meistoppers deel 3 !!!

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer eens even... lees wel elke dag hoor, zelfs twee keer soms maar ik heb vaak niet veel te melden en ben echt een zeef wat namen betreft!
Ben dinsdag uit bad gevallen... en oh wat ben je dan bezorgt zeg.... vk gebeld en die zei dat als ik niet op mijn buik gevallen ben (en dat ben ik gelukkig niet) ik me bijna geen zorgen hoef te maken, daarnaast heb ik geen buikpijn gehad en ook geen bloed verloren... Volgende week mag ik pas naar de vk (controle).
Nu heb ik bij de kijkshop een Jumper Baby Doptone gekocht, kost dan wel 45 euries maar ik heb heerlijk gisteren het hartje van de kleine kunnen horen en dat geeft me echt onwijs veel rust!
Voelen doe ik het nog niet (16+1 wk) dat komt vanzelf maar vind het een uitkomst zo'n thuis-doptone!
Verder groei ik nog niet eens zo erg hard.

Joyce: vervelend dat je je niet begrepen voelt, ik persoonlijk vind dit forum echt heerlijk, vind het fijn dingen te herkennen bij de andere meiden, ondanks dat er soms niemand op me reageert...
Ik maak er zelf dan ook geen punt van.
Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.
Ik vind het forum wel steeds rustiger worden, qua posten van de berichten, soms maar twee op een dag! maar ik wil best elke dag posten maar dan worden jullie al die zwanger-verhalen snel zat hoor!
Joyce veel succes met zwanger worden en ik hoop voor je dat je misschien ergens anders wel op je gemak voelt?!

Groetjes Sabina (Vlinder) iedereen mag het weten hoor...

hoi,

yocher, wat vervelend dat je je niet begrepen voelt, er is inderdaad niet op je berichtje gereageerd, en wil hier mijn oprechte excuses voor meedelen.
Dit is zeker niet mijn bedoeling geweest.
Ik wil je heel veel succes wensen met zwanger worden.
Het ga je goed.

Sabina, haha maar zo dan,
wat schrikken inderdaad. gelukkig niet op je buik. en wat fijn dat je zo een doptone hebt inderdaad, weet niet wat er door je heen moet gaan als je het hartje hoor. erg fijn denk ik?

Dames, ik denk dat ik ook maar wat minder ga schrijven hier, voor de niet zwangere dames, want blijkbaar voelt niet iedereen zich daar even lekker bij.

Liefs

vlinder
Zo dat is schrikken als je dan uit het bad valt.
Gelukkig gan je met je doptone dan toch horen dat alles nog goed zit
He zal wat dat betreft ook best nog wel goed zijn want de kleinetjes in je buik hebben nog zo veel ruimte en vruchtwater.Dat het nog weinig kwaat kan.
Maar snap natuurlijk erg goed dat je gesrokken bent
alles komt goed

bloemetje
dank je dat je zo meeleeft hihi.Gelukkig werkt je zalfje goed hoop dat het snel over is.
En van mij hoef je niet minder te schrijven hoor anders word het helemaal zo stil en rustig.Jij bent nog een van de weinige die veel reageerd.Want elke keer als ik iets neer heb gezet weet ik bijna zeker dat er een berichtje van jou bij staat hihi super lief.
En ik ben zelf ook nog niet zwanger maar vind de zwangere verhalen niet erg.En misschein kan ik de zwangere ook wel helpen om dinge te vertellen.Want ik heb natuurlijk al een zwangerschap meegemaakt.Dus zo kunnen we elkaar blijven helpen.  

jocye
ik begrijp dat je je rot voelt als er niet gereageerd word.Ik heb het zelf af en toe ook hier op het forum.Dat ik wat vertel en ik niet weet wat het is of dat ik wat kwijt wil.En word er niet op gereageerd.OF ik krijg wel antwoord maar niet op mijn vraag.En ja dat kan soms best vervelend zijn dat je ff ergens over wilt praten en er niets gezecht word.Maar dan denk ik nou ja dan kom ik er van zelf wel achter en maak er verder geen punt van.Volgende keer krijg ik misschien wel antwoord.soms word er ook gewoon over je bericht heen gelezen.Of wil je een bericht sturen en weet je als je bezig bent niet meer naar wie allemaal en ja dan vergeet je soms wel eens iemand.Maar als je er heel erg mee zit en echt antwoord wilt vraag je ie vraag toch nog een keer denk ik dan.Maar ik heb ook het idee dat ik de enige nog ben hier van de nog niet zwangere die nog zo veel op het forum zit en nog mee praat.Volgens mij is de rest alleen maar aan het meelezen en word er heel af en toe nog gereageerd.Het word namelijk erg rustig of het forum dus dames waar zijn jullie en waar blijven jullie.Maar ik wil je heel veel geluk wensen en ik hoop echt oprecht dat je snel zwanger mag zijn.

