meistoppers 2008 !!!!!

Wat leuk zeg bij Vlinder een meisje, en we dachten bijna allemaal een jongen! Zo zie je maar.

Karin, beval jij deze week? Ik zie namelijk dat ik degene er direct na ben, en ben er wel klaar voor! Maar als we het rijtje afwerken moet ik wel even op jou wachten!

Hier alles goed. Gisteren verjaardag gehad en zaterdag een ding gekocht om de maxicosi op te klemmen, in de auto, ideaal. Zometeen zwemmen, deze week kan het nog volgende week is het vakantie en vast druk.

Hier begint het wel te rommelen, heb elke nacht buikpijn, harde buiken, ben misselijk en hoofdpijn, maar goed, dat kan nog wel 2 weken duren!!! Overdag voel ik me dan weer prima, dus we wachten rustig af. Donderdag weer naar de VK.

Een fijne dag allemaal!!

@ Vlinder: nogmaals gefeliciteerd! (ik hoop niet dat je boos ben dat ik al iets had getypt...)
Wat heerlijk een dochter! En mooie naam hoor.
Maar meid, je hebt het niet makkelijk gehad! Poeh, toch wel heftig allemaal, zoveel voorweeen (en dan nog maar 0 cm, ik kan me bijna niet voorstellen hoe ontzettend teleurstellend dat moet zijn!), weinig slaap... En dan het echte werk ook met de nodige moeite. Doe maar lekker rustig aan en geniet van je kleine grote meid. Je lijf heeft een topprestatie geleverd!
(en idd 8 pond wordt als groot beschouwd, maar ik vond Christian met 9 pond ook zo'n klein frummeltje, ha ha! Ik was wel de enige ; ))

@ Wens voor 3: heel veel succes vandaag!!! Ik duim voor je.

Hier nog steeds weinig nieuws, alleen ik dacht dat ik nooit zou zeggen: ik hoop dat het nog minstens tot woensdag blijft zitten... En dat meen ik serieus! Manlief heeft namelijk een fikse buikgriep, we hebben beide nauwelijks geslapen omdat hij aan alle kanten leeg liep, zeg maar... Heb gisteravond om 0:00 uur nog kots staan opvegen, bleh... Het idee alleen al dat ik zou bevallen terwijl hij te ziek is om op zijn benen te staan, brrr! Ik heb hem wel nodig natuurlijk!
Een 2e (minder relevante, maar toch...) reden: morgen is de verjaardag van Christian en ik zou het toch wel leuk vinden als ze tenminste nog een 'eigen' datum hebben, ookal zullen we het altijd samen vieren.
En dus heb ik besloten dat ik me morgen bij VK niet laat strippen, stel dat het mogelijk zou zijn. Bij Christian begon binnen 12 uur na strippen de bevalling, wil het risico niet lopen. Kijk, als het spontaan komt, tja, dan heeft het zo moeten zijn, maar ik wil nu even niets doen om het op te wekken. Ben ik nu supersuf bezig na al mijn geklaag?? Maar ja, ik ga het liefst een bevalling en kraamtijd in met een fitte vent als steun en toeverlaat!
Ze zeggen dat je (onbewust) een bevalling kunt tegenhouden als je in je hoofd echt iets hebt van: nu nog even niet! Ik hoop dat het ook echt zo werkt en dat het in ieder geval nog 2 daagjes rustig blijft...

Mooidromen het lijstje stopte inderdaad bij bloemetje!!
Je hebt het goeie lijstje gekopieert.
Maar mijn gok van een meisje klopte in ieder geval hahaha!!!
Toch nog iets goed.

Liefs Mama2006

Hoi,

Vlinder,
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. En erg mooie naam meid. Echt heel erg mooi.
Klinkt als een heftige bevalling, en eentje die lang heeft geduurd.
Geniet van de kraamtijd en van jullie dochter, jullie gezinnetje. Meid, heel veel geluk samen. En natuurlijk hoor ook ik graag hoe de komende tijd vergaat.

Karin,
Suf, nee hoor, kan me die redenen heel goed voorstellen. Je wil graag een fitte man naast je, het is al hard genoeg werken voor je, en je hebt het al zwaar genoeg gehad. Dus hoop dat kleintje nog twee dagen blijft zitten.
Is natuurlijk voor christiaan ook leuk als zijn verjaardag morgen ook zijn dag word. :) Nou meid, ik duim voor je.

Mooie dromen,
jij ook bijna aan de beurt he. Spannend hoor. Hihi. Ben benieuwd.

Mama van Marijn,
al wat gehoord van zh?

Wens voor drie,
Hoe was het? Hoop dat alles goed is meid.

Mama 2006,
Met jou alles goed?

Hier gaat het wel, veel pijn. Kijk echt uit naar me verlof, nog twee en halve week. Al ga ik maar twee daagjes per week, kijk er echt naar uit om daar niet meer over hoeven na te denken.

Liefs

Terug
Bovenaan