hey meiden,
mamavanmarijn, balen dat je gisteren nog zo moedeloos was, gelukkig ging het vandaag weer veeeeeeel beter. Hopelijk blijft het nu zo'n beetje zo!
mooiedromen, we hebben inderdaad al een mooie zwangerenlijst, maar nog lang niet lang genoeg hahaha want als je niet zwanger bent, gun je het de rest wel, maar hoop je natuurlijk zelf ook zo snel mogelijk. maar ik begreep wel dat jij dat ook voor ons hoopt hoor, echt heel lief.
en 4500 gram, jemig, dat had een moeder op mijn werk ook (4796) maar het manneke had tijdens de bevalling hierdoor wel zijn sleutelbeentje gebroken. Sneu, maar geneest gelukkig snel bij die kleintjes.
Ik moet er zelf niet aan denk dat eruit te werken....iets kleiner mag best
kakkie, spannend zeg meid! weet je inmiddels al iets meer? leuk weer eens wat te horen trouwens. Ik zie niet (meer) in de lijst staan, dus zou je dat willen doen? Tja, sommige testen gewoon pas laat positief, maar wel vreselijk zeg die onzekerheid.
bloemetje, veel suc6 op je werk. En hopelijk ben je snel van je schimmelinfectie af, is echt geen pretje, heb ik ooit ook gehad. volgens de huisarts was dat toen overhygiene. (dat kan dus kennelijk ook al...) en die darmen, ja is vervelend, blijft vervelend en toch went het een beetje, heb al jaren regelmatig last van rommelen en verstopping.
en je eerste weekjes vallen dus tegen? kennelijk gaat het 2e deel beter dus dan gaan we daar gewoon voor
hoe snel verteld de rest het eigenlijk? al vrij snel of op zijn vroegst na eerste echo of wanneer?
mama2006, ik snap PRECIES wat je bedoeld, ik zou me deze maand ook niet gek laten maken hoor....maar ondertussen voel ik vanalles wat ik vorige maand niet voelde en voel ik vanalles niet wat ik vorige maand wel voelde...kan je het nog volgen? vorige maand was ik er eigenlijk van overtuigd dat het zo was, maar nu denk ik "toen niet, dan nu wel nu ik andere klachtjes heb en die ongi klachtjes niet"
hoezo gek maken? ik? welneeeeeeee (ahum)
we blijven gewoon nog even in spanning onszelf gek maken tot zondag. en dan maar hopen dat we duidelijkheid krijgen en niet nog moeten wachten.....
Breezergirl, ik blijf wel voor je hopen en duimen hoor meid, maar ik ken het wel. ik ga in eerste instantie ook nergens vanuit, maar weet ook wel dat dat een stukje zelfbescherming is. anders doet het zo'n pijn als je nod je od wordt...
en natuurlijk is paar maanden wel normaal, maar als je besloten hebt wilde je het liefste gisteren!
wen, weet je al wanneer jij gaat testen?
en hoe is het met de rest? Karin, overleef je het nog? Vlinder / tijgetje / rian / schmetterling / en alle(!) anderen? gaat alles goed?
nou, ik ben echt helemaal uitgeteld. maar komt ook wel door lange werkdagen en ma/ di en woe om 7.00 uur begonnen. Als ik dan om 18.00 uur thuiskom heb ik het gewoon gehad. voel mezelf mega-ballon en heb deze week nog geen snoepbui gehad (en dat heb ik normaal wel voor ongi)
ik ben benieuwd en duim ook voor alle anderen in het treintje!
liefs leeuwtje