meistoppers 2008 !!!!!

Goedemorgen,

Mama van Marijn,
Nog steeds een bolle toeter. Vrijdag weer naar gyn. Weer spannend hoor.
Toch denk ik nog steeds tussen nu en zondag. Maar ja, mn gevoel kan natuurlijk ook verkeerd zijn. Weten we binnenkort.
Wat fijn dat je ouders hoop hebben gedaan. Volgende week komt me vader met zn vriendin ook een dag. Dan gaat zn vriendin met me ook ff zware boodschappen halen, voorraad inslaan. Zodat dat allemaal in orde is. En misschien dat ik hem wel ff vragen kan of hij de ramen lappen wil. :) Vast wel. Het is een echte schat.

Ik moet vandaag weer naar gyn. Spannend hoor. Ben benieuwd.
Vandaag gaat het niet lekker. Zelfs me krukken er weer bij moeten pakken omdat ik zonder steeds doorzak. Vooral bij liezen schaambot doet het zo zeer. Echt niet leuk. Heup/bekken ook, maar door pijn bij liezen en schaambot verdwijnt dat beetje op achtergrond, dat doet bij zitten best zeer. Dus, nog steeds beetje uitzoeken hoe we zitten,liggen en lopen. Rustig aan. Wou vandaag ff koelkast herindelen. Maar denk dat ik dat maar niet ga doen. En vraag of manlief ze ff schoonmaken wil. En ik ze weer inruim. Moet vast wel lukken:)

Liefs

Hallo Bloemetje

Ach meissie toch wat een gedoe zeg. Doorzakken en dan met krukken. Nou voor jou gelden ook echt de laatste loodjes he? Nog even volhouden hoor! Je hebt voor je 't weet je beeb in je handen. Zijn de bekkenklachten na de bevalling altijd snel over? Of kan dat aanhouden? Weet ik eigenlijk helemaal niet.
Mijn zwangerschapsdiabetes is namelijk na de bevalling eigenlijk weg voor 99%. Ik moet nog wel een keer laten prikken een maand of 4 na de bevalling, maar deze kwaal verdwijnt gelukkig weer.
Ik hoop voor jou ook dat het snel weg is na de bevalling.

Nou ik ben benieuwd wat de gyn tegen je zegt vandaag.

liefs mama van marijn

Hallo meiden,
hier weer even een signaal van mij. Ik lees regelmatig nog even mee op het forum,maar plaats eigenlijk geen berichten meer.
Jullie zitten allemaal in zo'n andere situatie dan dat ik zit, en ik had graag ook indezelfde situatie als jullie gezeten, dus dat maakt het voor mij wel een beetje moeilijk.
Mocht er een positief nieuwsbericht zijn dan zal ik dat zeker melden maar verder lees ik af en toe mee en blijf ik op de achtergrond.
De klusperiode zit er hier op, nu maar afwachten tot volgende week of het gelukt is.
Het gaat jullie goed, en allemaal veel babyplezier, en succes met de zwangerschap.

Annet

Hoi Annet,
Fijn dat je eventjes reageert.
Ik begrijp dat het voor jou erg moeilijk is nu. Zeker met alle bevallingen en geboortes.
Ik hoop dat het voor jullie snel weer raak is! Ik duim heel erg voor jullie.
Heel veel succes meid.

Mama van Marijn,
Wss is het na bevalling vrij snel over. Dus dat is fijn om te weten. Hoop dan ook dat het daarna over gaat. Want een zekerheid is dat natuurlijk niet.
Weet nu wel waar de extra pijn vandaan komt. Vandaag bij gyn geweest. En kindje is inderdaad al gezakt wat ik dacht. Het ligt nog niet vast in bekken, maar ligt al vrij laag. Dus vandaar die extra pijn. En ook dat rommelende gevoel vorige week.

Vandaag controle gehad. Alles was goed. Kindje woog nu 2650 gram ongeveer. Schatting. Dus zit nog steed mooi op schema. Voel de kleine wel wat minder. Dus heeft ze ff ctg laten maken van een half uurtje, om te kijken of kleintje het goed doet, en dat was zo, dus weer een hele geruststelling. Ook fijn dat man erbij was. Hebben meteen ff een kraamsuite gezien :) En nog wat vragen kunnen stellen,
Ook is er nu meer duidelijkheid over hoelang blijven. Dat zal 24u worden. Kindje zal waarschijnlijk aan de monitor moeten, en bestaat dus ook kans dat dat op de kinderafdeling zal zijn. Dus als het dan net druk is op de kinderafdeling, kan het zijn dat ik niet samen met beeb ben, zei de gyn. Maar verloskundige die ons uitleg gaf zei dat meestal de mama bij op de kamer kan. En vaak zeker wanneer je net bevallen bent. Je mag ook dag en nacht van kamer naar kinderafdeling. Als het niet zelf gaat dan brengen ze je. Dus met fijn gevoel weer naar huis.
Ben benieuwd, hoor, voor de komende vier weken afspraken staan. Allemaal op woensdag. Jaja, het gaat opschieten, nog steeds vind ik dat :)

Liefs

Annet, leuk dat je reageert, en kan me goed voorstellen dat het voor jou anders voelt. Veel sterkte gewenst, en ik hoop dat de zon zijn werk doet (schijnt dat de mannen dan nog meer mooie cellen afgeven!). Ik denk aan je.

