meistoppers 2008 !!!!!

Nou ik werd een beetje verplicht naar de vk te bellen door manlief, die druk aan het werk is nu en gewoon graag wil weten of het allemaal goed gaat.

Dus heb ik gebeld en kon een uurtje later al terecht op de praktijk! bloeddruk was prima, hartje kleine ook goed, inwendig gevoeld en mijn baarmoedermond is gewoon nog een tuutje dus niks geen tekenen van een beginnende bevalling!
Kleine is wel wat verder ingedaald dus daar kunnen de weeen ook vandaan komen maar ze dacht zelf: de griep!!!

Dus ik moet lekker mijn bedje in, niet teveel doen en dan gaat het vanzelf hopelijk weer weg!

Liefs Sabina

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Vlinder

24

1

1

5-2-2009

Karin
29
1
2

9-2-2009
26/11
17/11

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
20/1
23/1

Julia
31
2
1

11/04/2009
13/11
24/11

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
04/02
.......

21052007
25
1
2*

27 juni
24/11
25/11

J_M_V_20
23
5
2

4   juli
22//11
22/11

Leeuwtje
25
7
1

24 juli
16/1
19/12

Mama 2006
28
7
2

5 sept
04/02
volgt

An1974
34
8
2

11 sept?
12/02
volgt

Wens voor drie
30
4 ( 3, MK)
3

15 sept?
05/02Hoi,
Vandaag heb ik met de vk gebeld en ik mag al op 5/2 komen voor een echo. Ik vind het wel prettig dat ik dan mag. Dat is zo'n beetje rond de tijd dat het de vorige keer verkeerd ging, dus spannend is het wel. Pfffff. Nog maar 4 weken geduld.
Eet smakelijk, ik ga even het eten afmaken (stamppot zuurkool).

Hoi,

Knorretje,
Ik duim voor jullie, heel veel succes morgen meid.

Vlinder,
Fijn dat het geen weeën zijn. Laat jullie kleintje nog maar eventjes zitten meid. En bah, griep einde van je zwangerschap, daar zit je ook niet echt op te wachten.
Kindje gedaald, dat is wel prettig.

Hier gaat het redelijk, alleen moe en pijn. Vanmiddag in ondertrouw gegaan, en daarna naar drukker geweest om geboortekaartjes, paar mappen meegenomen. Daar ga ik morgen eens lekker in kijken.

Zo, tot snel dames,
xx

Bloemetje gefeliciteerd met je ondertrouw. Wanneer gaan jullie trouwen?
Wens voor drie fijn dat je 5-2 al naar de vk kan. Ik moet dan nog een weekje wachten. Huisarts had gezegd dat ik eind feb een afspraak moest maken maa dat vond ik te laat dus maar op de 12e gezet en nu vind ik dat weer heel lang duren. Bij de zwangerschap van mn dochter ging ik voor het eerst naar de gyn op de dag van de positieve test, maar daar werd ik ook heel onzeker van omdat er de eerste weken weinig over de zwangerschap viel te zeggen.
Ik heb nu af en toe wat bloed bij het afvegen(Wat slijm met een spoortje bloed, of wat oud bloed) SOms maak ik me er wel zorgen om hoor, en dan denk ik het zal toch wel goed gaan. Heb verder geen buikpijn oid. En dan hou ik maar weer moet want tijdens de zwangerschap van mn dochter had ik het ook. en dat is ook helemaal goed gegaan de zwangerschap
Nou meiden een prettige avond en ik hou jullie op de hoogte
groetjes Annet

Jeminee, ik in de stress, ben een weekeinde terug, en kon jullie nergens meer vinden! Maar gelukkig om een positieve reden, allemaal zwanger! Wat fantastisch he, 2008 was dus echt een goed jaar voor iedereen en 2009 wordt er alleen maar mooier op!

Hier alles goed, weekeinde was heerlijk, met sneeuw!

