Bedankt voor jullie medeleven! Het gaat inmiddels wat beter, we zijn aan de infacol, en de krampjes zijn er nog, maar na een half uur weg en ook redelijk weg te masseren! De meesten krijgen het de 1e week, Merijn begon in week 2 pas, en nu sinds een week de andere voeding, dus die houden we nu de komende week ook nog. Zijn ontlasting doet het inmiddels prima! Ik merk wel dat hij behoefte krijgt aan meer voedsel. Nu ligt hij al van 13:00-16:15 te slapen, maar we hebben gewandeld en dat doet hem goed. Terwijl vanochtend kwam hij na 2 uur alweer.
De gehoortest was prima, gelukkig.
Mama van Marijn, ja ik ben ook heel erg voor RRR. We hebben vaste tijden qua voeding (met flexibiliteit als hij goed slaapt of eerder komt), en hij ligt in zijn wiegje overdag. Als hij pijn heeft nemen we hem in de draagdoek, als hij slaapt gaat ie terug zijn bedje in. En als ie gewoon een rotbui heeft dan laten we hem 10 minuten huilen. We doen altijd even de check: krampen, luier, dekentje.
Kreeg de tip voor een puckababy (soort inbakeren), krijgen hem morgen binnen ben benieuwd of het werkt! (lang leve marktplaats).
Als Merijn slaapt dan kan je zelfs stofzuigen naast zijn hoofd!
Bloemetje, wat een verhaal over je teen. Het zit ook niet mee! Hoelang is het herstel? Ach na je bevalling moet je toch 2 weken rust nemen, ik was toen nog niet buiten hoor! Na 2 week heb ik mijn eerste ritje naar de brievenbus gemaakt. Sterkte ermee!!
Karin, aan het genieten van de kleine? Geef je nou zelf voeding of niet? Haha, ja, uitslapen is verleden tijd, maar goed, ik ben al blij als op een nacht de nacht eruit is. Het vroege opstaan vind ik niet zo erg.
Mama van Marijn, jeetje het wordt wel steeds spannender. Die kleine heeft het gewoon naar zijn zin in je buik!
Wat een heerlijk weer. Ik wandel elke dag 1.5 uur (merk dat ik nog raar loop, toch andere houding aangenomen). Ik moet 15 mei weer werken voor 3 dagen maar zit erover te denken er nog 4 weken ouderschapsverlof aan te plakken.
Begin juni (is de kleine alweer 3 maanden!) gaan we een midweekje weg met hem, lekker wandelen en richting de veluwe.
Weet iemand vanaf welke leeftijd een kleintje in het warme! zwembadje mag?
Nou ik ga Merijn wakker maken. Die ligt in de hal....heb hem na het wandelen zo laten liggen en zelf nog een uur in de zon gezeten. Vannacht was ik 1.5 uur met hem in de weer, voeding, nieuwe luier etc, en ben dan altijd klaarwakker....dus kon wat zon op mijn gezicht wel gebruiken.
tot snel!