meistoppers 2008 !!!!!

Hier nog steeds alles rustig, geen nieuws te melden. Het kan natuurlijk vannacht zomaar veranderen, ha ha! We zullen zien.
Voor degene die geen hyves hebben: Vlinder/Sabina is bevallen van een dochter (las ik via, via)!
Ik weet niet precies welke dag (13 feb?), ook geen naam e.d. Maar ik neem aan dat ze ons, als ze een beetje bekomen is, zelf helemaal zal inlichten!

@Wens voor 3: denk aan je meid!! Sterkte.

Hallo allemaal,

Ik lees net even snel iets van wens voor drie: meid sterkte en ik hoop dat er niets aan de hand is voor je! ik duim voor je mee!

Verder de rest lees ik snel hoor!!!
Maar ik ben dus erg druk met moeder zijn!! ik heb de eerste mei-stopper-baby op de wereld gezet!!!

Even mijn verhaal:

Donderdagavond kreeg ik rond 21:30 weeen (voorweeen), hele nacht niet kunnen slapen en rond 3:00uur is de verloskundige geweest, die helaas 0 cm ontsluiting constateerde en wederom niet kon strippen omdat alles potdicht zat. Ik moest maar 2 paracetamol innemen en 2 dormiplant en proberen te slapen...wat natuurlijk niet lukte!
Ik kreeg nog de keuze om richting ziekenhuis te gaan voor een rustgevende injectie, maar dat aanbod had ik afgeslagen omdat het al rond 3:30u was...

Vrijdagochtend: Sebastiaan is gewoon naar z'n werk gegaan want kon natuurlijk gewoon lang gaan duren (mij kennende), om ongeveer 8:30u verloskundige weer gebeld, ik moest maar bellen als ik wat geslapen had...
Verteld dat het wat "rustiger" geworden was, ze gaf wel aan dat ik die nacht eventueel wel maar het ziekenhuis kon gaan als ik weer zo'n beroerde nacht zou hebben, we zouden in de middag even contacten... Ze had ook nog een ander idee: er was een accupuncturiste waar ze soms wel eens een zwangere heen stuurde en waar mensen heerlijk ontspannen vandaan kwamen en vrij snel bevielen daarna.. of ik er voor openstond..... ja hoor ik wel! Sebas gebeld: wat vind je er van? zei hij: ik geloof er niet in hoor!

Toch gedaan.. mijn moeder was 's ochtends ook gekomen omdat ik huilend aan de telefoon hing en ze me even wilde "ondersteunen" (ik had ondertussen wel weeen maar kon ze aardig wegpuffen).
Gelukkig had de accu-mevrouw om 14:30 nog een gaatje, dus mams en ik erheen... heel vreemd allemaal naalden overal, benen gemasseerd, drukpunten gemasseerd en kreeg zelf kogeltjes onder mijn voeten, pols, en in mijn oren die ook voor druk zorgde die moest ik maar een paar dagen dragen.
Wij rond 16u naar huis....

Rond 17u kreeg ik veel ergere weeen en rond 17:30u kon ik ze bijna niet meer wegpuffen en kreeg ik zelf drang om te persen, dus als de wiedeweer de vk gebeld, die kwam en constateerde dat ik al 2 cm ontsluiting had! ze ging haar dienst overdragen aan de andere vk en die zou me rond 19:30u bellen, maar dat was niet nodig want ik stond (toen ze net 10 min weg was) op van bed en plons daar gingen mijn vliezen.
Helaas was het vruchtwater bruin (dacht eerst nog oud bloed, maar later gewoon met een glaasje opgevangen en wel degelijk bruin: weer vk gebeld) ze is meteen gekomen en zag inderdaad dat het bruin was en ik dus naar het ziekenhuis moest... helaas wilde graag thuis bevallen.

Spulletjes ingepakt, 5 patatjes gegeten want die hadden we rond 17:30 besteld en toen op naar het zh...

Nou alle verdere uitgebreide verhalen zal ik overslaan maar even kort en krachtig: ik ben even voor 20u opgenomen (had toen 4 cm) en rond 23:20u kreeg ik persweeen, en om 2:11 is onze mooie dochter: Mirthe Alinde geboren na een zware bevalling (ben ook ruim een liter bloed kwijtgeraakt, heb aan het infuus gelegen, heb een flinke knip etc etc maar wat is het geweldig zeg als zo'n klein hummeltje op je buik gelegd wordt!

Ze weegt trouwens 4080 gram en is 53 cm, klinkt allemaal groot (vind ik) maar ze is best iel, al zeg ik het zelf!

Nou ik ga dus heerlijk genieten van mijn dochter en trotse man/papa en spreek jullie snel!

Karin: jij de volgende he?

PS ikke wel dus een valentijnsdag-kindje!!!!

Dikke kus Sabina

Gefeliciteerd met jullie dochter en heel, heel veel geluk saampjes gewenst!

lieve vlinder,

PROFICIAT met de geboorte van Mirthe.
Wat een mooie naam en wat een heftig verhaal zeg.
Nou lekker genieten met zijn 3'en!!!
EN karin, nu ben jij aan de beurt ............

liefs mama van marijn

Hoi

Vlinder gefeliciteerd met je dochter !!!!!
Wat een mooie naam, zeg.
Ik had het al gelezen op hyves, maar dacht dat je het zelf wel wou vertellen hier...

Wens voor drie heb je al gebelt of je vandaag heen mocht, of niet??

Karin your next !!! Succes meid.

Liefs Mama2006 (10w + 6d) jaja het schiet al op hahaha!!

Hoi,
Ik mag gelukkig om kwart voor twaalf voor een echo komen. Dus nog twee uurtjes en dan weet ik of dat ieniminie beetje hoop terecht is.

Wens voor 3, sterkte zometeen, ik hoop op positief nieuws!

Vlinder, van HARTE gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een verhaal zeg, maar goed een schitterend resultaat! En een hele mooie naam!!!!

Wat stoer zeg dat je ondanks de weeen nog naar de acupunctu bent gegaan! Nou ja, jij weet nu wat het is bevallen, wij (van de eersten dan) wachten nog even af. En wat superleuk, valentijnsdag, het moest zo zijn.

Geniet van elkaar, doe rustig aan, en ik zou het wel heel leuk vinden nog te horen hoe het de komende periode vergaat!

Vlinder: uitgerekend op 05-02-2009

Vlinder zegt: 22-01-2009 en denkt zelf ook een jongetje...
Leeuwtje zegt: 26-01-2009, een jongen (met twijfel....)
Mama2006 zegt: 28-01-2009 en een meisje

Bloemetje zegt: 29-01-2009 en een jongen.
Mama van Marijn zegt: 1-02-2009 en een jongen!
Mooie dromen zegt: 1-2-2009 en zegt een jongen
Wens voor drie zegt: 12-02-2009 en een meisje

Daadwerkelijke datum en geslacht:

MIRTHE ALINDE GEBOREN OP 14 FEBRUARI 2009

Karin: uitgerekend op 09-02-2009

Vlinder zegt: 05-02-2009, een meisje
Mooie dromen zegt: 7-2-2009 en een meisje
Mama2006 zegt: 08-02-2009 en een meisje
Leeuwtje zegt: 13-02-2009, een meisje.
Wens voor drie zegt: 12-02-2009, een jongen
Bloemetje zegt: 14-02-2009, een meisje.
Mama van Marijn zegt: 16-02-2009, een meisje.

Daadwerkelijke datum en geslacht":

Mooiedromen: uitgerekend op 05-03-2009
Vlinder zegt: 31-01-2009, een meisje
Mama2006 zegt: 22-02-2009 en een jongen
Wensvoordrie zegt: 27-02-2009, een meisje
Bloemetje zegt: 06-03-2009, een jongen
Mama van Marijn zegt: 7-03-2009, een meisje
Leeuwtje zegt: 12-03-2009, een jongen

Mama van marijn: uitgerekend op 27-03-2009
Mooiedromen zegt: 22-3-2009 en een meisje (hihi kan nu niet anders meer)
Vlinder zegt: 24-03-2009, MEISJE!!!
Mama2006 zegt 25-03-2009 en een meisje
Bloemetje zegt: 25-03-2009, ja, haha, een meisje
Mama van Marijn zegt: 28-03-2009 en dat wordt een zeker een meisje ;))
Wensvoordrie zegt: 01-04-2009 en dat is geen grapje! ;-) Meisje zeg ook ik!
Leeuwtje zegt: 02-04-2009, doe maar een meisje

Bloemetje: uitgerekend op 17-04-2009
Mama2006 zegt: 10-04-2009 en een jongen
Mooiedromen zegt: 12-4-2009 en zegt een meisje
Bloemetje zegt: 15-04-2009.
Leeuwtje zegt: 19-04-2009,ehm weet niet meer, doe maar meisje
Vlinder zegt: 20-04-2009, ik denk een meisje
Mama van Marijn zegt: 20-4-2009 en een jongen !!!!!!

Terug
Bovenaan