meistoppers deel 3 !!!

He Karin, bedankt voor de uitleg! Ik heb over 3 weken een afspraak en dan weet ik het antwoord over de antistoffen, ben benieuwd. Fijn dat je je beter voelt, dat komt helemaal goed! Bedankt voor je medische verhaal over de schildklier!

Bloemetje, gewoon blijven spuien hoor, je kan hier je verhaal kwijt en we leven echt wel met je mee.

Vlinder, fijn dat alles goed gaat bij je! Ik vind het soms ook lastig te vertellen omdat ik zwanger ben, maar iedereen wilde toch bijelkaar blijven dus ik praat toch maar. Vind het ook leuk om van de andere zwangeren te horen hoe het gaat!

Hoe zou het met Rian zijn en haar zus?

Vandaag naar de VK geweest, het is nu geen embryo meer, ben vandaag precies 10 weken. Zagen  2 armen en 2 benen, darmen zijn in werking, blaas moet zich nog ontwikkelen. Lengte: 4 centimeter. Heel fijn het hartje te horen. Het groeit supergoed en zit netjes in de curve, gelukkig, maakte me al zorgen door mijn schildklier.

Net lekker wezen eten samen en nu relaxen. Fijne avond allemaal!

knorretje spannend ik duim voor je dat de rd's weg blijven

karin gelukkig gaat alles beter
en heb je al ideeen voor een babykamer vind het altijd wel leuk om ideeen te horen
ik ben zelf een type die altijd iets anders wilt dan andere hebben
dus ik wil weer lekker iets aparts

bloemetje
ik vind het echt kut voor je dat je je zo elendig voelt
en hoop dat je nog je plekkie en je draai kan vinden met de pup
En van mij mag e hier best je ei kwijt hoor
weet niet wat andere er van vinden maar ik vind het niet erg
succes  ik duim en hoop voor je

hier gaat het goed was gister avond misselijk maar had ook een beetje bonje thuis
dus kon ook van de spanningen tussen ons zijn geweest
en vanmorgen ook een beetje misselijk maar nu helemaal niet meer dus weet het niet zo.En mijn bosten steken een beetje maar niet zo overduidelijkend dat het pijn doet ofzo.Ik hoop dat het harde doorzetten deze maand beloond word We doen het nog steeds om de dag.Dus gaat goed.

mooiedromen
Wouw wat een leuk nieuws dat je echo zo mooi was
ik zie het helemaal voor me vond het met mijn dochter ook zo mooi om te zien
de echo.Lijkt me ook erg leuk om dat nog een keer te mogen zien.
En ik vind het niet erg om de verhalen van de zwangere dames te lezen
ik geniet daar wel van ik vind het ook erg spannend wat het worden gaat en hoe alles gaat bij jullie.Dus gewoon lekker blijven vind ik wel erg leuk en gezellig

karin wat fijn dat het weer beter gaat en dat de vk een echoapparaat heeft staan, kon je weer even fijn naar binnen gluren.
mooie dromen ook gefeliciteerd met een mooie echo, dat lijkt me toch echt een wonder als je het ziet bewegen op het beeldscherm

voor mij zit het er nog even niet in, gister zijn toch de rd's weer gekomen. en ik kreeg er een migraine aanval bij kado dus daar lag ik weer met een zak ijs op mijn hoofd en een kruik op mijn buik echt ver van zwanger te zijn
volgende nod pas 5 september. pfffffff wat klinkt dat weer ver weg.

liefs knorretje

@knorretje wat balen dat je ongi bent geworden en dan klinkt sept ineens wel heel ver weg, bah!!
@mooiedromen, geweldig zo'n mooie echo, altijd fijn om te zien dat het goed gaat.
En al 10 weken, de tijd gaat snel.
@J.V.M wij proberen het deze maand ook om de dag te doen en hoop dat   het resultaat geeft, en of we het vol houden hihi!!
@karin wat lekker dat het goed gaat!!

Ik heb deze maand een late eisprong, vorige maand netjes op dag 14, en nu zit ik weer op dag 14 en niks hoor.
De ovulatietest geeft geen eens een licht streepje, dus zal wel weer een lange cyclus worden,bah!
Nou, ja moeten we maar wat langer door gaan met om de dag klussen hihi.

Liefs Mama2006

Augustus
leeftijd

ronde

kindje

nod datum

an1974
34
3
2
3

Joyce
25
3
1
6

Bloemetje
22
4
1
9

j_m_v_20
22
3
2
19

Mama2006
27
3
2
23

Leeuwtje
25
4
1
24

Joyce
24
3
1
26

Breezegirl
23
3
1
27

Blondje83
25
3
1
29

Snoopy
35
4
1
28

September

MissDreamer
34
2
2
volgt?

knorretje        
27
4
1
5

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Daan
26
3
1
2-8

Wen
24
2
2
27-7

Zwanger !!!!!
leeftijd

welke ronde gelukt

hoeveelste kindje

uitgerekend

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9
(20 wkn)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

mama2006
Wat leuk dat je het ook om de dag doet.Wij houden het tot nu toe nog steeds vol.
Alleen wel erg warm en plak plak.Maar we weten waar we het voor doen he.
Ik hoop dat je beloond word.

knorretje wat rot voor je meid dat de rd's zijn opgekomen
en migrane erbij.Heel veel succes en hoop dat je migrane snel weg is
En je de volgende ronde raak is

bloemetje gaat alles goed met je en je pup

voor alle zwangere dames heel veel plezier met je zwangerschap.
En geniet lekker van de mooie momenten.Ik ben zo benieuwd hoe het gaat allemaal en hoe jullie je voelen en wat het worden gaat.

Hoi,

Jvm,
met mij gaat het ietsjes beter, maar voel me lang nog niet helemaal goed. Met de pup gaat het minder. hij jankt nog steeds evenveel s nachts, overdag jankt hij alles bij elkaar als hij alleen moet blijven, en hij gaat bijten.
Vanmiddag even langs dierenarts om te kijken of er misschien wat met hem is.

Nog geen ongi hier trouwens.

Liefs.

Terug
Bovenaan