meistoppers 2008 !!!!!

Oh, Karin,
Wat fijn zeg dat jullie meisje naar jullie lacht. En dat zo vroeg al. Hihi.
Heerlijk hoor, ik zou ook wegsmelten hihi.
En lekker geshopt, heerlijk. Eveline dagje mee?

Dank je voor je uitleg. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Moet je van zulke operatie lang herstellen? Weet jij dat?
Ach, een van beide zal toch moeten. Dus we zien het wel wat het word.
Tja, gips die laatste weken van zwangerschap zie ik eigenlijk net zo min zitten als
gips na bevalling of een operatie. Maar ach ja. We slaan ons er wel doorheen:)

Liefs

Hi meiden,

wat een zonnige zaterdag he? Heerlijk gewoon. Ik heb zelf niet zo'n zonnige nacht gehad. Ben vannacht helemaal niet goed geworden. Viel flauw, voelde me algeheel niet lekker en voelde de baby helemaal niet.
Heb toch maar de verloskamers gebeld in het ziekenhuis om 4.00 uur .. ( bluuh!)
En ik moest even komen, ben tot 8.00 uur vanmorgen daar geweest. Alles weer gecheckt dubbel en dwars... kindje was inderdaad heel rustig in bewegingen, maar verder wel goede hartactie. Ook inwendig onderzoek gehad en ben een gestript. Hopelijk helpt het. Na 4 uur wachten en liggen aan de CTG helemaal moe mijn bedje thuis ingegaan. Maar de zon prikte naar binnen, dus toch maar opgestaan.

Nou dames, hopen op een bevalling dit weekend...... ben dit onrustige gedoe een beetje beu... ik word er zo ongerust van...

hoe gaat het verder met iedereen?

liefs mama van marijn

Bedankt voor jullie medeleven! Het gaat inmiddels wat beter, we zijn aan de infacol, en de krampjes zijn er nog, maar na een half uur weg en ook redelijk weg te masseren! De meesten krijgen het de 1e week, Merijn begon in week 2 pas, en nu sinds een week de andere voeding, dus die houden we nu de komende week ook nog. Zijn ontlasting doet het inmiddels prima! Ik merk wel dat hij behoefte krijgt aan meer voedsel. Nu ligt hij al van 13:00-16:15 te slapen, maar we hebben gewandeld en dat doet hem goed. Terwijl vanochtend kwam hij na  2 uur alweer.

De gehoortest was prima, gelukkig.

Mama van Marijn, ja ik ben ook heel erg voor RRR. We hebben vaste tijden qua voeding (met flexibiliteit als hij goed slaapt of eerder komt), en hij ligt in zijn wiegje overdag. Als hij pijn heeft nemen we hem in de draagdoek, als hij slaapt gaat ie terug zijn bedje in. En als ie gewoon een rotbui heeft dan laten we hem 10 minuten huilen. We doen altijd even de check: krampen, luier, dekentje.

Kreeg de tip voor een puckababy (soort inbakeren), krijgen hem morgen binnen ben benieuwd of het werkt! (lang leve marktplaats).

Als Merijn slaapt dan kan je zelfs stofzuigen naast zijn hoofd!

Bloemetje, wat een verhaal over je teen. Het zit ook niet mee! Hoelang is het herstel? Ach na je bevalling moet je toch 2 weken rust nemen, ik was toen nog niet buiten hoor! Na 2 week heb ik mijn eerste ritje naar de brievenbus gemaakt. Sterkte ermee!!

Karin, aan het genieten van de kleine? Geef je nou zelf voeding of niet? Haha, ja, uitslapen is verleden tijd, maar goed, ik ben al blij als op een nacht de nacht eruit is. Het vroege opstaan vind ik niet zo erg.

Mama van Marijn, jeetje het wordt wel steeds spannender. Die kleine heeft het gewoon naar zijn zin in je buik!

Wat een  heerlijk weer. Ik wandel elke dag 1.5 uur (merk dat ik nog raar loop, toch andere houding aangenomen). Ik moet 15 mei weer werken voor 3 dagen maar zit erover te denken er nog 4 weken ouderschapsverlof aan te plakken.

