meistoppers 2008 !!!!!

Hoi,

Julia,
Bijna verlof, nog vier weekjes, meid, knap hoor, dat je het tot 36 weken vol wil houden. Zou het zelf niet kunnen.
Nou meis, nog ff bikkelen dus die laatste weken. En ook gewoon nog fulltime.
Ga je dat na bevalling ook doen?

Hier gaat het nog steeds niet goed, boodschappen toen van tien minuutjes gaat niet, ging zo weer bijna onderuit, en deed zelf nog niet eens wat, alleen maar zeggen wat ik hebben wil. :s Ach, ja, zal zo de laatste weken wel blijven gaan.

Liefs

Wens voor drie,

Even berichtje alleen voor jou.
Meid, nee, hoop dat het niets te betekenen heeft. Kan je de vk niet bellen?
Wat een onzekere tijd weer voor jullie. Meid, ik hoop echt dat het niets te betekenen heeft, mijn gedachten zijn bij jou!!!
Dikke knuffel voor jullie.

Liefs

Ik heb de vk al gebeld inderdaad. En die zei afwachten. Helderrood en dun zou ook een geknapt bloedvat in de baarmoedermond kunnen zijn. Maar ook een miskraam. ik had er ook een paar ieniminie stolsels bij zitten. Zucht.

OOh wensvoor3 wat lees ik nu !!!

Wat een schrik zeg, ongelofelijk, ja op 9 weken is het afwachten, maar goed de ongerustheid blijft natuurlijk.
Misschien een schrale troost, maar ik heb op 7 weken een best heftige bloeding gehad met ook grote stolsels erin, toch ben ik inmiddels ruim 34 weken zwanger.... dus het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn...... ik duim voor je, dat het allemaal goed is daarbinnen in je buik.
dikke knuffel en sterkte vandaag, hou je ons op de hoogte?

liefs mama van marijn

Wens voor drie

Nee, wat een onzekerheid !!!
Die stomme bloedingen ook altijd, het is zo vervelend, het kan iets betekenen maar ook weer niet.
Net al mama van marijn zegt:  het hoeft niks te betekenen!! Kijk maar naar haar...
Meid ik denk aan je, hou je ons op de hoogte??

Liefs Mama2006 (10w+4d)

Wens voor 3, jeetje wat een naar bericht zeg. Heel vaak betekent het niks, maar het is nu wel heel rot voor je dat je in onzekerheid zit. Wanneer mag je voor controle? Kan je niet snel langs? Mijn vriendin had iets soortgelijks en heeft nu een gezonde dochter. Ik hoop zo dat het gewoon goed is, en puur een bloeding is niet in relatie tot het vruchtje. Veel sterkte!

Dinsdag heb ik weer een echo en dan zou ik bijna 9-10 weken moeten zijn.
Maar nu heb ik er maar weinig vertrouwen meer in. De eerste bloeding was vanmorgen om half negen. Ik zat in een stoel en voelde wat "knappen"en het liep zo langs mijn benen. Dun en helderrood. Drie uur later had ik nog een bloeding, nu een dikke scheut dik, donkerrood bloed. Ik heb een paar kleine miniestolsels voorbij zien komen. Nu is het de rest van de middag al min of meer rustig. Ik weet niet of ik buikkrampen voel. Ik ben zo zenuwachtig en gestresst dat ik niet eens meer weet wat ik voel.
Bah, wat een onzekerheid. Mijn zoons logeren bij mijn ouders. Gelukkig voor ze, want manlief en ik zijn nogal van slag. Zucht, zucht zucht en nog eens zucht.

Sabina of Karin ondertussen al bevallen? Ik had jullie allebei op 12-2 gezet, maarre... nog niks?

oh Wensvoor3, wat een rotsituatie en wat zullen jullie van slag zijn.
Dinsdag is natuurlijk al best snel, maar ja het duurt lang als je ergens op wacht.
ik weet niet wat ik moet zeggen, alleen maar dat ik voor je duim en aan je denk.
Hopelijk is het toch goed, ook al heb je er geen vertrouwen meer in.
Sterkte ermee meid,

veel liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan