meistoppers deel 3 !!!

hoi,

hier ben ik weer. mijn gevoel zegt ja, verstand nee.
vriend zn gevoel zegt ja en nee. verstand zegt ook nee.
dus ja, vorige keer heb ik het er met hem heel lang over gehad, of we er wel of niet voor zouden gaan. en nu vind hij het ook prima om even te wachten.
en als ik zou zeggen, wil er weer voor gaan, denk dat ie er meteen weer ja op zegt.
zie ook telkens de teleurstelling op zn gezicht.
ben benieuwd hoe het zaterdag loopt, met mn nod. zou misschien kunnen dat het toch zo is.
ben ongelofelijk misselijk, kan echt niets binnenkrijgen nu, met moeite weer water.
en diarree is over, past niet echt meer bij buikgriep, maar misselijk in een zwangerschap word je toch pas later?

liefs

Hihi ja natuurlijk hoop ik dat er meer zwanger worden deze maand (Zo'n Stuk of 15 )
Maar helaas zal dat niet gebeuren

Bloemetje
ik heb zo sterk het gevoel bij je dat je gewoon zwanger bent
weet niet waarom maar zie je helmaal voor me
en weet en voel gewoon sterk dat dit geen griepje is maar wat anders
kan er niets aan doen dat ik dat gevoel heb
een ding is zeker als je zwanger bent weet je ook gelijk dat het niet aan je lieve pup licht dat je zo moe ben en soms verdrietig en dat je het ff niet ziet zitten.
maar gewoon aan je hormonen die nu gieren door je   lichaam hihi
ik hoop het ook zo erg voor je dat het raak is.
En ja je kan nu zeker wel heel misselijk zijn in je zwangerschap
daar ben je echt niet te vroeg voor
ik ken iemand die juist ook gelijk misselijk werd toen ze zwanger was
en toen was ze ook echt nog maar 3 weken dus het kan
en ze heeft er nu vier gehad en het was bij alle vier zo
dat was haar teken dat ze zwanger was.
heel veel succes meis en hoop dat je snel meer weet
ik zit hier helemaal in spanning af te wachten op het grote moment van testen
Ik duim super hart

Hoi,

heb vanmorgen test gedaan maar die is negatief. volgens zwangerschapspagina zit ik op dag 27 van mijn cyclus. dus zou morgen of vrijdag mijn ongi moeten komen.
nog niet echt gevoel dat ze komen.
ik word echt gek nu.
als dit van een zwangerschap zou zijn, pff, dat word nog wat dan.
hihi, ergens krijg ik toch weer gevoel dat ik er wel voor wil gaan. tegen tijd dat een kindje er is, is de hond al heel wat gewend.
heb mail gestuurd naar een hondenschool om mn pupje aan te melden. vanaf 8 weken, andere was vanaf 12 weken, maar wil niet zolang wachten. wil zo snel mogelijk professioneel met hem gaan trainen. hopelijk dat ik dan ook beter op hem kan inspelen.
heb nu soms het gevoel dat ik aan het mislukken ben hierin, terwijl me vriend apetrots op me is, me lieve hondje bij me komt liggen overdag als ie slapen wil.
ik hem makkelijker rustig krijg dan mn vriend.
waarom toch zo onzeker.

hoop dat ik snel ongi word, of posi kan testen. heb nu geen test meer. dus moet misschien morgen eentje gaan kopen. of zaterdag. dan kan ik ok niet eerder testen.
ik blijf trouwens echt gevoel hebben dat het niet raak is.
of een paar via internet bestellen.

xx

julia.............GEFELICITEER!! wat een geweldig nieuws meid!!

leeuwtje...ik moest helemaal blozen toen ik je berichtje las..... ik gun het jou en iedereen net zo hard hoor....maar geef toe dat het voor mij medisch gezien wel extra voordelig is op het moment.....het kon niet beter getimed worden....
mijn vriend gelooft het nu pas echt, hij vroeg vanmorgen of ik nog een test wou doen en hoppa ...een hele vette streep..............vanavond gaan we gelijk lekker samen uit eten....

bloemetje...ik weet dat je het kan dus wees niet te hard voor jezelf........alle begin is moeilijk!!   en moet je kijken hoeveel vooruitgang je al boekt"!! super toch!

Julia, geweldig,gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!!!!!!!

Mijn NOD was 2 augustus dus ik wacht al LANG, maar vanavond is het dan zover, ik denk dat langzaam de RD'tjes arriveren. Helaas....
Wat ook helaas is, is dat ik deze maand dus een cyclus van 35 dagen heb gehad. Maar goed op naar de volgende ronde,

NOD is dan...6 september,,,,zucht.....

Julia, van harte, supermooi nieuws! Wat betreft de VK, ik had ook keuze maar heb gekozen voor eentje op de route naar mijn werk, en ook bereikbaar met bus (voel me nu nog goed....maar je weet nooit). Daarnaast ben ik afgegaan op de informatie en vriendelijkheid van de internetsite.

Bloemetje, gaat ie nog? Probeer ook te ontspannen en te genieten hoor! Je gevoel was goed bij de pup en daar gaat het om. Het is even doorzetten, maar hoe positiever jij erin staat hoe beter het gaat. En ik kan me voorstellen dat en de pup en heel graag zwanger willen worden veel energie eist. Vaak hoor je dat het ineens wel lukt als iemand zich minder bewust is, de natuur bepaalt het toch dus dat hou je niet in de hand. Laat je niet gek maken, en geniet van de kleine pup! STERKTE!

Ester, jij ook van harte gefeliciteerd!!!

Op mijn werk weer iemand zwanger... En nu moet ik het ook nog gaan vertellen als alles goed gaat. Ik ben benieuwd. Ik scheel 5 weken met haar... Maar heb niks gezegd natuurlijk!

Mooie dromen,
Ik heb er een gekozen. VKen zien er leuk uit op de foto, al wat ouder. Twee dagen spreekuur per week en de echo's worden er ook gedaan. En de tram komt er ook nog langs.
Tweede keus is op loopafstand maar slechts twee dagdelen spreekuur en dat is erg lastig met mijn werk.
Ik ga maar es bellen binnenkort.

Dames, ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie snel onder de zwangeren komen te staan!
Bloemetje, ik duim voor je. En je twijfel gaat vast snel weer weg. Je bent denk ik te vermoeid nu. Geniet van je pup!

Terug
Bovenaan