@ Ester en Julia: hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! flink strooien met die glitters hoor!!!
echt helemaal super
en ester, ik gunde het jou toch wel het allermeeste op dit moment vanwege je ziekte dus ben supersuperblij voor je.
zelf zit ik in m'n klusweek. Hopelijk heeft het resultaat, ga hem vanavond weer aan het klussen zetten, verwacht vrijdag/zaterdag of zondag mijn eisprong dus.....afgelopen zondag geklust, vanavond maar weer proberen en hoop dat ie vrij za en zo iedere dag wil. Dat zou wel super zijn....
en jvm, ik hoop t zo, 5 erbij....of liever nog meer!!!!! Dat deze maand maar weer zo'n snelle spurt mag krijgen dan de vorige keer! toen was binnen 1 ronde ook een groot deel zwanger.
Ik heb even geteld en en zijn 14 zwangere, en 15 niet / weten het nog niet. Dus 5 is misschien wat weinig deze maand, ik ga voor 7 of 8
Positief blijven toch?!
ik kan zelf ook haast niet wachten hoor, is maar goed dat klusweek nog niet voorbij is, ben nu namelijk nog vrij relaxt, want alles kan nog. sterker nog, er is toch nog niets bepaald....
maar ik wist dus als kleuter al dat ik moeder wilde worden maar mijn vriend is er pas uit sinds zijn vader afgelopen november overleden is (zeeeer plotseling). Was dan ook al dolgelukkig toen hij eind april zei dat die pil wel weg mocht! had zelf het liefst allang kinderen gehad, maar eerlijk gezegd is de situatie er nu pas naar hoor. we wonen nu 2 jaar samen (zijn 6 jaar bij elkaar) en hebben eerst enorm verbouwd, zeg maar eigenlijk gerenoveerd. Dus ik kan niet wachten! maar dat herkennen er vast meer....
en bloemetje, je zit nu misschien even niet lekker in je vel, maar dat gaat natuurlijk samen met vermoeidheid en een soort van buikgriepje. Als je weer wat opknapt komt dat wel goed...... en je liefde voor je hondje groeit wel hoor, na 3 maanden (kan natuurlijk iets eerder of later zijn) lijkt ie al een eeuwigheid bij je te wonen, hoort ie er helemaal bij en wil je hem nooit meer missen. Doe verder gewoon waar je je goed bij voelt...
liefs leeuwtje