Hey meiden,

Hier alweer een vlug berichtje van mij. Ik heb de laatste tijd veel slechte dagen, dus kan niet zoveel typen maar ik lees mee en zodra mijn handen weer een beetje meer aankunnen zal ik ook weer meer reageren.
Nog geen tekenen van ongesteldheid dus als het er morgen nog niet is gooi ik er een test tegen aan!

Volgende keer hoop ik weer normaal te kunnen reageren!

Liefs Wendy

hoi,

wen, balen dat het niet zo goed gaat.
wat heb je dan, sorry, ben er ff niet bij.
hopelijk morgen een positieve test.

jvm, ja er schrijven niet zoveel mensen meer.
hihi, een paar vaste die regelmatig schrjiven, moet vaak het topic ook ver gaan zoeken, vind ik wel jammer, want in het begin werd er zoveel geschreven.
ben blij dat je mijn berichtjes waardeert.

groetjes

hey meiden,

kakkie, ik snap heel goed dat je het niet meer houd met dat wachten. ik hou het nu niet eens meer en zondag of maandag is mijn NOD pas!
veel suc6 meid, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Laat je even iets weten zodra je meer weet....

mooiedromen, al een nieuwe bikini gescored? en inderdaad, als ik nu nog niet zwanger ben, moet het hier nog maar even heel zonnig worden de komende weken.
En natuurlijk op alle andere plaatsjes in het land waar het nodig is! Desnoods zeeer plaatselijk...

Karin, helpt het middeltje tegen misselijkheid? en zou je hier en op hyves willen zeggen hoe het heet, zodat anderen er eventueel iets aan hebben als ze het echt nodig hebben (zoals mamavanmarijn)
Hopelijk wordt de zwangerschap dan weer iets rozer voor je....

JMV heel veel suc6 met klussen deze maand, hopelijk geeft deze maand je resultaat!
en je reageert inderdaad wel het meeste van de niet-zwangeren, maar iedereen moet gewoon doen waar hij / zij zich prettig bij voelt verder. Zelf vind ik mezelf de laatste tijd redelijk actief, ik zat voorheen eigenlijk heeel weinig achter de computer namelijk (prive dan)
ik heb wel veel steun aan je hoor meid, we zitten toch nog iets meer in hetzelfde schuitje. alleen ben ik nog niet eerder zwanger geweest dus daar kan ik niet over meepraten....
Maar ook ik vind het wel leuk van anderen ook nog eens wat te horen. Dus kakkie en wen, leuk dat julie weer gereageerd hebben

En bloemetje, je moet gewoon zo lekker veel blijven schrijven hoor, net als jmv zegt, weten we dat jij meestal wel reageert en jij mag ook gewoon jezelf zijn hier.
dus jij en alle andere meiden, hou jezelf niet in voor anderen, want dit forum is voor ons allemaal en iedereen moet zijn ei kwijt kunnen. Als niet-zwangeren moeten we mischien meer laten weten wat er bij ons speelt als we het even wel lastig vinden, want ik weet dat jullie ons echt wel steunen.
en wat betreft cranbarrysap, is waar ook, heb ik eerder gehoord. Als je nu gevoelig blijkt gedurende de zwangerschap, is dat misschien straks toch wel een optie... is handiger dan zalf hahaha
en hoe gaat het verder, had je nu al iets tegen schoonouders gezegd, hoe reageerden zij? En je buikje, blijkt nu gelijk of pas je echt niks meer?

En Joyce, heel jammer dat je het zo ervaren hebt. Ik had je vorige reactie echt wel gelezen en leefde echt met je mee. Was er waarschijnlijk teveel vanuit gegaan dat je wel iets liet weten als je duidelijkheid had ofzo, of langer in onzekerheid zat. Zo zie je maar weer, we zijn allemaal totaal verschillend en ik had ook zeker nergens vanuit moeten gaan. Ik vind het alleen soms zo moeilijk om te weten of iemand nu juist even af wil wachten of er wel over wil praten...
heel veel suc6 meid, hopelijk ben je echt snel zwanger.

mamavanmarijn, heel veel plezier aan zee, misschien doet die zeelucht je juist wel goed!
en cocosbrood ken ik nog wel, als ik ooit misselijk mag worden is dat wel een goed idee, allicht het proberen waard. En ontbijtkoek vind ik ook erg lekker, eet ik regelmatig, maar daar mag je niet teveel van hebben als je zwanger bent toch (tenminste,,,,2 plakjes?...eet vast ook niet snel meer)
en 5230 gram! en natuurlijk bevallen? knap hoor. ik ken nog wel iemand die zo groot was maar die moest met een keizersnede want die kon er niet natuurlijk uit...paste niet...

