meistoppers deel 3 !!!

Daar ben ik weer....en aahhh er zijn veel ergere dingen maar ik had begin dit jaar 3 bikinis gekocht, niks past ooit, dus ja hoor de Bijenkorf had wat, kostte ook wat, en...nu pas ik de topjes niet meer! Kom ik net achter, we gaan volgende week vrijdag met vakantie dus hoop snel nog wat te scoren in de uitverkoop.

Snap dat iedereen gewoon zwanger wil zijn, en daarom duimen we ook extra voor iedereen, zodat we snel als hele club overkunnen! Het is hier supergezellig met elkaar en dat heb ik ergens anders nog niet teruggevonden hoor!

Bloemetje, balen, cranberriesap helpt! Ik heb standaard al schimmelinfecties dus ben er al aan gewend geraakt...

Mama 2006, spannend....die onzekerheid is ook slopend, sterkte!!!!!!

Vandaag bij de internist geweest, waarde schildklier oke, alleen weet nog niets over de antistoffen, was nog in het lab, dus wordt na de vakantie. Ben je van de ene pil af zit je dagelijk aan de andere, hihi.

Er moet gewoon wat zon komen, dat schijnt zeer goed te zijn voor het sperma van de man! Daarom ook die grote lijst in mei: er was toen zon! We hopen op een mooie nazomer!

Fijne avond!

Bleh, er wil maar geen verbetering in komen, vandaag nog steeds ziek, ziek, ziek... Ik ben echt een beetje moedeloos nu. Hoe lang gaat dit nog duren? Ik wilde dat ik het wist, dan hield ik het misschien een beetje beter vol. Ben vandaag bij huisarts geweest en geeist dat ze me iets voorschreef en me niet weer afscheepte met "het hoort erbij, je moet er maar gewoon doorheen". Ik weet het, het is een 'normaal' kwaaltje, maar ik trek het gewoon echt even niet meer! Ik slaap gewoon niet meer van misselijkheid! Na veel aandringen (ik wist nu hoe het middeltje heette dat zwangeren wel mogen) toch recept gekregen, ik hoop echt dat het gaat helpen!! En ik binnenkort iets vrolijkers kan melden...

@Mama van Marijn: ik hoop dat je stijgende lijn aanhoudt! Maar ik weet uit ervaring dat er goede en slechte dagen zijn, ik hoop voor jou dat de goede overheersen! Heel veel sterkte in ieder geval.

@Bloemetje: vervelend dat je toch ook aardig wat lichamelijke klachten hebt nu. Tja, zwanger zijn is helaas niet altijd makkelijk. Veel beterschap. Wat betreft je werk, moeilijke situatie, hoor, maar mijn ervaring is ook dat je rekening moet houden met het ergste. Mijn schoonzusje had ook een tijdelijk contract, er werden een heleboel toekomstplannen met haar besproken, maar toen ze zwanger bleek werd het niet simpelweg niet verlengd, 'want ze paste niet in het bedrijf'. Officieel mag er een heleboel niet, maar ze kunnen altijd redenen verzinnen. Ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt, natuurlijk!

@mooie dromen: fijn dat de uitslagen goed waren. En ik moest een beetje lachen om je verhaal van die baby van 4500 gram... Mijn zoontje was 4355 gram bij de geboorte en iedereen bleef maar uitroepen wat een grote beer hij was, terwijl ik, ik vond hem zo klein, zo breekbaar!

Alle wachtenden heel veel succes, ik zie dat erg spannende tijden aankomen, ik duim, duim!

Hoi,

Mooie dromen,
fijn dat de uitslagen goed waren. toch weer een geruststelling.
we hopen inderdaad op goede nazomer, dat alle andere dames zwanger worden.
het is hier zoals je zegt er gezellig, op het zwangerforum vind ik het maar erg stil.

leeuwtje,
het komt vast wel goed met die mooie zwangerschap. alleen ff vervelend nu.

karin,
ga er ook rekening met houden hoor, zou wel erg balen zijn, want we hebben het werk echt wel nodig, maar ja, als het niet anders is, passen we er wel een mouw aan. ik wil werken, dus dan vind ik vast wel wat.
hier ook best veel kwaaltjes inderdaad.
maar vergeleken met jou en mama van marijn valt het hier dan nog heel goed mee hoor.
ik hoop zo dat het middeltje je helpt.

liefs

hoi dames ben ik weer

Mijn rd's zijn weer de deur uit hihi.
Ik mag weer beginnen met hopen duimen en klussen yes

Mama 2006 wat super spannend he voor je meis ik hoop het zo voor je
heel veel succes in je spannende dagen

kakkie ook voor jou heel spannend en al over tijd zie ik
en misselijk jeetje het zou dan natuurlijk zomaar kunnen
ik hoop het voor je voor iedereen natuurlijk
endeze maand moeten er natuurlijk wel wat meer bij in de zwangere lijst
ik hoop volgende maand erbij te mogen.

en voor alle zwangere heeeeeeeeel veel sterkte met de misselijkheid en de kwaaltjes
hoop dat jullie snel van de erge kwaaltjes af zijn.En dat jullie dan lekker kunnen genieten.

