meistoppers 2008 !!!!!

Hoi dames,

Hier was ik weer.

Mooie dromen,
vervelend dat die afspraak is afgezegd. En best wel toevallig met dit lekkere weertje. Maar kan natuurlijk ook gewoon echt ziek zijn. Hoop dat je snel nieuwe afspraak krijgt.

julia,
Spannend he, wie eerst, hihi :)

mama 2006,
fijn dat 20 weken echo goed was.
Altijd mooi om te zien vind ik dat. :) die echo's

zo, ben net terug van gyn.
Kindje heeft er nog geen zin in, maar baarmoedermond begint wel te verstrijken. Tja, hoelang duurt het dan nog? Geen idee, daar kon ze geen antwoord op geven. Maar ja, het is een begin.
Het inwendig onderzoek was ook geen pretje moet ik zeggen. Pff, ze ging heen en weer en duwde kleintje naar beneden, wat ze daarmee deed. ik weet het niet, maar bloed nu, en best last van buikpijn en een erg druk kindje nu.

Dus, we blijven spannend afwachten.

Liefs

hey meiden,

ben ik ook weer eens.
leuk om jullie verhalen te lezen hoor! steeds meer meiden die bijna uitgeteld en al mama zijn. toch nog wel een beetje onwerkelijk dat dat van de zomer hier ook zo zal zijn!
al kan ik mezelf ook niet meer niet-zwanger voorstellen haha. vrijdag alweer 26 weken, gewoon een half jaar! dat schiet toch ook al wel op!

met mij alles verder redelijk goed. merk wel dat het nu al iets zwaarder begint te worden. 2 weken geleden groeispurtje gehad en nu alweer 1. ik had mijn moeder maar 1 week niet gezien en die stond er al helemaal van te kijken. Maar dat kost dus ook de nodige energie....
ik kan ook eigenlijk niks meer tillen. Zelfs de baby's op het KDV zijn me nu al zwaar. Dus echt duidelijk laten merken aan iedereen dat ik me rustig moet houden daarmee, mag immers nog 3 mnd! Dus als ik niet ben werken lig ik op de bank. niet alleen van vermoeidheid maar nu vooral lichamelijk. Mijn bekken en linkerheup beginnen nl ook goed te protesteren.
Kon zondag bijna niet lopen (heel pijnlijk) en ging zowat door de grond toen ik toch echt even de trap op moest. Vanmiddag dus bij de fysio geweest en vrijdag weer heen. ik mag ook van haar echt niet meer tillen (mag eigenlijk zowiezo niet, ik weet het, maar je doet het vaak toch effe snel he...)
Daarnaast vorige week bij vk geweest. Die voelde ook dat baarmoeder een behoorlijke sprong gemaakt had. Zat met 20+4wk nog net onder de navel, nu met 24+5wk zo'n 8 cm erboven, haha. en voelde gisteren zelf nog hoger trappen!
wel blijft mijn bloeddruk langzaam dalen...110/55 is nu gemiddeld. en ik voel ook weleens dat het nog lager is.....en die drop ben ik al wel beu en bouillon vind ik een slechte optie omdat ik al snel vocht vast houd.... dus we doen het er maar mee..
al met al moet ik dus steeds meer aan mezelf denken. de nachten slaap ik ook niet door nl, dan moet ik er om 4.15uur uit (naar wc). wat een rottijd als om 6uur de wekker gaat!
maar gisteren voor het eerst de hik gevoeld en dan is alles helemaal goed, zo mooi! en dan denk ik weer, ach, wat zeur ik ook, ik ben nu al trots op ons ventje! en hij verdiend een vrolijke mama die niet zeurt.

Bloemetje: ow meid, wat spannend! ben zo benieuwd wanneer je mag bevallen!! (en wie er eerst is) Ik gun het je echt zo enorm! Alvast suc6!
enne, de leidingen stuk....zul je altijd zien...bij vlinder was de ketel toch ook net kapot?! nou, hoop ik voor jou mee dat je vanacht mag bevallen hoor!
zie net dat je terug bent van gyn....spannend......is zo idd nog echt afwachten allemaal dus....ik duimduimduim

Julia: al overtijd zelfs! en lees je altijd graag of is dat alleen nu? hopelijk hoef ook jij niet te lang meer te wachten!
wat betreft KDV, tja, ben een uitzondering hier geloof ik, ik had alles in december al geregeld omdat ik zelf een KDV run, dus neem de kleine straks lekker mee! (sta er niet zelf bij op de groep hoor, zou niet goed zijn denk ik, maar ik sta eigenlijk helemaal niet op de groep als het niet hoeft dus komt goed uit)

mooiedromen: best pittig he, zo'n hummeltje. gelukkig kan je ook genieten! en hopelijk kan je snel bij de cardioloog terecht. want wachten duurt inderdaad heel lang, zeker als het je kindje betreft.

mama2006: super dat je echo goed was! en nog steeds een jongetje dus hahaha. nou, komt er dus toch een jongetjesperiode aan straks hihihi.

mamavanmarijn: hele ondernemingen achter de rug zeg! tuurlijk ben je trots op jezelf! terecht! geniet er lekker van! (enne eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar jou kids dus toch jammer dat je geen hyves hebt;) )