vlinder: wat leuk weer eens van je te horen. Vervelend dat je bent gevallen, ik zou ook ongerust zijn. maar zoals al gezegd, jou kleintje zal zwemwater genoeg hebben... en wat betreft dat groeien, dat komt vast nog wel goed. Ik heb zelf zoiets van laat mij maar niet teveel groeien zolang die kleine maar groeit. Want wat er niet aan komt....(hoeft er straks ook niet af)
die doptone, heb ik wel eens eerder gehoord. Als dat echt geruststellend is denk ik dat ik er ook straks een wil. Ja, bij jou was dat nu wel heel fijn natuurlijk (na de val). Je kan ze kennelijk ook gewoon via internet bestellen (voor de meiden die interesse hebben), zag ik op zwanger.pagina.nl

wen, veel slechte dagen? beroerd of is er iets aan de hand. Want als je beroerd bent....dan wil ik de uitslag morgen echt wel weten! suc6 meid

wat betreft het reageren, als ik net als nu wat meer tijd heb, reageer ik dus ook met kladblok open op iedereen na mijn laatste mailtje. Of dat moet te lang geleden zijn of teveel reacties, dan haal ik er wat uit (wat ik kan onthouden).

Als je een vraag stelt en geen antwoord krijgt, stel je vraag gerust nog eens! ik ben alleen nog niet een van de zwangeren dus kan op veel dingen ook nog geen antwoord geven.

Ik heb mezelf iedere avond afgelopen week wel beroerd gevoeld, erg moe, nergens zin in.
Vandaag voor de verandering eens vrij (moest vanmorgen naar podotherapie) en dat slapen doet me wel wat goed. Blijf alleen toch nog steeds misselijk.
Gisterenavond pizza op als avondeten (eet ik haast nooit, maar manlief was niet thuis) en echt de hele avond last van gehad. ik dacht echt als dat zo blijft moet ik dadelijk rennen. En zo de hele tijd van die dingen (vaker al deze week)
van de week begon mijn buik ook onderin al op te blazen, mijn broeken krijg ik echt maar amper meer dicht...
gelukkig blijft dat nu zo en wordt het niet meteen nog erger.
Was zelf zo beroerd dat ik vanmorgen maar een testje heb gedaan (heb van sensitest besteld, de gewone). Geeft niets aan, maar je, natuurlijk ook nog veel te vroeg! kan kennelijk vanaf 4 dagen voor NOD, maar ze raden toch pas vanaf NOD aan.
We zullen wel zien, maar ik voel mezelf zo vreemd afgelopen week, en zo lui....ben helemaal zenuwachtig...

wen, mama2006, breezegirl en natuurlijk kakkie, heel veel suc6 met wachten! Ik weet nu precies hoe het voelt!

liefs leeuwtje

en wat betreft dat veel schrijven, vandaag is er anders al een heleboel gepost, hihihi

Hoi,

leeuwtje, jij bent inderdaad ook vaker hier aanwezig. hihi. wel leuk hoor.
Het is zoals jij zegt, soms ga je er vanuit dat mensen nog laten weten hoe het afloopt, en vergeten wij ernaar te vragen.
Ga ik vanaf nu beter op letten. Maar af en toe lees je inderdaad sommige berichtjes niet als je even niet bent geweest of weinig tijd hebt, schiet het er bij mij ook wel eens in.

Ja, die zalf is zo vervelend, hihi. Maar ja, het betert al, dus nu nog 10 dagen volhouden dat sap kan ik ook eens proberen, waar haal je dat?
we hebben het schoonouders verteld, dinsdag, ze waren erg blij, schoonmoeder bood zelfs aan om op te passen wanneer ik werken moet. dus nog ff kijken of we dat willen doen.

en heb gevoel dat nu hier ook de echte zwangerschapsmisselijkheid is begonnen, afgelopen weken had ik vaak brok in de keel, maar vandaag al hele dag misselijk, echt misselijk ook soms moeite om alles binnen te houden, maar heb hekel aak braken, dus hoop dat het voorlopig nog niet gebeurd.
ach, weten we wel dat het vast wel goed zit daarbinnen.

zo, denk dat ik op al je vragen heb geantwoord.

ow en trouwens, vandaag testen is idd best wel vroeg, geloof er eigenlijk niets van van die vroege testen. waarom raden ze anders aan op dag van nod.
spannend hoor voor alle wachtenden, ik duim voor jullie.

liefs

Terug
Bovenaan