Begin juni (is de kleine alweer 3 maanden!) gaan we een midweekje weg met hem, lekker wandelen en richting de veluwe.

Weet iemand vanaf welke leeftijd een kleintje in het warme! zwembadje mag?

Nou ik ga Merijn wakker maken. Die ligt in de hal....heb hem na het wandelen zo laten liggen en zelf nog een uur in de zon gezeten. Vannacht was ik 1.5 uur met hem in de weer, voeding, nieuwe luier etc, en ben dan altijd klaarwakker....dus kon wat zon op mijn gezicht wel gebruiken.

tot snel!

Hoi Meiden

Even snel, wou jullie even laten weten hoe de echo was geweest.
Het zag er heel mooi uit en we hebben een aantal x goed gezien wat we kregen...
HET IS EEN JONGEN !!!
Ze heeft zelfs het balzakje gezien haha en weet het voor 95% zeker.
Ze heeft onze zoon ook opgemeten en ik liep 5 dagen voor op de uitgerekende datum, dus de kleine heeft het goed daarbinnen.
Ik moet zelf nog even aan het idee wennen, maar mijn man loopt al de hele tijd met een enorme smile, lief hé.

Een hele gelukkige Mama2006

hi mooiedromen, dat klilnkt goed. Fijn dat Merijntje het beter doet. En lekker wandelen, ja het weer zit echt mee dit weekend he? lekker van genieten....

En voor mama2006 een zoon!!!!! Wat fantastisch zeg, proficiat. Dit is je 2e kindje toch? Heb je al een zoon of dochter? Maar hoe dan ook, fijn dat de echo mooi en goed was... ik kan die big smile wel voorstellen hoor!

Hier vandaag een rustige middag gehad na de hectische nacht. Beetje geslapen en lekker buiten gezeten. Vanavond ook rustige avond gepland.

Nou fijne avond allemaal

mama van marijn

Leuk, mama 2006 een zoon! Bijzonder dat je nu weet wie er in je buik zit! Wij wisten niet wat het werd, en ik vergat het zelfs direct na de geboorte te vragen. Het is wel praktischer als je het weet. Geniet van je zwangerschap!

Mama van Marijn, haha ben benieuwd welke naam jullie straks kiezen bij Marijn, we zitten toch in dezelfde soort namen! Ben benieuwd wanneer je nu bevalt, blijft spannend!

Weet iemand wanneer je voeding mag verhogen? Het is niet de hele dag maar in de ochtend komt Merijn om de 2 uur en begin van de avond ook......hij blijft dan huilen tot de fles komt. Ik rek in de ochtend een half uur met een badje, maar dat lukt niet altijd.

Nou, ik heb zo kraambezoek. Haha, je hebt wel wat aan je dag, was om 9 uur kant en klaar, kleine in bad gedaan, fles gegeven, afgewassen, stofgezogen, was opgeruimd.

Morgen mag ik winkelen, yippie! Manlief is dan thuis, dus H&M here we come!

Fijne dag!

Nou ik niet hoor!! Gewoon niet zo veel te vertellen...
Ik ben nu ruim een week met verlof en ben vandaag bezig geweest met de kdv's. Ik ga wat verschillende bekijken en hopen dat er snel plek is.
Verder wat aan t tutten in huis.
Heb de laatste tijd veel pijnlijke steken onderin mijn buik. Baby zal wel wat aan t zakken zijn.  
Verder veel jeuk. Heeeeel irritant!! Tijdens zwangerschap komt een bepaalde leveraandoening  voor: intrahepatische cholestase. Vrij vertaalt galstuwing in de lever. Een oorzaak is niet  bekend en soms wordt er medicatie voorgeschreven. (Buiten de zwangerschap zijn galstenen of een galwegtumor vaak de oorzaak). En het kan een indicatie zijn  om eerder in te  leiden. Nu is bij mij geen  lab geprikt om  te kijken naar de leverwaarden. Ik ga deze week maar even met de VK overleggen  of zij het nodig vind. Aan de andere kant zijn er tijdens de zwangerschaps meerdere vormen van jeuk  wat veel onschuldiger is. Dus maak me misschien weer druk om niks.
Gaat t goed met iedereen???

X Julia

Terug
Bovenaan