meistoppers 2008 !!!!!

Waar is iedereen?

Karin en Vlinder....misschien aan het bevallen? Ik hoop het voor jullie!

We hebben net de creche bevestigd en krijgen de formulieren thuis, ben blij dat dat geregeld is!  

Morgen nog naar de tandarts. Ik heb mijn andere afspraken afgezegd, even rust, boekje lezen en me op mezelf richten, daarna wordt het weer druk zat!

Nou,fijne avond allemaal en wellicht tot morgen.

Goedemorgen allemaal,

Ik ga eerst even een stukje tikken en dan ga ik teruglezen en even op iedereen reageren, want ik ben niet zo goed meer in het onthouden!

Het is inderdaad rustig geweest (mede mijn schuld... haha) maar dinsdag was ik echt belabberd en woensdag was manlief lekker vrij en moest ik weer naar de verloskundige en heb ik lekker gerelaxed. Ik hoopte dan ook dat ik minder zit te "wachten"   maar mijn gedachten op iets anders zetten is er momenteel niet meer bij hoor, alles draait om de bevalling en de baby in mijn hoofd.

Jullie lezen het goed: ben dus nog steeds niet bevallen hoor!
Ben gisteren bij de verloskundige geweest en ze zou gaan kijken of het mogelijk was om me te strippen.... maar helaas, mijn baarmoedermond was wel wat platter geworden (verstreken) maar hij stond nog niet open en ze kon dus niet naar binnen komen.... snik snik snik.
Zaterdag komt ze (de schat) thuis nogmaals proberen of het mogelijk is, dan gaan ze het maandag nogmaals proberen en ik heb gewoon voor woensdag weer een afspraak gemaakt en dan gaan we het hebben over het ziekenhuis, want daar moet ik anders volgende week donderdag heen...

Echt soepel verloopt het dus niet en omdat ik steeds die voorweeen heb, ben ik het echt spuugzat... er zijn zelfs al twee meiden van de yoga bevallen en ik kom elke week weer en iedereen kijkt dan stomverbaasd: nog niet bevallen?!

Oh ja en al die telefoontjes, smsjes etc... ik word er niet goed van! ik laat gewoon de telefoon maar rinkelen.... en bel terug als ik er zin in heb, want wanneer die baby komt (wat iedereen wil weten) weet ik zelf toch ook niet!

Nou dit was mijn depri verhaaltje... ik ga even teruglezen!

Liefs sabina

Goedemorgen allemaal,

Ik ga eerst even een stukje tikken en dan ga ik teruglezen en even op iedereen reageren, want ik ben niet zo goed meer in het onthouden!

Het is inderdaad rustig geweest (mede mijn schuld... haha) maar dinsdag was ik echt belabberd en woensdag was manlief lekker vrij en moest ik weer naar de verloskundige en heb ik lekker gerelaxed. Ik hoopte dan ook dat ik minder zit te "wachten"   maar mijn gedachten op iets anders zetten is er momenteel niet meer bij hoor, alles draait om de bevalling en de baby in mijn hoofd.

Jullie lezen het goed: ben dus nog steeds niet bevallen hoor!
Ben gisteren bij de verloskundige geweest en ze zou gaan kijken of het mogelijk was om me te strippen.... maar helaas, mijn baarmoedermond was wel wat platter geworden (verstreken) maar hij stond nog niet open en ze kon dus niet naar binnen komen.... snik snik snik.
Zaterdag komt ze (de schat) thuis nogmaals proberen of het mogelijk is, dan gaan ze het maandag nogmaals proberen en ik heb gewoon voor woensdag weer een afspraak gemaakt en dan gaan we het hebben over het ziekenhuis, want daar moet ik anders volgende week donderdag heen...

Echt soepel verloopt het dus niet en omdat ik steeds die voorweeen heb, ben ik het echt spuugzat... er zijn zelfs al twee meiden van de yoga bevallen en ik kom elke week weer en iedereen kijkt dan stomverbaasd: nog niet bevallen?!

Oh ja en al die telefoontjes, smsjes etc... ik word er niet goed van! ik laat gewoon de telefoon maar rinkelen.... en bel terug als ik er zin in heb, want wanneer die baby komt (wat iedereen wil weten) weet ik zelf toch ook niet!

Nou dit was mijn depri verhaaltje... ik ga even teruglezen!

Liefs sabina

Sorry verhaal per ongeluk twee keer geplaatst!

Mooiedromen:   wat heerlijk van de creche, dat je nu in ieder geval twee dagen "vast" heb staan! Wij hebben opvang voor alleen de maandag nodig en die is ook al toegezegd, dus pak van ons hart.. het is een nieuw christelijk kinderdagverblijf met maar 1 groep dus erg kleinschalig, maar ik denk wel dat ik me er op mijn gemak mijn kindje heen ga brengen!
Wat betreft een chrecheschriftje: zorgen ze er daar niet voor? meestal hebben de creches deze zelf... ik heb geen idee waar je die zou moeten kopen...
Suc6 vandaag bij de tandarts trouwens, niks ernstigs?!

MamavanMarijn: Wat een gedoe met die testen meid, maar heel veel suc6 vandaag in het ziekenhuis en ik hoop dat de uitslagen goed zijn... spannend hoor!
Hoe was trouwens je lunch? wat heb je gegeten???

