meistoppers deel 3 !!!

He Bloemetje, wanneer komt de pup? Gaaf hoor, zo'n lief beestje rondhuppelend!

Mama van Marijn, fijn dat je afspraak staat, lekker gevoel. Was ik al zo vrij geweest om te vragen of je kiest voor de prenatale screening? Mijn moeder belde net, die zei ook: vroeger was je gewoon zwanger! Ja, in deze tijd moet je overal overnadenken.

Oh julia, blaasonsteking, wat een drama. Ik las laatst dat het uitplassen niet veel uitmaakt. Maar wat goed helpt zijn de cranberry tabletjes van de etos, zit een zuur in waardoor bacterien geen kans meer hebben, is gewoon natuurlijk dus misschien kan je die extra slikken? Beter dan medicijnen! Ik had het met schimmelinfecties, ben er al gevoelig voor nou, tijdens het klussen werd het er niet beter op!

Brrrrrrrrr zit gewoon te rillen hier, ga maar aan de thee en iets lekkers, helaas geen chocolade in huis.

Heb ik weer, zit ik net de site van de ziektekosten te bekijken staat mijn verloskundige niet genoemd en dan schijn je niet alles vergoed te krijgen? Heb ze maar gemailed, die VK zit al 30 jaar in den haag, zal me toch niet overkomen dat ik weer moet overstappen he!

Dames, hier weer eens een reactie van mijn kant.
Ik heb bewust gekozen om het even een beetje met rust te laten allemaal en wat minder 'ermee bezig te zijn'. Ik lees zo nu en dan nog wel mee trouwens hoor :)

Gefeliciteerd zeg, wat zijn er veel dames zwanger!!!!!!!!!!!!!!! Onwijs gaaf!

Hier nog helemaal niks....sinds ik met de pil ben gestopt nog geen menstruatie.
Ben dus nog op 5 mei voor het laatst ongesteld geworden en verder NIKS.
Grrrrrrrrrr om gek van te worden.

Voelt sindsdien al of het elk moment kan doorbreken maar nee hoor...niks.
Ook niet zwanger trouwens, sinds de bloedtest negatief was heb ik wel elke twee weken een test gedaan .Je weet nooit of de eisprong nog later was, maar tot op heden NIKS NIKS NIKS.
We wachten het maar af :)

In elk geval hier weer een teken van leven en ik lees met jullie mee!

Ha,

Schmetterling, bij jou heeft de vette huid in ieder geval een goed excuus. Hopelijk is dat bij mij net zo.
Mama 2006, de negatieve test wil natuurlijk nog niks zeggen. Misschien hoor je wel bij de vrouwen bij wie het hormoon pas later wordt aangemaakt. Ik heb me voorgenomen om niet eerder te testen dan vrijdag. Vannacht erg onrustig geslapen, en schrok ineens wakker van een steek in mijn borst ?! Weet niet of ik dit gedroomd heb of dat het echt was. We zullen nog even geduld moeten hebben. Hoop dat het voor ons allebei raak is. Ik zal voor ons duimen.

Groetjes

Hoi

He blondje, ja ik weet het de test was veel te vroeg.
Hier alle kwaaltjes nog precies hetzelde alleen nu ook met vlagen misselijk en een grieperig gevoel.
Misschien   ben ik aan het ontpillen, ben nu nog maar 1 jaar aan de pil, maar toch!!
Voor  mijn 1e kindje heb ik 10 jaar aan de pil gezeten en totaal geen last van ontpillen, maar ja niet elke x hoeft hetzelfde te zijn  natuurlijk.
Nu de NOD dag dichter bij komt begin ik steeds meer te twijfelen
Nou ja zie wel.

Groetjes Mama2006

Miss Dreamer, leuk dat je weer reageert. Wat balen dat je cyclus zo onregelmatig is. Was dit altijd zo?? Je weet nu helemaal niet waar je aan toe bent.  

Blondje, voor  jou duurt het ook  niet lang meer tot de NOD. Heb je veel geklusd en heb je een voorgevoel???????

He,

En  wanneer komt de pup, bloemetje? Heb je alle spullen voor de hond al in huis?

En Blondje, wanneer wil je gaan testen? NOD is bijna toch? Spannend!!

Hoe is het met de wachtenden? Weten jullie al meer???

Nou, de boekhouder komt zo, geen zin in, maar ja moet maar weer. Nou kan ik helemaal niet lekker op de bank liggen. Doe ik normaal wel. Morgen maar weer.

Liefs,

hoi,

mama van marijn,
inderdaad samen gepost, haha.
wat fijn dat je gevoel bij eerste kinderen juist was. hopelijk nu ook weer.
heb je graag nu een meisje?

julia,
balen, een blaasontsteking. pfff. niet prettig.
spannend, jij weer de eerste in augustus.
jij zet de goede start in augustus?

mooie dromen,
de pup komt 1 augustus.

miss dreamer.
wat fijn om weer wat van je te horen, ook ik probeer het wat rustiger te doen nu. maar dat is erg moeilijk.
wat raar dat je nog steeds niet ongesteld bent.
ga je daarvoor binnenkort naar HA?

blondje,
spannend voor jou. we wachten geduldig mee af.

mama 2006,
wat lastig he, dat het zo verwarrend is allemaal.
hopelijk snel meer duidelijkheid.

schmetterling,
ik heb al een autoriem gekocht, speciale riem voor honden, zodat hij niet in kofferbak hoeft.
en voer en drinkbak, bench en puppieriem kunnen we lenen.
verder nog wel paar spulletjes kopen, maar dat komt nog wel. heb nog anderhalve week.

hier gaat het iets minder, wat problemen met mn broer, en mn moeder, waar ik erg van baal, maar nu even niet veel aan te doen is.
maar verder gaat het goed met me.

liefs

hallo allemaal,

ik hou het even kort want ben erg moe, maar ik had jullie de uitslag beloofd dus bij deze:

helaas is de sarcoidose wel terug in mijn longen en in het onderhuidse lymfestelsel, maar gelukkig niet in andere organen dus ik mag zonder nieuwe medicijnen zo snel mogelijk zwanger proberen te worden................
vroeg al of ik daar ook een recept voor bij de apotheek kon krijgen haha

nou maar duimen dat het snel weer lukt.................bij iedereen natuurlijk!!!

Fijne dag verder allemaal!

Groetjes Ester

Terug
Bovenaan