meistoppers deel 3 !!!

Julia76: Gefeliciteerd meid, wat geweldig nieuws.
Zo beginnen we de maand aug pas echt goed!!

Liefs Mama2006

Dank je!
Ik hoop dat t snel voor iedereen zover is!!!!

Ik ben even aan het googlen voor een verloskundige in de buurt. Maar er zijn er meerdere dus ga even nadenken hoe te selecteren, geen idee. Ik denk dat ik degene kies  waar je  tot 19 uur kunt komen naar t spreekuur vanwege mijn werk.  

Spannend!!!  Nu maar hopen dat t allemaal goed gaat!

Groetjes Julia
Succes dames en ik duim  voor jullie!!  

julia,

van harte gefeliciteerd. zo beginnen we onze maand goed hier he, haha, hopelijk komen er nog meerdere bij. zou super zijn.

julia, geniet er samen met je man van. maar dat komt vast goed, al vk kunnen vinden?

liefs

julia
gefeliciteerd met jullie zwangerschap
dat je er maar super veel van mag genieten

Bloemetje wat balen meis dat het zo kut gaat op het moment met je
En dat je je zo beroerd voelt.
Maar mijn gevoel zecht dat het misschien ietst kan zijn wat je nu op het moment ff niet verwacht denk ik.Maar zo als ik je hoor zou je wel eens gewoon zwanger kunnen zijn.En ik heb je al mijn verhaal verteld en moet nu ook erg mij zelf denken alleen bij mij begon de misselijk al in de auto toen we de pup gingen halen.
Voel je verder niets alleen misselijk of heb je ook nog andere dingen die op een zwangerschap kunnen lijken.Want ik denk dat je het nu ook niet allemaal verteld omdat je natuurlijk al een paar keer teleur gesteld bent omdat je het meende te voelen dat het raak was en het toch niet zo bleek te zijn.Heb ik een beetje het gevoel bij je dat je daarom juist niet zo veel zecht er over op het moment.maar je weet het he vertel maar lekker alles hoor wij luisteren en lezen het maar al te graag anders word het ook saai toch.Ik hoop dat je je snel beter voelt en lekker kan slapen.

En bij mij verder gaat het goed om de dag lussen gaat ook goed.
Dus er is veel hoop deze maand.Maar ja dan nog kan het niet raak zijn
maar ik voel nu op het moment wel heel licht een beetje dat mijn borsten gevoeliger zijn.Maarja dat zecht niets he dat weten we hier maar al te goed.En verder voel ik of merk ik nog niets.oja ik heb ook nog sins twee dagen dat ik zo door mijn benen kan zakken erg vaag

hoi,

jvm, ik heb eigenlijk verder nergens klachten van. ja moe, maar de nachten zijn erg kort nu.
ben nu minder misselijk dan gisteren, kreeg gister ook niets weg, durf nu ook nog niet. omdat ik dan weer braakneigingen krijg.
ik denk echt dat dit een buikgriep is, heb wel wat steekjes, helemaal onder in me buik. en een niet zo frisse geur daar beneden, sorry dames.

Even wat anders, als we deze ronde niet zwanger zijn, dan denk k dat we even een paar maandjes wachten om verder te gaan met zwanger worden, heb nu beetje gevoel dat ik er niet klaar voor ben. in ene komen opduiken. maar komt misschien ook door pup, ben onzeker nu.
en weet het allemaal ff niet meer. heb morgen tot zaterdag nod. weet niet welke ik aan moet houden. kortste of langste.
wachten met testen of nu al doen?