Hoi

jvm, yeaaah, je mag weer.
veel plezier deze ronde. maar dat komt vast wel goed. hihi.
hoop dat hij mooi eindigt.
heel veel succes.

groetjes

hallo lieve allemaal
even een snel berichtje van mij voordat ik morgen op vakantie ga.
We vertrekken morgen een weekje naar zee. Heb er heel veel zin in.
Hopelijk heb ik een goede week qua misselijkheid.
Karin had gelijk, ik heb 2 goede dagen gehad en nu is het weer helemaal pet. Maar ja, ik laat me niet kennen, ga gewoon stug door.
Ontbijtkoek helpt wel een beetje als ik dat eet. Maar goed, ik eet dan ook de hele dag door. En wat ook helpt is cocosbrood, kennen jullie dat als broodbeleg? Mijn moeder vertelde dat tegen me, daar zit druivensuiker in en helpt ook wel een beetje.

@ JMV. nou lekker gaan klussen de komende tijd. Zul je zien, het is dadelijk gewoon raak. Kan niet anders toch?
@mooiedromen, 4500 gram? Mijn tweede was...niet schrikken 5230 gram. HAHA.. alles is prima gegaan hoor, droombevalling. maar ik vond mijn kereltje ook klein en superteer. Moet je nagaan, mijn buurvrouw beviel een maand later van een meisje van amper 2100 gram. wat een verschil he?
@karin, ik hoop zo voor je dat de pillen gaan helpen. ik voel de machteloosheid en radeloosheid gewoon in je woorden als ik je berichtjes lees. sterkte ermee, hopelijk breken voor jou snel betere tijden aan. Het is er toch maar één toch? ( baby bedoel ik)
@bloemetje hoe is het met je hondje? Ik hoop heel goed? Van schimmels weet ik weinig, maar ik heb inderdaad wel eens gehoord van cranberriesap en pillen dat die de zuurtegraad gunstig beinvloeden. jij ook sterkte.

nou meiden tot over een week
liefs mama vna marijn

Mama van Marijn,
een hele fijne vakantie, probeer er van te genieten ondanks je misselijkheid.
hopelijk gaat het bij jou ook snel beter, want zo misselijk zijn is niet fijn.

De zalf die ik nu heb lijkt wel te helpen. moet ze nadat het helemaal over is nog tien dagen smeren, maar zo vervelend op die plaats daar, zeker als je vaak moet plassen, haha is het zo weer weg.

karin, helpen de medicijnen, ik hoop het wel, want zoals mama van marijn zegt, je leest in je woorden de machteloosheid.
hoever ben je nu?

liefs

Hallo meistoppers

Even een berichtje.
Vorige week maandag was voor mij een rotdag, meen je dat ik steun krijg van iemand van jullie? Pas de zondag erna dat Leeuwtje vroeg hoe het met me was. Nou toen ben ik al ongesteld geweest en al.
Dacht dat dit een forum zou zijn waar mensen elkaar erdoor heen slepen, ook in de moeilijke tijden.
Ik snap best dat jullie bijna allemaal zwanger zijn en dit graag met elkaar willen delen, zou denk ik hetzelfde hebben gedaan. Maar ik zou ook zeker reageren op de mensen die nog niet zwanger zijn. En hun vooral steunen op de moeilijke dagen.

Ik hoop niet dat jullie dit verkeerd opvatten. Ik wens jullie heel veel geluk met de zwangerschap en met het aankomende kindje. Hoop dat het bij iedereen gezond is en alles goed gaat.
Misschien dat ik nog een keer terug kom als ik zwanger ben en jullie dit dan laat weten.
Ik ga dus stoppen met dit forum, vind het erg jammer. Maar kan mijn ei hier niet kwijt. Misschien wel mijn verhaal van me aftypen, maar is dan niemand die je even opfleurt. Of 7 dagen later, maar dan is die rotdag alweer weg.

Ik hoop voor de rest niet zwangeren dat ze er wel nog een prettig gevoel bij hebben.

Nou dames, veel plezier samen en zoals ik al zei, veel geluk toegewenst in de toekomst.

Liefs Joyce

Terug
Bovenaan