werkt natuurlijk ook niet erg mee!

Karin: leuk ook weer eens wat van jou te horen! ja wij schelen niet zo heel veel met elkaar.... ik probeer ook regelmatig wat te posten bij de februari-moeders!
Jij hebt ook geen lekkere zwnagerschap achter de rug... en dan nu weer niet zo lekker... leef met je mee en ben heel blij dat het bij mij anders is!

Nou meisjes ik ga weer even verder met mijn "taken" !!!

Liefs Sabina

Vlinder,

Echt spannend zeg, kindje is nu wel rijp om geboren te worden dan? toch nog niet helemaal? En ja, die reacties van anderen helpen er niet echt bij.
Voel je je wel rustig? En slaap je nog wel goed?

Tja, wil hier ook eens paar taken gaan doen, maar grr, het lukt me nu niet met mn voetje. Vind het zo vervelend, want heb echt enorm gevoel van nesteldrang vandaag. haha. Tja, zo toch maar paar dingen proberen hoor.

Liefs

Hallo allemaal,

Ik zie dat jullie nu allemaal zwanger zijn! gefeliciteerd allemaal. Zelf ben ik nog niet zo gelukkig, ik ben gestopt met mee schrijven om een poging te wagen er niet zo mee bezig te zijn. Moest eerst verplicht wegens gecrashte computer maar het gaf ook wel rust om niet iedere keer het forum op te duiken.
Helaas dus nog niet zwanger (ben net vanmorgen weer ongi geworden en heb al weer de hele dag buikpijn) we zitten nu in ronde 9 en hebben besloten om naar de huisarts te gaan voor iniedergeval een zaadonderzoek. Het zou zo'n rust geven om te weten dat dat iniedergeval goed is. en zo niet, dan weet je het maar.
Het gaat dus denk ik nog wel even duren hier maar ik hoop toch ook dit jaar een positieve test in mijn handen te hebben.

veel zwangerschapsucces en plezier en ik lees nog wel af en toe met jullie mee.
liefs Knorretje

hee allemaal,

even een berichtje van mij. Vandaag was een spannende dag. Marijn voor het eerst naar de kleuterschool en de kleinste voor het eerst alleen naar het KDV. En het is super gegaan. Marijn was helemaal hyper en moest huilen van ontlading toen hij mij bij het hek zag staan. Mijn kleine mannetje .......
En de kleinste heeft het ook goed gedaan, zijn oudste broer uitgezwaaid en hele dag prima gespeeld zonder Marijn., Tja een mens kan zich zorgen maken om niets toch?

Alleen na het avondeten zei Marijn om 1730 uur dat hij wilde slapen en naar bed wilde. Hij was echt total loss, zo moe, bijna zielig. Dus lekker gewasssen, voorgelezen en hup m 1800 uur lag hij in dromenland. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Een echte mijlpaal vandaag, dat is zeker!!

Met mij gaat het best redelijk. heb vandaag thuis gewerkt de hele dag omdat ik Marijn niet meteen op zijn eerste dag wilde laten overbliljven. Tussen het werk door gestoomd en gespoeld en gesprayed. En mijn hoofd voelt echt wat lichter inmiddels, er zijn echt liters snot uitgekomen .... sorry dames ...... maar ik vind het best als die aangezichtspijn maar weg gaat.
Net ook nog lekker gestoomd en het geeft echt verlichting. Zometeen met paracetamol naar bed hopelijk morgen weer wat beter.

Vannacht wordt het hier in Brabant -15 graden hoorde ik op het weerbericht. Da's toch niet normaal meer? Laat de  verwarming maar aan vanavond denk ik.

Wat leuk om even van jullie te horen Vlinder en Knorretje. Da's lang geleden, en daarom extra leuk.
@Vlinder, je bent alweer 32 weken, jeemininee, net als Karin komt het dan al wel heel dichtbij.
@knorretje, meid hou goede moed. Je kunt zomaar zwanger zijn, ook als je het niet verwacht, dat hebben we dit weekend van wensvoordrie gehoord ;)))

@Karin, het blijft sukkelen tot het einde he? En dat zweten, wat is dat dan? Ik heb dat nog niet eerder gehad tijdens mijn zwangerschappen. Hormoonkwestie?
Het is voor jou nu echt aftellen geblazen... heerlijk he?
@bloemetje, rustig aan blijven doen hoor. Verjaardag, gebroken teen. Ik weet hoe druk zo'n feestje is voor je lijf, zeker als het voorbij is, dan voel je je gebroken. Lekker vroeg onder de wol, is goed voor je .....

Verder gaat het hier goed. Ik heb de baby gisteren niet zoveel gevoeld omdat ik zo beroerd was, maar vandaag gaat ze flink tekeer. Ze ligt nog steeds met haar bolletje boven, ik voel de bewegingen steeds op dezelfde plaats. Maar ja, nu in de 29e week dus er kan nog vanalles gebeuren.

nou ik douchen en slapen

liefs mama van marijn

Hoi,

Knorretje,
Fijn weer wat van je te horen.
Balen dat je vanmorgen weer ongi bent geworden. Erg vervelend.
En ronde 9 nu. Meid, ik hoop dat de onderzoeken allemaal positief zullen zijn en jullie snel een positieve test in handen zullen krijgen. zou wel erg prettig zijn.
Ik duim voor jullie meid.

Mama van Marijn,
Ooh, klinkt als echt een zeer emotionele dag. Best moeilijk, maar langs de andere kant zo mooi denk ik? Je kleine mannetjes niet meer die kleine mannetjes. Maar ook nog zo klein op een grotere school. Spannend hoor.
En hij zei zelf dat ie zo moe was, dan heeft het hem echt geslooipt, hihi.
heeft ie lekker geslapen? Enhoe ging het vanmorgen?

Liefs

Pffff vanacht vanaf 1:45u (voor)weeen gehad.... Uiteindelijk maar voor de zekerheid het zeiltje onder mijn hoeslaken gelegd.... Het is uiteindelijk toch weer weggezakt, al zit het wel te "rommelen" in mijn buik....

Heb tijdje terug ook voorweeen gehad (week of 4 geleden) maar was toen echt te druk geweest... Gisteren ben ik niet te druk geweest...
Ik hoop zo dat het nog even blijft zitten, al is het maar voor een week en 2 dagen! dan mag het thuis!

Nou ik ga even bijkomen, had wel wat plannetjes voor vandaag maar die ga ik even cancellen!

Liefs Sabina

Vlinder,

Oh, meid, wat spannend is dit, maar wel best vroeg.
Misschien verloskundige even bellen dat ze je misschien even kan controleren?
Zo te zien lijkt je gevoel wel uit te gaan komen dat jullie kindje eerder gaat komen, maar hoop toch nog niet nu hoor. Laat het nog maar lekker een weekje en twee dagen zitten.
En rustig aan vandaag, alle plannen cancelen. Ik denk aan je!

Liefs

we hebben morgen een afspraak met de huisarts, het is een lieve man dus ik verwacht niet dat hij moeilijk gaat doen met doorsturen. en je hoort ook vaak dat de huisarts zelf het zaadonderzoek regelt dus misschien weten we gauw meer. ik heb er wel de zenuwen van en ben ook wel weer blij dat we de stap hebben gezet. Heel dubbel gevoel dus.
hoop dat jullie nog voor ons willen duimen.

liefs Knorretje

Terug
Bovenaan