Ik was ook niet met geboortekaartjes bezig, maar de tijd vliegt, 32 weken alweer, en ik dacht straks komt het 4 weken eerder.....maar we doen geen kaartje zoals het er nu uitziet, probeer wat anders maar wacht nog op reactie van het bedrijf.

Hihi, stond het weekeinde voor de spiegel (thuis hebben we geen spiegel die over de hele lengte loopt), mijn vriend zei dat het de confrontatiespiegel is....ik moest wel even wennen hoor met al die kilos erbij!

Nou, ik ga jullie verhalen lezen!

He Vlinder, leuk je weer te lezen. Spannend je bent als eerste uitgerekend, wat gaat de tijd toch snel! Spannend hoor! Een vriendin van mij is ook enorm goed geholpen met een lactatiedeskundige, dus ik hoop dat ze je kunnen helpen!

Bloemetje: ik gok dat je een meisje krijgt, maar..we wachten af. Haha zou voor de zekerheid maar voor beide geslachten een naam bedenken, je hoort het soms.....

Karin, balen dat je je zo rot voelt. Volgens mij scheelt het alleen wel bij een 2e dat je over de dingen als: hoe doe ik een kindje in bad, niet meer na hoeft te denken! Nog even jo en dan kan je je weer voelen als tevoren en genieten van de kleine!

Knorretje, jeetje wat balen meid, bedankt voor de felicitaties naar de zwangeren toe, knap dat je dat kan, terwijl je zelf ook graag wilt. Ik duim   voor je, en hoop dat 2009 voor jullie brengt wat je wenst. Als je zelf wilt: hou ons op de hoogte, en ik leef in ieder geval met je mee.

Mama van Marijn, hoe heet de kleinste? Spannend hoor. Enne...beterschap!!

Meiden, tot snel!

Mooiedromen jippie je hebt ons gevonden hahaha!!
Sneeuw  ik heb geeb sneeuw gezien hier in drenthe....
Leuk hé die confrontatie's voor de spiegel, dat weet ik nog van mijn dochter
Alweer 32 weken, tjonge wat gaat het hard.

An1974 ik begrijp je angst heel goed, want die heb ik zelf ook heel erg ( moet je nagaan ik verlies geen eens bloed ) !! Maar ze zeggen dat als je geen buikkrampen hebt er niks aan de hand is, dus ga daar maar vanuit. We tellen samen de weken af 11.

Bloemetje gefeliciteerd met je ondertrouw. Leuk joh geboortekaartjes uitzoeken, toen bij mijn dochter heb ik het via internet gedaan !!

Wens voor drie dus jij 5-02 naar de vk (of is het alleen een echo??) ik mag 4-02 naar de vk en daar maken we een afspraak voor de 1e echo, was het maar zover !!
Alles gaat vast goed komen, meid.

Vlinder gelukkig de bevalling nog niet op gang, je wilt graag thuis bevallen begrijp ik !!
Maar van die voorweeen schrik je wel even !!

Knorretje wat leuk om wat van je te horen !! helaas nog niet zwanger, maar dat gaat in 2009 echt wel komen. Succes bij de ha !!

Mama van Marijn Wat een spannende dag heb jij gehad, marijn naar de kleuterschool en de kleine naar de kdv. Wat lijkt me dat erg dat je kindje voor het eerst naar school gaat ( teminste erg, ik bedoel eigenlijk dubbel.)
Kan me voorstellen dat hij sávond moe was hahaha. Hoe ist met de bijholte onsteking??

Whoooo karin om 13.00 je bed uitkomen wat een  heerlijkheid haha !!!!! Lekker druk bezig hoor ik wel, nesteldrang.......

