Hoi,
Mooie dromen,
Ja, het word steeds zwaarder nu he, dus inderdaad plannen.
Ga je nu regelmatig ook ff slapen s middags? Of dat niet?
Ben vandaag bij bedrijfsarts geweest, hij gaf aan te werken totdat het gaat, maar dat hij het liefst heeft dat ik tot aan verlof werk. Nou ja, die korte tijden dan. Hij heeft er geen tijden bijgezet, zodat ik zelf kan kiezen hoe lang, al is het maar kwartier. Dus daarna naar baas geweest, en tegen hem uitgelegd, dat ik best veel pijn heb, maar hij wil dat ik twee dagen per week kom, ff rustig wat doe. Alleen zit ik er nu gewoon ff doorheen, we bikkelen gewoon die twee en halve week nog door, nog 6 keer gaan tot dan, en daarna verlof, kijk er zo naar uit, ff 6 weken nog om op te laden. Ben er echt aan toe.
Hier ook stilaan met al de laatste dingen bezig, binnenkort mijn zhkoffertje ff maken, en kijken wat ik nog nodig heb, nog twee lekkere pyama's voor de kraamtijd denk ik, nog aantal leuke kleertjes voor de kleine. Verder bijna klaar nu. Nog hemeltje voor wieg en eventueel ledikantje en nog lakentjes. Verder hebben we alles.
Wiegje is ook bijna klaar, had nieuw matrasje besteld, maar die moest ff verkleind worden, haha, ben dr drie dagen met bezig geweest, maar het is eindelijk klaar nu

Rustig aan gedaan, en ben apetrots op mezelf, haha, ben niet zo handig, dus hihi

Jaja, we worden nog handig
Liefs