meistoppers deel 3 !!!

Mama 2006,
weer spannende dagen voor jou, ja, inderdaad, je probeert steeds er niet te veel aan te denken, tot die dagen ervoor, erg moeilijk.
succes met wachten.

hier net bij dokter geweest, heb pijnlijke schaamlippen(sorry dames)
heb vorige week blaasontsteking gehad en daar kuurtje voor gekregen.
waardoor ik door die medicatie schimmelinfectie heb gekregen, whaaa, echt balen, is een blaasontsteking nog leuker hoor. .
verder ook heel veel last voor darmen. daar zakjes voor gekregen die alles weer op orde moeten brengen, maar bah wat vies, moet er echt van kokhalzen. normaal geen probleem mee.

zo, hoe gaat het met de andere meiden?

liefs

Bloemetje:
He bah wat vervelend! Maar hopen dat je snel een beetje opknapt.

Mama 2006:
Ik duim ook voor jou!! Hoop ook echt voor je dat het deze keer raak is.

Heb tot nu toe helemaal nergens last van behalve dat ik de hele dag moe en loom ben. Maar dit is volgens mij meer te danken aan mijn super drukke en volle schema's die ik de laatste week heb, bah niks aan. Denk ook niet dat het deze keer raak is geweest.
Wordt er wel een beetje wanhopig van zo. Weet heus wel dat het heel normaal is om er een aantal maanden over te doen voordat het raak is maar toch. Bah rot gevoel.

Liefs Breezergirl

hallo allemaal

hier voor de afwisseling eens een vrolijke mama van marijn. Ik heb vandaag een goede dag. Alleen vanmorgen overgegeven, de hele ochtend en middag niet. Dus ik ben best in mijn nopjes.

Vandaag alles klaar maken en uitwassen voor de vakantie. We gaan vrijdag een weekje naar zee toe met de kids. Heb er erg veel zin in, even weg, even uitwaaien.
Ik hoop dat als ik terug ben er heel veel zwangeren bij zijn.

@ bloemetje, het zit niet mee hoor, blaasontsteking, schimmelinfectie en ook nog je darmen. Nou keep up the good spirit hoor!
@ alle wachtenden; hou vol, dagen duren lang, maar de verlossende dag komt echt!!
ik denk aan jullie en zal voor jullie duimen.

Hier verder geen mededelingen. Heb al best een bolling in mijn buik bemerk ik sinds gisteravond. Veel sneller dan bij de andere zwangerschappen. Ben een beetje opgeblazen in mijn buik zeg maar, zal wel door de darmen komen. Met een rekstof kom ik een heel eind qua broeken zeg maar ... hahahaha.

Nou fijne dag allemaal
mama van marijn

hoi,

mama van marijn,
wat fijn dat je een goede dag hebt, heerlijk, ook eens lekker tijd voor je kids.
hopelijk blijft het zo.

ja, zit niet echt mee hier.
baal er echt van, had eerste weken wel wat anders voorgesteld, hihi, misselijk vind ik niet erg, moe ook niet, zolang het niet te erg word.
maar die schimmelinfectie is zo vervelend. echt pijnlijk is het. niet prettig.
ook me darmen is s avonds niet erg prettig.
Maar ja, je doet er maar weinig aan. hoop dat ze zalf en mn zakjes goed helpen.

net nog verhaaltje gelezen, ooh naam kwijt,meid, succes met het wachten.
ooh vergeet zo snel tegenwoordig.

liefs

hey meiden,

mamavanmarijn, balen dat je gisteren nog zo moedeloos was, gelukkig ging het vandaag weer veeeeeeel beter. Hopelijk blijft het nu zo'n beetje zo!

mooiedromen, we hebben inderdaad al een mooie zwangerenlijst, maar nog lang niet lang genoeg hahaha want als je niet zwanger bent, gun je het de rest wel, maar hoop je natuurlijk zelf ook zo snel mogelijk. maar ik begreep wel dat jij dat ook voor ons hoopt hoor, echt heel lief.
en 4500 gram, jemig, dat had een moeder op mijn werk ook (4796) maar het manneke had tijdens de bevalling hierdoor wel zijn sleutelbeentje gebroken. Sneu, maar geneest gelukkig snel bij die kleintjes.
Ik moet er zelf niet aan denk dat eruit te werken....iets kleiner mag best

kakkie, spannend zeg meid! weet je inmiddels al iets meer? leuk weer eens wat te horen trouwens. Ik zie niet (meer) in de lijst staan, dus zou je dat willen doen? Tja, sommige testen gewoon pas laat positief, maar wel vreselijk zeg die onzekerheid.

bloemetje, veel suc6 op je werk. En hopelijk ben je snel van je schimmelinfectie af, is echt geen pretje, heb ik ooit ook gehad. volgens de huisarts was dat toen overhygiene. (dat kan dus kennelijk ook al...) en die darmen, ja is vervelend, blijft vervelend en toch went het een beetje, heb al jaren regelmatig last van rommelen en verstopping.
en je eerste weekjes vallen dus tegen? kennelijk gaat het 2e deel beter dus dan gaan we daar gewoon voor
hoe snel verteld de rest het eigenlijk? al vrij snel of op zijn vroegst na eerste echo of wanneer?

mama2006, ik snap PRECIES wat je bedoeld, ik zou me deze maand ook niet gek laten maken hoor....maar ondertussen voel ik vanalles wat ik vorige maand niet voelde en voel ik vanalles niet wat ik vorige maand wel voelde...kan je het nog volgen? vorige maand was ik er eigenlijk van overtuigd dat het zo was, maar nu denk ik "toen niet, dan nu wel nu ik andere klachtjes heb en die ongi klachtjes niet"
hoezo gek maken? ik? welneeeeeeee (ahum)
we blijven gewoon nog even in spanning onszelf gek maken tot zondag. en dan maar hopen dat we duidelijkheid krijgen en niet nog moeten wachten.....

Breezergirl, ik blijf wel voor je hopen en duimen hoor meid, maar ik ken het wel. ik ga in eerste instantie ook nergens vanuit, maar weet ook wel dat dat een stukje zelfbescherming is. anders doet het zo'n pijn als je nod je od wordt...
en natuurlijk is paar maanden wel normaal, maar als je besloten hebt wilde je het liefste gisteren!

wen, weet je al wanneer jij gaat testen?

en hoe is het met de rest? Karin, overleef je het nog? Vlinder / tijgetje / rian / schmetterling / en alle(!) anderen? gaat alles goed?

nou, ik ben echt helemaal uitgeteld. maar komt ook wel door lange werkdagen en ma/ di en woe om 7.00 uur begonnen. Als ik dan om 18.00 uur thuiskom heb ik het gewoon gehad. voel mezelf mega-ballon en heb deze week nog geen snoepbui gehad (en dat heb ik normaal wel voor ongi)
ik ben benieuwd en duim ook voor alle anderen in het treintje!

liefs leeuwtje

hoi,

ook ik duim voor alle nog niet zwangeren hoor, hoop dat jullie allemaal volgen deze keer. het is jullie allemaal zo gegund.

leeuwtje, ik had me de eerste weken wel anders voorgesteld idd, niet eerst blaasontsteking, en schimmelinfectie.
dat zijn beide van die irritante kwaaltjes die je niet graag hebt.
hihi, hopelijk is het ook snel weer over.

moeilijk he, om er niet mee bezig te zijn. ik snap heel goed wat jullie allemaal bedoelen.

liefs

bloemetje, tuurlijk is dat heel vervelend, zo bedoelde ik het niet, maar ik bedoel dat ik dan hoop op  een extra mooi vervolg van de zwangerschap.
en was je gisteren nog bij je schoonouders geweest? hoe reageerden ze?

Augustus

leeftijd
ronde
kindje
NOD

Wen
Mama2006
Leeuwtje
Joyce
Breezegirl
Blondje83
Snoopy
24
27
25
24
23
25
35
3
3
4
3
3
3
4
2
2
1
1
1
1
1
22
23
24
26
27
29
28

September

MissDreamer
knorretje
an1974        
j_m_v_20
34
27
34
22
2
4
4
4
2
1
2
2
volgt?5
6
17

Wachtenden

T.C.
Joyce
kakkie

29
25
24

3
3
3

2
1
1

5-7
6-8
16

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
22
4
1

17.04.2009
volgt
volgt

Ik heb mezelf er bij gezet.

Ik hou het niet meer dat wachten. maar ja heb met mijn vriend afgesprokn als ik maandag nog niet ongesteld ben doe ik nog een test. maar als die dan negatief is ga ik naar de dokter! Het zou maandag wel een heel leuk verjaardags kadootje zijn dan wordt ik 25.

succes iedereen

kus kakkie

Terug
Bovenaan