Liefs Mama2006

hallo allemaal,

wat wordt er weer gezellig veel geschreven.
Nou ik ben langzaamaan aan de winnende hand met mijn holtes ...hahaha.
De aangezichtspijn is weg, wel wat oorpijn nog en hoofdpijn, maar een stuk minder dan dat het was gelukkig!!! Ik kan weer slapen in ieder geval. Dat kon ik bijna niet, want juist door te liggen wordt de druk heel groot in je hoofd. Maar nu gaat het prima. Ben ook weer van de paracetamol af. Ik weet dat je dat wel mag slikken tijdens de zwangerschap, maar toch, ik slik het liever niet... dus dat is ook fijn.

Verder gaat het allemaal zijn gangetje. Ik merk wel dat ik echt een beetje een stresskippie ben af en toe als het gaat om de baby. Ik voel de kleine soms hele tijden niet goed of helemaal niet, dan voelt de buik raar gespannen aan, en 's avonds duurt het soms heel lang voordat ik een schopje waarneem. Terwijl dat voorheen niet zo was, volgens mij is ze anders gaan liggen waardoor ik 'r minder voel. Is niet goed voor mijn gemoedsrust merk ik ..... mmmmm ..... al die zorgen in je hoofd.... ik denk soms wel eens, laat het maar snel maart worden dan heb ik mijn kleine propje in mijn armen.... toch wat fijner gevoel dan nu af en toe ....
maar ja het duurt echt nog ruim 10 weken, dus rustig doorgaan.
Vannacht werd ik overigens gewoonweg wakker geschopt, ik denk dat de buik niet goed lag op bed, dus heb me omgedraaid en toen werd het weer rustig.

Verder gaat het supergoed met Marijn op de kleuterschool. Ik ben echt APETROTS op mijn lieve mannetje. Hij doet het zo goed. En hij loopt zo zelfverzekerd met zijn rode rugzakje en zijn mutsje op naar school. Kan dat jong wel opvreten zo lief vind ik 'm dan.
Thomas zijn broertje moet wel echt zijn draai  vinden op het kdv en ook thuis. Hij lijkt wel wat verloren als Marijn er niet is. Marijn initieert namelijk altijd het spelen en dan haakt Thomas aan, nu wist hij gisterochtend niet goed wat hij moest doen alleen.
Maar ja, dat went ook weer snel. Fijn is wel dat je echt weer veel tijd hebt  om lekker te kroelen en te knuffelen met Thomasje. Dat is fijn om zo 1 op 1 thuis te zijn met 'm.

@ Bloemetje, in ondertrouw, leuk hoor, wanneer was de trouwdatum ook alweerd?
en geboortekaartjes, is heel leuk, je hebt zoveel keuze. Misschien vind je het ook wel leuk om op maat iets te maken. Ik heb ons geboortekaartje zelf ontworpen en ben echt helemaal in mijn nopjes met het eindresultaat.
Ik heb de broertjes op de voorkant gezet met foto dus en die kijken omhoog naar zeepbelletjes die omhoog dwarrelen en in ieder zeepbelletje staat iets leuks geschreven, zoals de naam, en hoera een zusje erbij!
De binnenkant zijn ook bellen, met daarin een mooie tekst en de volledige naam van de baby en onze namen enzo.
Kleuren zijn lichtroze, fuchsia en wit. Een heel sprankelend en blij kaartje.

@knorretje, fijn dat je huisarts makkelijk is met doorverwijzen. Weet je al meer van een eerste afspraak in het ziekenhuis? Mijn vriendin zit nu in de medische molen van IUI, en gaat volgende maand voor het eerst opstarten voor IVF.Een heel traject, maar ze wordt goed begeleidt gelukkig. Hou je ons op de hoogte?

@vlinder, voorweeen, jeeminee zeg. Maar goed dat de baarmoedermond helemaal nog mooi dicht is, het is toch nog een beetje te vroeg toch? Rustig aan maar, je lcihaam geeft het aan toch?

@karin, aftellen wordt het voor jou nu toch? Vervelend dat je zo met ups en downs zit in hoe je je voelt. Mmmm, lijkt erop dat jouw bevalling echt een verlossing wordt van al deze kwalen ...

nou dat was het weer
liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan