hey meiden,
ben ik ook weer eens.
leuk om jullie verhalen te lezen hoor! steeds meer meiden die bijna uitgeteld en al mama zijn. toch nog wel een beetje onwerkelijk dat dat van de zomer hier ook zo zal zijn!
al kan ik mezelf ook niet meer niet-zwanger voorstellen haha. vrijdag alweer 26 weken, gewoon een half jaar! dat schiet toch ook al wel op!
met mij alles verder redelijk goed. merk wel dat het nu al iets zwaarder begint te worden. 2 weken geleden groeispurtje gehad en nu alweer 1. ik had mijn moeder maar 1 week niet gezien en die stond er al helemaal van te kijken. Maar dat kost dus ook de nodige energie....
ik kan ook eigenlijk niks meer tillen. Zelfs de baby's op het KDV zijn me nu al zwaar. Dus echt duidelijk laten merken aan iedereen dat ik me rustig moet houden daarmee, mag immers nog 3 mnd! Dus als ik niet ben werken lig ik op de bank. niet alleen van vermoeidheid maar nu vooral lichamelijk. Mijn bekken en linkerheup beginnen nl ook goed te protesteren.
Kon zondag bijna niet lopen (heel pijnlijk) en ging zowat door de grond toen ik toch echt even de trap op moest. Vanmiddag dus bij de fysio geweest en vrijdag weer heen. ik mag ook van haar echt niet meer tillen (mag eigenlijk zowiezo niet, ik weet het, maar je doet het vaak toch effe snel he...)
Daarnaast vorige week bij vk geweest. Die voelde ook dat baarmoeder een behoorlijke sprong gemaakt had. Zat met 20+4wk nog net onder de navel, nu met 24+5wk zo'n 8 cm erboven, haha. en voelde gisteren zelf nog hoger trappen!
wel blijft mijn bloeddruk langzaam dalen...110/55 is nu gemiddeld. en ik voel ook weleens dat het nog lager is.....en die drop ben ik al wel beu en bouillon vind ik een slechte optie omdat ik al snel vocht vast houd.... dus we doen het er maar mee..
al met al moet ik dus steeds meer aan mezelf denken. de nachten slaap ik ook niet door nl, dan moet ik er om 4.15uur uit (naar wc). wat een rottijd als om 6uur de wekker gaat!
maar gisteren voor het eerst de hik gevoeld en dan is alles helemaal goed, zo mooi! en dan denk ik weer, ach, wat zeur ik ook, ik ben nu al trots op ons ventje! en hij verdiend een vrolijke mama die niet zeurt.
Bloemetje: ow meid, wat spannend! ben zo benieuwd wanneer je mag bevallen!! (en wie er eerst is) Ik gun het je echt zo enorm! Alvast suc6!
enne, de leidingen stuk....zul je altijd zien...bij vlinder was de ketel toch ook net kapot?! nou, hoop ik voor jou mee dat je vanacht mag bevallen hoor!
zie net dat je terug bent van gyn....spannend......is zo idd nog echt afwachten allemaal dus....ik duimduimduim
Julia: al overtijd zelfs! en lees je altijd graag of is dat alleen nu? hopelijk hoef ook jij niet te lang meer te wachten!
wat betreft KDV, tja, ben een uitzondering hier geloof ik, ik had alles in december al geregeld omdat ik zelf een KDV run, dus neem de kleine straks lekker mee! (sta er niet zelf bij op de groep hoor, zou niet goed zijn denk ik, maar ik sta eigenlijk helemaal niet op de groep als het niet hoeft dus komt goed uit)
mooiedromen: best pittig he, zo'n hummeltje. gelukkig kan je ook genieten! en hopelijk kan je snel bij de cardioloog terecht. want wachten duurt inderdaad heel lang, zeker als het je kindje betreft.
mama2006: super dat je echo goed was! en nog steeds een jongetje dus hahaha. nou, komt er dus toch een jongetjesperiode aan straks hihihi.
mamavanmarijn: hele ondernemingen achter de rug zeg! tuurlijk ben je trots op jezelf! terecht! geniet er lekker van! (enne eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar jou kids dus toch jammer dat je geen hyves hebt

)
Karin: tante geworden, gefeliciteerd! en 7 weken scheelt (straks) niet veel nee. mooie naam hoor! en wat mooi dat je eigen kinderen toch zo verschillend kunnen zijn he! tja, dat geduld is zeker omdat het een meisje is, hahaha. (geintje) heerlijk te lezen dat het zo goed gaat. ben je idd al wel aan werken toe?
nou, ik moet nog even stofzuigen, pfffffff is hele opgave maar ook wel weer zo gebeurd als je eenmaal bezig bent...
tot volgende keer weer!
liefs leeuwtje