nou dames, tot snel

bloemetje

Ik hoop en duim echt heel hart voor je dat je zwanger mag zijn.
En je moet gewoon je gevoel volgen in of je nog wel door wilt gaan of ff wilt wachten.
Dat is altijd het beste beslissing die je gevoel je zecht.
En dat is ook met een test doen.
Ik persoonlijk denk dat je gewoon ff moet wachten om een teleurstelling te voorkomen
aangezien je nu ook niet helemaal happy bent.
En je bent eigelijk elke keer toch op tijd ongi
dus zou ik van de langste menstuatie uit gaan.
ik gun het je zo erg dat het raak is en ook gun ik het de andere dames ook heel erg natuurlijk.het gaat hier gelukkig wel erg snel met de zwangere.Daar ben ik wel erg blij mee.Er moeten nu toch deze maand ook ongeveer 5 zwangere bij komen hoor ik hoop natuurlijk meer maar 5 is ook al een mooi resultaat.

heeeel veel geluk iedereen

hoi,

hier ben ik weer.
mijn gevoel zegt ja, mijn verstand nee, en jammer genoeg wint mijn verstand het nu. we zien het wel, misschien zeg ik over een paar weken we gaan er weer voor als het beter gaat met de hond.

denk dat ie zo weer gaat janken trouwens, zit nu anderhalf uur in de bench, en wil het eigenlijk volhouden tot twaalf uur. omdat ie dat ook moet als we werken zijn.
ik hoop dat het gaat lukken, laten janken wanneer ie jankt, al is dat erg moeilijk.
maar ja, ff doorbijten. dan komt dat vast wel goed.
vanacht heeft ie ook paar keer gejankt, en was ie na vijf minuutjes weer stil.
denk dat ie wel door begint te krijgen dat we wel terug komen, en dat janken niet veel zin heeft.
hij is eerste half uur zo blij dat je er weer bent dat ie je overal achterna loopt,
en als je aan het koken bent komt ie bij je voeten liggen

dames. ik blijf wel lekker meeschrijven als jullie dat goed vinden.

liefs

@ Ester en Julia: hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! flink strooien met die glitters hoor!!!
echt helemaal super
en ester, ik gunde het jou toch wel het allermeeste op dit moment vanwege je ziekte dus ben supersuperblij voor je.

zelf zit ik in m'n klusweek. Hopelijk heeft het resultaat, ga hem vanavond weer aan het klussen zetten, verwacht vrijdag/zaterdag of zondag mijn eisprong dus.....afgelopen zondag geklust, vanavond maar weer proberen en hoop dat ie vrij za en zo iedere dag wil. Dat zou wel super zijn....

en jvm, ik hoop t zo, 5 erbij....of liever nog meer!!!!! Dat deze maand maar weer zo'n snelle spurt mag krijgen dan de vorige keer! toen was binnen 1 ronde ook een groot deel zwanger.
Ik heb even geteld en en zijn 14 zwangere, en 15 niet / weten het nog niet. Dus 5 is misschien wat weinig deze maand, ik ga voor 7 of 8
Positief blijven toch?!
ik kan zelf ook haast niet wachten hoor, is maar goed dat klusweek nog niet voorbij is, ben nu namelijk nog vrij relaxt, want alles kan nog. sterker nog, er is toch  nog niets bepaald....
maar ik wist dus als kleuter al dat ik moeder wilde worden maar mijn vriend is er pas uit sinds zijn vader afgelopen november overleden is (zeeeer plotseling). Was dan ook al dolgelukkig toen hij eind april zei dat die pil wel weg mocht! had zelf het liefst allang kinderen gehad, maar eerlijk gezegd is de situatie er nu pas naar hoor. we wonen nu 2 jaar samen (zijn 6 jaar bij elkaar) en hebben eerst enorm verbouwd, zeg maar eigenlijk gerenoveerd. Dus ik kan niet wachten! maar dat herkennen er vast meer....

en bloemetje, je zit nu misschien even niet lekker in je vel, maar dat gaat natuurlijk samen met vermoeidheid en een soort van buikgriepje. Als je weer wat opknapt komt dat wel goed...... en je liefde voor je hondje groeit wel hoor, na 3 maanden (kan natuurlijk iets eerder of later zijn) lijkt ie al een eeuwigheid bij je te wonen, hoort ie er helemaal bij en wil je hem nooit meer missen. Doe verder gewoon waar je je goed bij voelt...

liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan