meistoppers 2008 !!!!!

Goedemorgen allemaal,

Wat een verhalen weer zeg, iedereen weer in de lucht ...hihi.
En Karin, nog steeds de baby aan boord. Je klinkt wel een stuk positiever  in je berichtjes. Dus volgens mij heb je je erbij neergelegd. Maar, wat kan dat lang duren he?
Wachten wachten, ik weet er alles van, marijn is precies op 42 weken geboren, Thomas op 41+4. Dus geduld is inderdaad een schone zaak, maar wel rot als je er middenin zit.

Bloemetje, wat erg dat de pijn steeds erger wordt. Pijn de hele dag is echt zo vermoeiend. Ik heb het alleen ervaren bij mijn voorhoofdholte onsteking van weken terug. De hele dag hoofdpijn, je wordt er zo uitgeput van. Dat zal voor jou ook gelden. En het gevoel aan huis gekluisterd te zijn helpt ook niet natuurlijk. Ik zou willen dat ik iets kon doen, maar ik weet ook niet wat. Je hart blijven luchten hier en kletsen, dan kun je je misschien wat teleurstelling en stress van je afschrijven.

Mooie dromen nog lekker keukenkastjes aan het schoonmaken. HAHAHA wat een heerlijke energie en positiviteit komt toch iedere keer van je af. Heerlijk!!
 Ik hoop dat het voor jou ook opschiet allemaal.

En wensvoor3, had jij nou 2 jongens al? Of een jongen en een meisje? Ben het even vergeten. Ik snap wel dat jouw zoon een broertje wenst. Maar of het nou helemaal reeel is? Marijn was heel duidelijk vanaf het begin, een meisjesbaby! en Thomas wilde nog een broertje zoals Marijn ... hahaha lief he? Ja je krijgt van je krijgt he?

Vanmorgen heb ik gebeld naar het ziekenhuis voor de uitslag van de glucosetest, deze was wel   binnen, maar de arts moest deze met mij overleggen. Dus de assistente kon de uitslag niet doorgeven. Mmmmm denk ik dan meteen, dan zal het wel niet goed zijn... Maar dat was niet het geval vertelde de assistente mij, de uitslagen moeten geinterpreteerd worden door de gyn en die belt mij vanmiddag terug. Het was razend druk dus hoe laat wist ze ook niet ( wat is nieuw aan dit bericht???)
Dus ik weet nog niets, ik hoop en denk nog steeds eigenlijk dat het allemaal wel goed is, maar het kan zomaar van niet natuurlijk.
Ja ik denk dat ook, wat gaan ze die laatste 5 weekjes dan nog doen? ( of 2 in een heel gunstig geval ... keep on dreaming ...... bevallen op 37 weken)
Maar ja, ik hou jullie op de hoogte, ik hoop vanmiddag iets te horen.

fijne dag allemaal
liefs mama van marijn

ooh en Bloemetje,
het is inderdaad wel normaal dat je je baby minder voelt nu hoor. Vanaf jouw termijn nu kan het zelfs zijn dat je een hele dag niets voelt ivm draaien ed. Als je je superzorgen maakt dan gewoon bellen met de vk, anders inderdaad even duwen op de buik, of wat eten, dan merk je meestal wel een reactie daarbinnen.
Maar zorgen maken, doe je je hele zwangerschap ( en daarna ook eigenlijk ... HAHAHA)
je weet wat ze zeggen he? kleilne kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen....

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Weet je nog niets meer, grr, vervelend zijn die ziekenhuizen he. En ja, assistentes mogen geen uitslagen doorgeven. Vervelend, maar langs andere kant ook wel weer goed vind ik. Dan weet je meteen als arts belt waar je echt aan toe bent.

En ja, die pijn, het word zwaar nu, voel me vandaag ook echt ff erg depri. We doen het voor ons kleintje, maar het is nu gewoon zo zwaar, dat ik echt hoop dat het met 37 weken komt hoor, hihi, maar ook hier, keep on dreaming. Dat zal niet gebeuren denk ik.
En kindje is nu laatste tien minuten opeens heel druk, zit nu op de bank, en schopt weer flink, zelfs zo dat me ribben nu zeer doen, hehe, dus druk gemaakt om niets. Nou meiden, sorry voor mn klaagzang, al doet het me wel ff goedvoel me alleen zo een zeur.