Karin: tante geworden, gefeliciteerd! en 7 weken scheelt (straks) niet veel nee. mooie naam hoor! en wat mooi dat je eigen kinderen toch zo verschillend kunnen zijn he! tja, dat geduld is zeker omdat het een meisje is, hahaha. (geintje)  heerlijk te lezen dat het zo goed gaat. ben je idd al wel aan werken toe?

nou, ik moet nog even stofzuigen, pfffffff is hele opgave maar ook wel weer zo gebeurd als je eenmaal bezig bent...
tot volgende keer weer!
liefs leeuwtje

Goedemorgen dames,

Hier geen bevalling, nog steeds dikke buik haha.
Heb sinds gisteren wel nog steeds licht bloedverlies, bij het afvegen. en af en toe krampen, de krampen zoals gisteren zijn weg. Maar blijf het toch wat voelen.

Hier zijn ze aan het werk, me halve tuin ligt nu open :s Dat moeten ze eerst doen, dan komt er iemand kijken(want zijn asbest leidingen die kapot zijn en onder de fundering zitten),daarna moeten ze plan van aanpak maken, want ze mogen niet zomaar beginnen omdat het asbest is. Dus word niet vandaag gemaakt :s
Dat wil zeggen, liefst niet wassen, want alles trekt weer onder de grond en naar de kruipkelders. :-( Grrr, hoop dat het snel gemaakt kan worden, en liefst voor ik moet bevallen. Wat een rot moment zeg. Pfff, van mij mag ukje blijven zitten tot alles hier klaar is. Want die werkmensen tijdens me kraamweek, nee, daar heb ik dus echt geen trek in :-(
Maar ja, ons druk maken heeft ook weinig zin. We proberen te blijven genieten van de laatste twee weekjes. Hooguit nog.

Liefs

Leeuwtje, leuk weer wat van je te lezen. Fijn dat het goed gaat, neem wel je rust he als het nodig is, ookal ben je er geen type voor!

Julia, haha, achterdocht...nou ja, zie het iets te vaak om me heen dat dat zo gaat.

Ik bel ;s middags terug na 40 minuten in de wacht...zegt die man: wij bellen u. Einde van de dag: niks gehoord....ik bel: u heeft schriftelijk een nieuwe afspraak over 2 weken...Ik zeg wel ja, we komen er met spoed tussen, dat een arts ziek is, kan gebeuren, maar dan plaats je niet iemand weer 2 weken verder. Dus...het heeft geholpen en we mogen volgende week donderdag.

Ben weer alerter, vriendin van me haar kindje, 1.5 jaar ging voor open gehemelte naar ziekenhuis, door operatie was zwelling ontstaan, luchtpijp geplaatst, halen ze hem eruit: reanimatie. Blijkt die kleine al 1.5 jaar een lopende tijdbom te zijn op gebied van luchtpijp. Ze zijn wel 20 keer in het ziekenhuis geweest om hier vragen over te stellen en elke keer was het: niks aan de hand....echt, ik kan daar zo slecht tegen!

Vandaag bij homeopaat geweest tegen migraine. Ze schijnt me zo te kunnen behandelen dat ik straks geen medicijnen meer hoef te slikken tegen schilklier, ben benieuwd!

Wat een geluk met het weer he!

Zaterdag een stationauto kopen....

Bloemetje, sterkte meid, dit duurt niet lang meer!!

Mama2006, fijn de echo, geeft een goed gevoel!

En voor de anderen: wanneer zijn jullie met eerste fruithapje begonnen?

Fijne avond, wij gaan zo alweer slapen...

Goedemorgen dames,

Hier ben ik weer.

Mooie dromen,
Dat kunnen ze toch niet maken? Kom je er met spoed tussen, zeggen ze doodleuk dat je wel brief krijgt met nieuwe datum.
Goed dat je eerder afspraak hebt gevraagd, alleen vind ik een week ook nog lang.

Hier gaat het goed. Word spannend, vandaag uitgerekend.
Vannacht ben ik slijmprop verloren, en nu heb ik bloederig slijm. Ben zo benieuwd wat dat te betekenen heeft. En weet ook niet goed of ik hiervoor gyn moet bellen.
Wel bij bloedverlies, maar is wat bloederig slijm na het verliezen van slijmprop.
Dus weet het niet goed. Dus denk straks als het blijft toch maar ff bellen.

Nou dames, tot snel weer.

ooh Bloemetje

bij mij is zo de bevalling begonnen ..... een dag later had ik Veerle in mijn handen ... spannend hoor ....... ik hoop zo voor je dat het snel begint ...... succes ermee en zet 'm op hoor!!!!!

veel liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Wat lief zo snel een reactie van je.
Ben zo benieuwd, als ik nu een kramp heb is ze wel iets heftiger dan gisteren, maar duurt geen minuut lang en heb ze ook niet zo vaak, heb wel een vervelende ongibuikpijn. En wat licht rose verlies, maar weet niet goed of ik daarvoor gyn moet bellen. Het rommelen van woensdag heeft dus wel wat gedaan. Maar ja, kan nog evengoed tot volgende controle duren, hihi.
Vind het zo spannend nu.

x

Terug
Bovenaan