meistoppers 2008 !!!!!

Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie?

Hier redelijk. Veel harde buiken, af en toe pijnlijk, en onder douche trekken ze ook niet echt weg. Ook hele nacht door harde buiken gehad, niet echt met regelmaat, maar kon dr niet van slapen. Dus lekker aan het rommelen vandaag.
Spannend, vandaag 39 weken. :)

En kennen jullie dat gevoel, dat iedereen je gek maakt. Grr, ik word er ff niet goed van. Gister kreeg ik smsje van me moeder. Volle maan vannacht he, maar wacht nog maar ff hoor, want moet werken vandaag en morgen. En wel voor 20ste bevallen hoor. Want dan heb ik vrij. En je moet dit of dat proberen, wekt bevalling op. Grrrr, vind het zo vervelend. Ze wil zo graag de naam weten. tja, ze weet het wel, haha, er zijn twee namen die ze denkt, en daar zit ie tussen. Maar dat kan je me toch vertellen zegt ze. Nee, dat willen we niet.
Hehe, hormonen spelen denk ik ook een rol hoor. Haha. Maar grr, vind het zo vervelend. Iedereen stuurt berichtjes, nog een weekje he, nog zo lang,spannend he, voel je niks? Lijkt of iedereen zenuwachtiger is dan mij en mn man?
He, wat doet dit goed ff van me af te gooien
Man zegt, trek het je niet aan, nee, haha, aan hem vragen ze het bijna niet. Maar altijd aan mij, voel je niets e.d.

Zo, :) Dat hebben we er weer ff uitgegooit. Haha. sorry voor de klaagzang.

Hoop dat het met iedereen goed gaat, en genieten van dit heerlijke weertje he

x

Spannend Bloemetje, misschien wel een paaskindje!

Hier alles goed, 2 nachten 6 uur achterelkaar kunnen slapen, dat geeft nieuwe energie! Donderdag naar de homeopaat voor mijn migraine.

We gaan zo naar mijn ouders, na de fles, wel even wennen hoor soms dat je met de kleine rekening moet houden!

Vanochtend foto;s ingeplakt, wordt een leuk album.

Fijne dagen allemaal!!

Mooie dromen,

Veel plezier bij je ouders.
Heb je weer veel last van migraine?

Hier rommelt het nog steeds.
Kan erg moeilijk zitten vandaag, regelmatig buikkrampen die soms best heftig worden. Duizelig. En erg slecht geslapen ook van buikkrampen.
Maar paaskindje word het niet meer denk ik.

Liefs

Hallo Bloemetje

vandaag nog aan je gedacht .... zou het een paaskindje worden??? Volgens jouw laatste berichtje niet. Maar het rommelt wel lees ik. Wie weet morgen ... Spannend hoor. Heb je er zin in? Of kijk je er tegenop? Laat het maar ' gewoon ' gebeuren, niet te veel vantevoren plannen,   het loopt meestal anders dan gedacht. ( en ik weet dat je nogal van het plannen bent .. hihi). Spannend voor je meid, ik denk aan je,. Ik hoop dat je kleine er snel is en dat je gezond en wel uit de bevalling komt.

Nou hier gaat alles goed. Ik ben alleen wel heel moe. Alle kraambezoek en gebroken nachten gaan nu wat opbreken merk ik. Ben wat kort in de bocht en slaap ook onrustig en slecht. Meestal een teken dat je eigenlijk al te moe bent is mijn ervaring. Dus vanavond maar vroeg mijn nestje in.
Mijn man helpt gelukkig wel heel goed en doet superveel met de jongens.

Veerle is echt een snoetje. Ze is superzoet en lief, alleen als ze honger heeft hoor je haar en ze wilt ook wel heel veel bij me zijn. Ze huilt zooooooo hard als ze wilt drinken. Dat gaat echt door merg en been. Dat typische babyhuiltje is dat .... dan moet ik haar vastpakken en dan snikt ze nog een paar keer en is ze stil. ZO LIEF!   En dan gaat ze drinken drinken drinken..... mmmm Veerle is echt een lekker babietje ....