Mama 2006, spannend zeg nog een echo, schijnt erg leuk te zijn!

Wens voor 3, het loopt niet over he, vervelend, hopelijk dat je vanaf nu wat rust kijgt en geen bloedingen meer, Wel fijn gevoel dat alles in orde is.

Hier wat minder. De kleine krijst na elke voeding, loopt rood aan, trapt met benen en wil niet slapen. Bij mij dragen helpt wat, hij duwt zich dan eerst omhoog maar na verloop van tijd valt hij in slaap. In de wieg is hij zo over zijn toeren dat hij niet slaapt. We hebben nu al: andere voeding geprobeerd, andere flessen, andere spenen, cinubaby, 123 dophiluis. Nu gaan we infacol proberen, als dat niet werkt gaan we maandag naar het cb, want de kleine man komt niet aan zijn rust toe (ik ook niet, maar goed daar ben ik vrij voor!)

Vlinder, heerlijk weekeinde weg, wat gezellig! Wij willen in juni een midweekje weg met zijn 3-en dan is Merijn net wat groter en heeft hij hopelijk wat meer rust.

Hoelang is iedereen eigenlijk vrij vanaf datum bevalling? 10 weken of nemen jullie nog extra op?

Mama van Marijn, elke keer denk ik: zou er nieuws zijn, maar goed, het komt nu wel echt dichtbij! Ik wens je in ieder geval een voorspoedige bevalling toe, met als resultaat een nieuw wondertje!

Fijne avond, ik ga even snel koken. Haha, een dag werken is rustiger dan een dag thuis!

Mooie Dromen,

Wat moeilijk dat het zo gaat met Merijn. Dat hij er zoveel last van heeft.
Vervelend voor hem, maar ook voor jullie. Je kindje met zoveel pijn moeten zien. Hoop dat het werkt meid, en anders idd naar cb. Dit is niet goed. Hoop dat ze jullie daar verder kunnen helpen.

En daar heb je vrij voor? Je hebt ook vrij om heerlijk te kunnen genieten he. Hopelijk gaat het snel wat beter met jullie kleine mannetje.

Liefs

hoi mooie dromen,

even snel een berichtje voor jou en jouw Merijntje.
Krampjes horen eigenlijk na 1 of uiterlijk 2 weken over te zijn. Dit is namelijk de reactie van de darmen op de melk, rijping van de darmflora zeg maar.
Misschien is er iets anders aan de hand? Denk je goed aan de RRR? rust, reinheid en regelmaat. Is echt belangrijk voor een klein beebje. Lekker rust, niet teveel kleuren, geluiden en herrie om zich heen. Wat ook helpt, in ieder geval bij Thomas in het begin, is bij het naar bed brengen, heel strak onderstoppen, eigenlijk een soort inbakeren, Dat zijn beentjes en armpjes niet teveel heen en weer maaien en zichzelf steeds wakker maakt. Ik heb mijn kinderen nooit ingebakerd, maar wel altijd strak ondergestopt onder de dekens en de lakens zodat ze geborgenheid voelen net zoals in jouw buik!
Misschien even naar de huisarts morgen of overmorgen als het zo   blijft? Anders zit je er een heel weekend mee. Misschien is het iets kleins, krampjes horen er wel bij, maar als jouw intuitie zegt dat het meer is dan alleen krampjes, aan de bel trekken! Er is niets zo waardevols als mama's intuitie!

Nou sterkte en succes ermee,

liefs mama van marijn

Goedemorgen dames.

Hoe gaat het met jullie?

Hier ff rot vandaag.
Me dag begon heel goed. Lekker geslapen en redelijk 'fit'.
Totdat manlief naar dokter moest. Hij moest oren laten uitspuiten en had meteen ff gevraagd of uitslag van foto er al was. Ja, die was er net.
Dokter had maandag gezegd dat het vast wel goed zat. Want anders had ie ze al lang gehad. Nou, mooi niet dus.
Teen blijkt nog steeds gebroken te zijn. Ja, niet gek dat ik nog zoveel pijn heb aan die teen. En geen tegendruk kan verdragen. Nog steeds heel moeilijk schoenen aan kan. Nu moet ik wss in gips of geopereerd worden. Wil hij beiden wss na bevalling(daarover belt hij me nog) Maar zie dat echt niet zitten. Wil na bevalling eindelijk een keer gaan genieten. Nu zit ik straks in gips of geopereerd na me bevalling. Met zulk klein spruitje.
Ben nu ff zo chaggo op de mensen van de gipskamer. Heb toen nog gevraagd om weer een foto, omdat ik er geen goed gevoel bij had. Maar die weigerden ze, na twee weken was het wel weer goed zeiden zij.
Grrr, sorry voor het ego bericht dames. :-(

Liefs

Terug
Bovenaan