Wensvoordrie:   haha moest lachen om het "beginnetje van een baby in je buik" hoe oud is je oudste? snapt ie het een beetje? en het moet dus een jongetje worden? zijn papa en mama het daarmee eens??? haha!

Karin:   meid ik hoop dat je me "inhaalt"... denk aan je!

Bloemetje:   Dat bed beneden: ja ik heb er ook eentje beneden staan, voor de bevalling (ivm overgewicht) staat er inmiddels al 4 weken en is best krap in huis maar na de bevalling mag hij meteen weer weg,, dus laat maar komen die bevalling!
Wat betreft het steeds boven laten slapen: ik ga dat denk ik dus niet doen... als hij/zij slaapt meteen weer boven neerleggen, het zal overdag ook wel in de box slapen en als ik ga rusten (in het begin) en de baby slaapt dan leg ik het ook in het ledikantje... gewoon even kijken wat handig is op dat moment!

Heeft er trouwens iemand tips? ik zit nog erg te twijfelen over ledikantje op onze slaapkamer ja of nee... ik wil graag borstvoeding geven, en dan schijnt het erg handig te zijn, maar wil manlief snachts zoveel mogelijk laten slapen, hij moet altijd erg vroeg op en als ik dan lig te tobben met die bv.... tips????

Liefs Sabina

Mama van Marijn, succes in het ziekenhuis. Ze verdienen wel goud geld aan ons he!

Vlinder, balen dat ze nog niet konden strippen, hopelijk zaterdag meer geluk. Kan me voorstellen dat je gek wordt van de telefoontjes en sms-jes. Ik had laatst op een verjaardag dat iemand zei: hoe ga je naar huis, nou gewoon lopen, ja maar...ja wat ja maar, als mijn vliezen breken dan bel ik wel gewoon het juiste nummer! Maar goed, je weet in ieder geval dat het geen weken meer duurt.

De meesten zeggen je moet er niet op wachten, aan de andere kant, je bent toch met verlof om je rust te nemen en je voor te bereiden, dus volgens mij logisch dat je er veel mee bezig bent!

Wat een raar weer: zon en sneeuw wisselen elkaar af!

Tandarts, nee mijn beugel is eruit en er zit nu iets niet goed bij het spalkje, en...ik zie weer ontstoken tandvlees dus even laten checken!

Wat betreft de voeding: ik ga het ook proberen in de nacht op onze kamer, en overdag in eigen bedje. Mocht het niet lukken in de nacht, ja dan zal het in eigen bedje gaan en moet ik er vaker uit!

Fijne dag allemaal!

Hoi,

Mama van Marijn,
Hoe ging het in het ziekenhuis? Weet je al meer?
Hoop dat alles goed is.

Vlinder,
nog niet bevallen, spannend word het bij jou. Hopelijk lukt het strippen zaterdag wel.
En al die tijd al voorweeën, begrijpelijk dat je het dan stilaan zat begint te worden.
Plus je wil je kindje nu toch wel lekker in de armen sluiten.
En denk dat het handigste is als je wil voeden dat je dat lekker op slaapkamer doet, lekker in je eigen bedje met de kleine dr bij. Althans, lijkt mij heerlijk.

Karin,
Hoe gaat het met jou?

Mooie dromen,
Naar de tandarts, bah, heb ik zo een hekel aan. Ik moet over twee weken. Er is alleen een stukje van me kies af. Volgens manlief trekt de tandarts die dan, want denk dat het een verstandskies is. Maar mag je tijdens zwangerschap verdoving?

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier niet goed, pijn,pijn,pijn, zak door me benen heen als ik meer dan tien stappen zet. Gister zelfs toen ik gewoon stond. Zo vervelend.
Heb ook weer bandenpijn nu, althans, stekend gevoel in me buik, dus hou het maar op bandenpijn. En verder merk ik dat borsten erg beginnen te lekken, gister nieuwe pyama aan getrokken, nou vanavond kan ik weer nieuwe aan. Haha, hij was helemaal nat.

Morgen alweer 31 weken. Gaat snel. Hopelijk gaan die laatste 9 tot 11 weken ook nog snel voorbij. Tja, beetje egoïstisch, maar stilaan mag het wel gaan komen van mij.

Liefs

Nog geen meistoppers baby's geboren. Ik kijk zeer regelmatig om te kijken of er al een wondertje is geboren maar helaas voor de mama's die op het laatst lopen nog niet.

Bloemetje wat ontzettend vervelend dat je klachten zo erg worden/zijn. Ik heb het echt met je te doen.

Hier nog steeds geen menstruatie, maar nog wel de klachten moe, af en toe steken in borsten. Gisteren ook wat vocht verlies uit li borst. Had gisteren menstuatie achtige buikpijn, dus dacht nou de ongi zal wel komen. Maar vandaag met vlagen wat menstuatie achtige pijntjes niet aanhoudend, en heb vrij veel heldere afscheiding. We wachten nog maar rustig af. Het is vandaag precies 4weken na de mk.

Groetjes annet

Hoi,

Annet,
Spannend, maar ook erg moeilijk nu denk ik?
Ik hoop voor jullie dat het weer raak is, zou echt super zijn.
Ik duim voor jullie!!!!

x

Terug
Bovenaan