hallo allemaal,
wat wordt er weer gezellig veel geschreven.
Nou ik ben langzaamaan aan de winnende hand met mijn holtes ...hahaha.
De aangezichtspijn is weg, wel wat oorpijn nog en hoofdpijn, maar een stuk minder dan dat het was gelukkig!!! Ik kan weer slapen in ieder geval. Dat kon ik bijna niet, want juist door te liggen wordt de druk heel groot in je hoofd. Maar nu gaat het prima. Ben ook weer van de paracetamol af. Ik weet dat je dat wel mag slikken tijdens de zwangerschap, maar toch, ik slik het liever niet... dus dat is ook fijn.
Verder gaat het allemaal zijn gangetje. Ik merk wel dat ik echt een beetje een stresskippie ben af en toe als het gaat om de baby. Ik voel de kleine soms hele tijden niet goed of helemaal niet, dan voelt de buik raar gespannen aan, en 's avonds duurt het soms heel lang voordat ik een schopje waarneem. Terwijl dat voorheen niet zo was, volgens mij is ze anders gaan liggen waardoor ik 'r minder voel. Is niet goed voor mijn gemoedsrust merk ik ..... mmmmm ..... al die zorgen in je hoofd.... ik denk soms wel eens, laat het maar snel maart worden dan heb ik mijn kleine propje in mijn armen.... toch wat fijner gevoel dan nu af en toe ....
maar ja het duurt echt nog ruim 10 weken, dus rustig doorgaan.
Vannacht werd ik overigens gewoonweg wakker geschopt, ik denk dat de buik niet goed lag op bed, dus heb me omgedraaid en toen werd het weer rustig.
Verder gaat het supergoed met Marijn op de kleuterschool. Ik ben echt APETROTS op mijn lieve mannetje. Hij doet het zo goed. En hij loopt zo zelfverzekerd met zijn rode rugzakje en zijn mutsje op naar school. Kan dat jong wel opvreten zo lief vind ik 'm dan.
Thomas zijn broertje moet wel echt zijn draai vinden op het kdv en ook thuis. Hij lijkt wel wat verloren als Marijn er niet is. Marijn initieert namelijk altijd het spelen en dan haakt Thomas aan, nu wist hij gisterochtend niet goed wat hij moest doen alleen.
Maar ja, dat went ook weer snel. Fijn is wel dat je echt weer veel tijd hebt om lekker te kroelen en te knuffelen met Thomasje. Dat is fijn om zo 1 op 1 thuis te zijn met 'm.
@ Bloemetje, in ondertrouw, leuk hoor, wanneer was de trouwdatum ook alweerd?
en geboortekaartjes, is heel leuk, je hebt zoveel keuze. Misschien vind je het ook wel leuk om op maat iets te maken. Ik heb ons geboortekaartje zelf ontworpen en ben echt helemaal in mijn nopjes met het eindresultaat.
Ik heb de broertjes op de voorkant gezet met foto dus en die kijken omhoog naar zeepbelletjes die omhoog dwarrelen en in ieder zeepbelletje staat iets leuks geschreven, zoals de naam, en hoera een zusje erbij!
De binnenkant zijn ook bellen, met daarin een mooie tekst en de volledige naam van de baby en onze namen enzo.
Kleuren zijn lichtroze, fuchsia en wit. Een heel sprankelend en blij kaartje.
@knorretje, fijn dat je huisarts makkelijk is met doorverwijzen. Weet je al meer van een eerste afspraak in het ziekenhuis? Mijn vriendin zit nu in de medische molen van IUI, en gaat volgende maand voor het eerst opstarten voor IVF.Een heel traject, maar ze wordt goed begeleidt gelukkig. Hou je ons op de hoogte?
@vlinder, voorweeen, jeeminee zeg. Maar goed dat de baarmoedermond helemaal nog mooi dicht is, het is toch nog een beetje te vroeg toch? Rustig aan maar, je lcihaam geeft het aan toch?
@karin, aftellen wordt het voor jou nu toch? Vervelend dat je zo met ups en downs zit in hoe je je voelt. Mmmm, lijkt erop dat jouw bevalling echt een verlossing wordt van al deze kwalen ...
nou dat was het weer
liefs mama van marijn