meistoppers 2008 !!!!!

Hallo, hier ben ik weer even.
Helaas voor ons geen 2009 baby meer. Onze eerste IUI poging is mislukt.
Kan niet uitleggen hoe het voelt, maar het is heftiger dan de andere maanden.
Weet wel dat IUI niet zo'n grote kans van slagen heeft, maar ik had toch goede hoop.
Er waren toch twee mooie eitjes, geeft toch twee keer zoveel kans zou je denken.
Ben nu fijn de hele paas onder invloed van hormonen die ik vanaf donderdag weer mag slikken.

Nou ik wou jullie toch even op de hoogte houden, jullie hadden zo lief gereageerd vorige keer.

liefs Knorretje

Hoi Knorretje,
Wat jammer nou. EN dan kun je nog zo mooi bedenken dat de kans inderdaad best klein   is enzovoort, enzovoort, maar dat zak het verdriet erom niet minder maken. Sterkte met de hormonenstorm, ik heb wel eens van een kennis begrepen die het ook heeft gehad, dat het echt niet grappig is. Ik duim voor je voor de volgende ronde!

En mooie dromen: tja, zo'n verwijzing hoort erbij standaard bij als ze iets horen, maar wel spannend. Kun je al snel terecht?

Knorretje,

Meid, wat moeilijk voor jullie.
Hoop blijf je altijd houden, hoe klein een kans ook is. Een kans is een kans.
Het blijft erg pijnlijk.
Meid, veel sterkte om dit te verwerken meid, en ook ik duim voor je de volgende ronde!

Dikke knuffel voor jou.

x

Heftig Knorretje, je gunt een ieder ook een spoedige zwangerschap op welke manier dan ook. Veel sterkte, ook met de hormonen, dat maakt het er niet makkelijker op. Hoop dat je positiviteit hebt om ervoor te blijven gaan!! Het is jullie enorm gegund.

Wens voor 3, hoe is het daar? Ze plekje een plekje vrijgemaakt dus mogen dinsdag al naar het ziekenhuis toe, gelukkig, altijd fijn te weten dat wel alles goed is!

Bloemetje, 39...pff gaat snel he ineens! Denk jij nog maar niet aan afvallen hoor! Ik merk zelf dat de eerste weken best pittig zijn, en dat het gewoon raar is alsof je even niet jezelf bent en niet in je eigen lijf zit (sommigen hebben dit 9 maanden), concentreer je straks maar op de kleine, de rest is bijzaak!

Meiden, fijne avond, en knorretje, sterkte, hou ons op de hoogte!

Hoi Knorretje, wat enorm balen dat de 1e IUI niet is gelukt. Voor mij zit er ook geen 2009 kindje meer in HELAAS.
Afgelopen week zijn de rd's weer gearriveerd na een cyclus van 36 dagen, ws is het allemaal nog wat ontregeld na de mk.
Nu maar klussen voor een 2010 kindje.
Verder gaat hier alles zijn gangetje, er spelen prive veel zaken die ons nogal bezig houden dus met zwanger worden zijn we niet echt bezig. We klussen wel natuurlijk, maar zit niet de dagen af te tellen tot de nod.

Bloemetje wat spannend het gaat nu echt opschieten he

groetjes annet

Hoi,

Mooie dromen,
Ga ook niet meteen beginnen hoor. Eerst genieten van ons kleintje. Maar wil toch graag weer heel aantal kilo's er af hebben. Wanneer ik weer aan het werk moet lijkt me mooie periode. Hihi. Me collega's zeiden al, we zorgen wel dat het er allemaal weer af gaat. Krijg je de werkjes waar je veel voor lopen moet. Hahaha.

An,
Balen meid dat het deze ronde weer niet is gelukt :-(
En prive ook wat problemen. Meid, ik hoop dat het zonnetje voor jullie ook snel weer straalt.
Ik denk aan je.

Liefs

Hier alles rustig, de 6-wkn-regeldag ook weer gehad, al stelt dit bij Eveline niet veel voor. Ze drinkt dan 1 voeding meer dan normaal, slaapt 's nachts gewoon zoals altijd en wil overdag wat meer op schoot. En dat was het dan! Ik zat ook even te twijfelen, is dit wel echt een regeldag, ha ha...
Maar goed, sinds de regeldag slaapt ze in de nacht weer een beetje langer! Tenminste, daar lijkt het op, vannacht weer van 21:30-4:30 (!) geslapen. Wauw, het wordt nog eens wat, ha ha!

Ook de reunie van zwangerschapgym gehad, erg leuk hoor, om te horen hoe het iedereen vergaan is, en al die baby'tjes te zien... (en ze dan allemaal lelijker vinden dan die van jezelf, ha ha!)
Maar ook wel heftig hoor, een van de dames had ernstige zwangerschapsvergiftiging gekregen met 31 weken en uiteindelijk werd haar tweeling met 34 weken met een spoedkeizersnede onder volledige narcose gehaald... Pfff. Gelukkig waren ze nu alle drie gezond, maar ze was er wel erg druk mee...

Vanmiddag gesprek met mijn baas over het kolven, ben benieuwd. Kan dan ook mijn rooster gaan inzien, over een dikke 3 weken mag ik weer, he? (wat gaat de tijd toch opeens snel!)

En tja, het CB... Er zijn maar weinig mensen met echt positieve ervaringen, volgens mij, ha ha! Maar ik heb nu wel steeds meer het gevoel dat ze nauwelijks weten waar ze over praten (erg weinig kennis!).

