meistoppers deel 3 !!!

hoi dames,

het is zo stil hier?
ik zal de komende dagen er niet zijn, vanmiddag paar daagjes weg naar ouders vriend.
en daarna ook nog drukke dagen, probeer eind van de week ff te komen,

liefs

ja rustig is het hier he
waar is iedereen gebleven
zit iedereen in een ik weet niet fase
nou ja goed
bloemetje hele fijne dagen en geniet er van

ik merk hier bij mij nog steeds niets
het om de dag klussen is nog steeds gelukt
de vruchtbare week is nu ook voorbij dus moet nu maar afwachten
we blijven nog wel om de dag klussen hoor tot de 19 de
ik had natuurlijk 3 dagen geleden heel erg veel pijn in mijn buik dat ik gewoon niet meer kom opstaan.Ik heb het nu ook een beetje maar wel een stuk minder erg
ik kan gewoon staan en lopen enzo ik heb alleen wel veel steken
en ik voel nu steeds mijn hart snellen en harden bonken het zijn momenten dat ik dat voel en eigelijk best vaak achter elkaar heel raar weet niet waarom en wat het is.Had wel bij mijn dochter hoge bloeddruk dus weet niet wat dit inhoud.
als iemand enig idee heeft hoor ik het graag hoor dames
want word hier een beetje gek en onzeker van en dan moet ik nog ff wachten voordat ik iets meer kan weten.

Hoi,

jvm,
misschien maar naar de dokter ermee gaan?

Ik ga zeker genieten hoor.
Dames, ik ben net bij de dokter geweest. En heb een blaasontsteking.
Medicijnen gekregen, whaa, wat een pillen, ben al zo misselijk, als ik die doorslik ga ik gelijk kokhalzen. haha, ach ja. hopelijk is blaasontsteking snel voorbij.

Zo dames, ga al mijn moed maar ff bijeensparen om komende dagen niets aan schoonouders te laten merken.
ik denk alleen dat het niet gaat lukken.

Liefs.
xx

ik ben vanmorgen naar de dokter geweest
maar ze kunnen niets vinden waarom het is
mijn bloeddruk was goed mijn longen waren goed
en mijn lucht was ook voldoende.
Dus nu heb ik hun ook met een raadsel laten zitten
ik mag volgende week weer terug voor nacontrole
ik moet nu op mijn ademhaling letten misschien lag het daaraan
dus heb nu oefeningen gekregen voor mijn ademhalen maar is best lastig om in de gaten te houden want ik ben natuurlijk niet gewend op op je ademhaling te letten het gaat altijd gewoon vazelf.Dus soms vergeet ik het gewoon en denk ik oja ff opletten
haha.Maar goed gelukkig is het niets ergs tot nu toe
en ze wist ook niet of het van een eventuele zwangerschap zou kunnen zijn
dus wachten maar af
duimen jullie voor me dat het niets ergs zal zijn en dat ik deze ronde zwanger  mag zijn ik duim voor jullie allemaal super hart  

Tuurlijk duim ik voor je!!!!
Het lot heeft toch al besloten, maar de vervolgfase is ook belangrijk!
dikke knuffel van mij hoor, want ik kan me voorstellen dat je het nu wel erg spannend vind zo.

liefs leeuwtje

ik voelde zelf trouwens vrijdag ineens wat slijm (sorry), maar daarna niets meer, alleen wat steekjes in mijn buik, ik dacht dan is mijn ei wel erg vroeg en vrij kort. maar toch nog blijven hopen en klussen, verwachte namelijk eigenlijk mijn ei pas gisteren of vandaag en jawel hoor. Vanmorgen beetje slijm, nu voel ik het al een paar uur "lopen" en bij afvegen na toiletbezoek(sorry meiden) kan ik hele mooie draadjes trekken met wc papier. Dus toch vandaag!!! heb nu ook nog meer steekjes enzo, soms zelfs kramp, dus weet nu eigenlijk wel zeker dat mijn ei vandaag toch is. Gisteren nog geklust, dus daar kan het niet echt aan liggen. Wie weet krijg ik vriendlief vanavond voor de zekerheid wel weer zover, maar vrees het niet. Zijn broer heeft vandaag kijkoperatie gehad en daar gaan we vanavond even langs dus zijn hoofd zal er niet naar staan, maar gisteren telt ook nog!
over 2 weken weten we meer, nu dus afwachten (of evt. vanavond dus nog klussen)

de rest ook allemaal suc6 hier!

Jeetje ik ben 3 weken op  vakantie en zie dat we deel 3 ook alweer half vol hebben.... het lijkt wel of hebben we allemaal niets anders te doen, haha..

Maar wat super gaaf dat er zoveel zwangeren bij zijn gekomen, echt gefeliciteerd!!! ik moet nog heel veel lezen, weet niet of ik alles terug ga lezen want dat is wel erg veel maar ga het wel proberen..

hoe voelen alle zwangeren zich??? zijn er veel die willen weten wat het wordt? (of hebben jullie het daar al over gehad)

voor alle niet zwangeren, als ik zie wat er deze maand alweer veranderd is dan moet de lijst aankomende maand toch nog kleiner worden... dus.... het blijft elke keer spannend!!!

heel veel succes met klussen en zwangeren!

gr jajo

Terug
Bovenaan