Liefs

Mama van Marijn, al wat gehoord van het ziekenhuis? Haha, mijn vriend vroeg voorzichtig of dit nu nesteldrang was, die keukenkastjes, ik zei: nou schat ik heb nu tijd en misschien handig dat het eens gebeurd! Het ruimt wel op moet ik zeggen.
De energie is er wel hoor maar netjes verdeeld, na de keukenkastjes een uur geslapen. Ik heb trouwens geen afspraken meer staan en doe lekker wat ik zelf wil.

Belt mijn moeder: het valt straks op als je 1 dag niet belt, dus ik bel gisteren niet, en wie belt er: mijn moeder. Ik zei meteen: zie je als ik 1 dag niet bel hoeft er niks te zijn! Haha, ze is erg benieuwd, wij trouwens ook.

De zon schijnt weer heerlijk, echt ben blij als ik straks weer mijn eigen kleren aankan en lekker naar buiten!

Bloemetje, ze hebben tegenwoordig een speciale verdoving voor zwangeren. Ik kom ongeveer elke maand daar, en ze verdoven me plat. Vroeger bestond die niet, en daarom hadden mensen ook veel klachten, tegenwoodig kan je bij ontstekingen dus gewoon behandelen, scheelt een hoop kies en tandenverlies!

En jeetje zit je alweer op 31 weken, dan is het inderdaad normaal dat je het wat minder voelt. Wat gaat de tijd hard he!

Ik voel trouwens echt dat de kleine gezakt is, zijn voetje zit nu gewoon centimeters lager, gelukkig, want die trappen in mijn zij waren wel genoeg!

Vanavond naar schoonmoeder, boerenkool eten.

Valentijnsdag vieren we wel 14 maart ipv februari, dan gaan we lekker lunchen en neem ik filet americain of gerookte zalm!!!

Vlinder, karin, sterkte ik duim voor de weeen!

Wensvoor3, fijn je ook weer te lezen!!

Hi meiden,

nou even kort nieuws over de suikertest uitslag. Niets gehoord van het ziekenhuis! dus ik dacht 1 minuut over 4 ( ze zouden voor 1600 uur bellen), ik bel zelf even.
Is de poli al gesloten ..... .... om 16.00 uur staat het antwoordapparaat erop. Wat een zooitje weer zeg.... nou ja dat wordt maandag denk ik, of dinsdag, woensdag, donderdag. Blijkbaar heeft het geen haast. Ik hoor het wel.

Ik vind dit weer uitermate slordig, maar ja,   Dus geen uitslag voor mij voor het weekend. Helaas!

nou lieve meiden, fijn weekend allemaal

mama van marijn

Hoi,

Mooie dromen,
De nesteldrang, hihi. Ja, handig als het gebeurd, wil het hier ook eens gaan doen, maar dat moet dan maar op een goede dag. En die zie ik er voorlopig niet inzitten. Het weekend denk ik man maar eens aan het werk zetten, het is een zooi hier in huis. En wil het maandag ff netjes hebben. Hoop dat ie het doet.

Mama van Marijn,
Dat is inderdaad best slordig, als ze beloven voor 16.00 te bellen. En om 16.00 de poli al dicht? Dat is toch wel erg vroeg. :s

Oh zal zo blij zijn als deze dag voorbij is. Hij duurt me veel te lang. Hoop dat manlief niet te laat thuis komt.

Zo, tot snel weer, fijn weekend dames.

x

Zo, ben ik ook weer even....
Inmiddels 32 weken alweer.
Alles gaat goed, af en toe wat pijntjes em heel moe. Slapen gaat beroerd.
En veel jeuk op mijn buik.
Over een paar weken mag ik met verlof, als het goed blijft gaan werk ik door tot 36 weken. Maar of dat lukt weet ik niet, ik werk nog fulltime. Heerlijk lijkt t me om lekker vrij te zijn straks.
Het kamertje wordt leuk, en we zijn bezig met het kaartje,
Spannend zeg, bijna twee meistopperskindjes!!!!!! Ik hoop dat jullie het nog wat kunnen volhouden!!
Groetjes Julia

Goedemorogen... of eigenlijk ook niet. Ik kreeg een uurtje geleden opeens een bloeding waarbij ik helderrrood bloed verloor. Net alsof er iets knapte en het stroomde zo langs mijn benen. Nu is het afwachten waar dit toe leidt. Maar het voelt niet goed. Ik zou nu ongeveer 9 of 9,5 weken moeten zijn.

Terug
Bovenaan