@Bloemetje: hoe is het meid, hou je het nog een beetje vol? Wordt nu echt spannend! Je weet gewoon niet wat je te wachten staat, he, zeker zo'n eerste keer... Ik duim dat je snel en voorspoedig mag bevallen! (want ik wil nu onderhand wel weten wat het wordt en welke naam (met Y?) het gaat krijgen!! ;-))
En afvallen, tja, de eerste maanden nog niet aan denken hoor. En wie weet valt het wel mee! Ik ben 2 keer alle zwangerschapskilo's binnen 2 weken na de bevalling kwijtgeraakt. Wat er nu nog aanzit, is echt 'van mij' (helaas, hi hi... de borstvoeding heeft wat dat betreft nog geen positieve invloed, maar ja, ik eet ook best wel veel)

@ Mooie dromen: oh, spannend, naar de cardioloog... Is idd standaard, maar niet minder spannend. Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen en dat het (grootste kans gelukkig) een onschuldig ruisje is. En zo niet, tja, dan kun je het maar beter nu weten, he?
En ja, ik kan al mijn broeken al weer aan. De ruimstvallende na 2 weken al en inmiddels ook mijn strakste exemplaren. Maar het blubbert her en der wel iets meer dan voorheen, ha ha!

@ Vlinder: pfff, nu alweer ongesteld?? Meid, wat vervelend, ik moet er niet aan denken... Is het ook heftiger dan voorheen? (dat was bij mij in begin na bevalling van Christian wel zo, ik liep echt leeg voor mijn gevoel, die eerste 5-6 menstruaties!) Tja, ze zeggen dat menstruatie met borstvoeding 2-24 maanden weg kan blijven, met een gemiddelde van 14-16 maanden (als je blijft voeden), maar jammer hoor, dat jij blijkbaar een van de vroegste bent.
Wat wij aan anticonceptie doen, tja rubbertjes natuurlijk. En deze week zal huisarts een spiraaltje plaatsen, dan ben ik voorlopig er vanaf. Maar spiraaltje is niet echt een goede keuze als je binnen 1-2 jaar weer zwanger zou willen worden. Ik geloof dat de meeste vrouwen de minipil gebruiken tijdens borstvoeding (ik vond dat een vreselijk ding trouwens, ik was ongeveer iedere dag ongesteld, weken achter elkaar... en toen ik stopte 10 weken lang helemaal niet!). De gewone pil wordt afgeraden, daar loopt voeding meestal flink van terug (toen ik bij Christian wilde stoppen heb ik daar gebruik van gemaakt, ging idd heel erg snel, binnen een paar dagen stond ik 'droog'!) Tussen Christian en Eveline hebben we trouwens een hele tijd condooms gebruikt (nadat ik ernstig ziek was geweest van pil) en uiteindelijk went het wel een beetje...

@ Mama v Marijn: regeldagen weer voorbij? Ze klinken heftiger dan ik ze tot nu toe bij Eveline ervaren heb, maar ja, je moet er even doorheen he? Gelukkig worden de tussenpozen steeds langer, he?
En het schema van 3 kids, ha ha, ik kan me voorstellen dat je weer echt even je draai moet vinden. Lijkt me ook erg lastig als er al eentje naar school moet en dus op een bepaald tijdstip echt ergens moet zijn! Ik begin nu met 6 weken mijn draai met 2 kinderen te vinden, het voelt iedere week steeds een beetje minder 'druk'. Succes met wennen...

@ Wensv3: lekker doen dan, halve dagen! Je werk klinkt idd (als je er over spreekt) helemaal niet leuk en prettig, dus vooral voor je kindje kiezen. Het is allemaal al vermoeiend genoeg.

@ Knorretje: meid, wat ontzettend jammer! Oke, kans was wel niet zo groot, maar je blijft natuurlijk altijd hopen, he? Ik kan me voorstellen dat deze klap erger is dan de klappen van de vorige maanden... En die 'kunstmatige' hormonen, ik heb idd gehoord dat je daar flink last van kunt hebben. Heel veel sterkte, ik hoop dat het jullie snel gegund is!

@ An: helaas toch ongesteld, wat balen!! En je cyclus nog wat van slag, is niet leuk. Heel veel succes en sterkte, ik hoop dat 2010 helemaal jouw jaar gaat worden! En je priveproblemen er snel beter aan toe zijn...

Karin,
Over drie weken alweer werken, zo wat gaat dat hard zeg.Pfff, lijkt me toch ook weer moeilijk. Na die hele lange tijd thuis. Denk dat wanneer ik weer aan de slag moet in juli het ook ff zwaar heb. Meteen de zomervakantie. Lekker drukke periode. Ohoh.
En heerlijk dat je zo geniet van je kids.

Net bij gyn geweest.
Alles goed met ons kleintje. Groeit nog steeds op schema, voldoende vruchtwater.
Prima dus. Wel aangegeven dat ik het minder voel. En dus aan ctg. Ook aangegeven
vaak oefenweeën te hebben. Maar ja, dat wil niets zeggen. Eerst inwendig onderzoek gehad. En dr was nog niets bezig. Dus op naar de afdeling om ctg.
Hartslag was prima, maar dr was ook op te zien dat ik met zeer regelmatig harde buik heb.
Af en toe eentje die ik toch ff weg moet blazen. Maar hoeft niets te betekenen, kan doorzetten.
Kan ook weer afzakken en zo nog dagen of zelfs tot 42 weken doorgaan. Voel ze nu nog wel regelmatig.
Dus vind het wel spannend. Wel hebben ze me verteld wanneer ik zeker moet bellen.
En ook dat als je kindje minder voelt. Even halve liter water moet drinken en je
dan vaak kindje beter gaat voelen. Ook gaf ze me tip om te turven wanneer ik het voel.
Je moet het 8 keer in de 24 uur voelen. En bellen wanneer je je zorgen maakt.
Dus weer gerustgesteld. Wel spannend hoor:)

Liefs

Terug
Bovenaan