Nou fijne pasen nog allemaal
en dikke knuffel
mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Inderdaad geen paaskindje hier, hihi, of het moet toch nog heel snel gaan. Maar daar geloof ik niet in.
Wel rommelt het hele dag door al flink hoor. Af en toe zulke steken bij me vagina. Dat ik niet weet hoe ik moet zitten, continu harde buiken. Onrustig gevoel, en sommige mensen maken dat onrustig gevoel er helemaal niet beter op :-( Maar dat proberen we maar beetje te negeren.
Loop opeens ook erg moeilijk, gewoon door die steken zo laag, harde buiken, dus....
We zien het wel. hihi.
En idd, probeer het beetje over me heen te laten komen, maar inderdaad ben ik iemand van het plannen, weet graag waar ik aan toe ben, en af en toe krijg ik het daar wel moeilijk mee, niet wetende wanneer het begint, hoe het begint, wanneer ik moet bellen. Dus blij dat man morgen ook nog thuis is :)

En Veerle zo zoet en lief, ooh wat fijn. En vermoeid, ja, drie kids is denk ik weer een hele omschakeling? Of had je dat vorige keer ook? Toen de middelste geboren werd?

Nou meiden,

Liefs

Hi Bloemetje

hoe is het vandaag? Wat je beschrijft kan al wel het begin zijn van het verstrijken van de baarmoedermond. Dat gaat bij een eerste heel langzaam, maar wel met pijnscheuten, harde buiken en een algemeen onrustig gevoel zeg maar. Nou, laat het maar flink doorzetten die harde buiken in echte weeen en voordat je het weet ben je mama!!!
Ik ben zoooo nieuwsgierig hoe het allemaal gaat bij je.

Vandaag weer een heerlijk zonnige dag hier in Brabant. Jongens lekker buiten aan het spelen met water ( planten en elkaar vooral ..hahaha) En Veerle heeft deze nacht voor het eerst in haar eigen bed de hele nacht geslapen..... na de borstvoeding bij ons in bed, wilde ze niet meer terug in haar eigen bed. Krijsen krijsen alsof ze geslacht werd... maar vannacht na de voeding toch terug gelegd en ja hoor ze ging braaf slapen....
Jullie snappen het we zijn weer apetrots ( haha dat ben je al snel bij zo'n kleintje)

Ik vind het best een overgang van 2 naar 3 ja, niet zozeer in wat je moet doen, maar meer de planning. Halen en brengen naar school, Thomas mee, Veerle mee, weer terug. En alles moet gegeten, aangekleed en schoon zijn, dus dat is best een operatie zeg maar. Ik moet er gewoon nog wat handig in worden denk ik.
Verder gaat het best goed met 3 kinderen thuis,  als je nergens heen hoeft vind ik het verschil niet eens zo enorm groot. Maar op tijd ergens zijn is ineens een hele klus met een baby die op borstvoeding leeft.

Nou ja we blijven er maar heel rustig onder........

heel veel liefs en we horen het snel he Bloemetje ;))

mama van marijn

Hi,

Mama van Marijn,
Leuk weer van je te lezen.
Ja, drie kids is een flinke aanpassing lijkt me, hihi. :) Ik zit nu al in dubio hoe ik dat ga doen met een jonge hond en baby, haha.
De hond heeft toch ook met momenten zijn aandacht en wandelingetjes nodig. En is nog niet helemaal zindelijk, nou ja, wel binnen, maar buiten snapt ie nog niet dat ie moet wachten om te plassen tot we gaan lopen. Maar ja, zit nu hele dagen thuis, en hij loopt ook wel gewoon door de tuin, dus dan is het moeilijk om steeds met hem te gaan lopen, en tja, kan ook niet met een kleintje. Gelukkig kan hij zijn andere boodschap sinds een weekje wel tot 2 keer per dag beperken :) Deed ie ook vaak nog in de tuin, maar nu gelukkig niet meer, of het moet echt te lang gaan duren.

En hoop dat je gelijk hebt dat alles aan het verstrijken is. Dat zou erg fijn zijn. Heb ook gevoel dat alles daar beneden veel vochtiger is. Meer slijm e.d. af en toe gevoel dat ik het voel lopen. :s Maar hehe, er zal vast wel een keer wat bezig zijn. Hoop het wel, ben benieuwd wat gyn woensdag zegt.

Liefs

Dag allemaal!

Wat een rust he op het forum. Iedereen druk met de verzorging zo te lezen. Bloemetje, hoe gaat het? Zal niet lang meer duren! Alhoewel ik 2 weken lang buikpijn had voor het begon. Aan de andere kant: het komt als het komt, je hebt het netjes uitgedragen!

Hier alles goed. Wacht nog wel met smart af wanneer ik 's nachts een keer kan slapen, maar voor de rest gaat het goed. Voeding zijn we aan het opvoeren, bieden aan en kijken hoever hij komt. Morgen naar de cardioloog, hoop dat het meevalt.

Hij slaapt dus ik ga even van de zon genieten!

Terug
Bovenaan