meistoppers deel 3 !!!

wen
Ik ga heel hart voor je duimen dat de rd's morgen weg blijven en je gewoon positief test.
En anders dat je zeke rover een week positief test.Want wil wel weer een paar zwangre er nog bij hoor dames.

Leeuwtje
spannend he voor je nu meid ik hoop voor jou ook dat het eindelijk zo mag zijn.
En ik vind het heel gezellig dat je meer op het forum komt want heb het wel een beetje gemist al die spanning zal het wel zal het niet.En nu is het gelukkig weer zo ver de spannende tijd is er weer voor veel dames.En hoop dat we positief de spannende dagen doorkomen
Allemaal positief testen daar hoop ik op en duim ik voor

mama 2006 hoe is he bij jou?
Alles goed zijn de rd'snog steeds weg
en merk je al wat

kakkie weet jij al wat meer spannendhoor voor jullie
en wanneer ga je anders nog en keer testen?
ik ben zo benieuwd naar iedereen

bloemetje
Ik  vind het wel zielig voor je hoor
je heb het niet makkelijk steeds eerst de vermoeidheid en sapeloze nachten
dan zo beroerd en misselijk en zo onzeker en emotioneel
en nu schimmelinfectie.En nog beroerder dan beroerd
ik leef echt met je mee meis Hoop dat je snel overal van af bent.
en doet je vriend je wel lief vertroetelen nu dat je zo ziek bent
dat verdien je natuurlijk wel want je lichaam is hart aan het werk

En dit geld ook voor karin  en mama van marijn
ik vind het echt rot voor jullie dat jullie er zo beroerd onder voelen
en dat je alles ff niet meer positief kan zien
hoop dat snel de 3 maanden achter de rug is voor jullie en dat alles over is
en dat je lekker kan genieten van schopjes en bewegingen en het hartje bij de vk
en de mooie echo's ohhhh ik kan niet wachten maar moet nog ff mijn tijd komt nog dat weet ik zeker en mijn gevoel zecht ook dat het dit jaar nog gebeurd maar we wachten maar af he meer kunnen we niet doen

Karin en Vlinder hebben 1 van jullie  de baby al gevoeld of is dat nog te vroeg?
Zou natuurlijk super zijn

jmv heel lief dat je zo meeleefd, maar is al niet meer nodig.... De spannende tijd is voor mij wel heel kort geweest. Kreeg vroeg van de middag ineens buikpijn en uurtje geleden naar wc geweest en wat rood bij afvegen. Net nog maar eens kijken voor de zekerheid en volgens mij ben ik toch echt ongi .
Heb net wel even moeten huilen en heb het nu nog moeilijk dit te typen. Vandaar dus dat ik nu al een opgeblazen buik had. Het is wel vroeg hoor, dag 26...Het is gewoon ook zo oneerlijk! Gisterenavond nog met m'n moeder aan de telefoon geweest, zegt ze dat haar collega ook weer oma word, dat is de moeder van een meisje uit mijn   klas vroeger dat nu dus zwanger is..... en die heeft altijd al overal zoveel mazzel mee gehad.! (tuurlijk gun ik haar wel, maar ik wil ook, en op zo'n moment als deze kan je daar even heel verdrietig om worden) Vind het dan ook wel moeilijk iets terug te zeggen tegen mijn moeder...., kom niet verder dan "o leuk.." en volgend onderwerp.

Ik ben wel blij dat ik niet weer eerst overtijd ben, want dat is echt veel moeilijker, maar de zon moet wat meer gaan schijnen hoor, gaat de vruchtbaarheid omhoog. Volgende maand moeten we onderhand wel geluk hebben! (De andere meiden ook natuurlijk)

en de anderen wachtenden, jullie moeten de score deze maand dan maar eens opkrikken hoor! Als het om gemiddelden gaat, is jullie kans tenminste weer gestegen.

Ik zal me maar aan mijn eigen belofte gaan houden, en nu 2 weken streng zijn voor mezelf en zoveel mogelijk afvallen (kan wel 3 kilo in 2 week, en alles helpt)
Mijn lichaam kan ik voor mijn gevoel toch al helemaal niet meer vertrouwen...voelde hele andere dingen dan vorige maand en dit geeft ook geen zwangerschap aan. Wat dan wel?! Ik ben even de kluts kwijt, en zoeken helpt niet...

Nou meiden, veel suc6 aan de anderen dan maar...

liefs Leeuwtje

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Wen
Mama2006
Joyce
Breezegirl
Blondje83
Snoopy
24
27
24
23
25
35
3
3
3
3
3
4
2
2
1
1
1
1
22
23
26
27
29
28

September

MissDreamer
knorretje
an1974        
j_m_v_20
Leeuwtje
34
27
34
22
25
2
4
4
4
5
2
1
2
2
1
volgt?5
6
17
19

Wachtenden

T.C.
Joyce
kakkie

29
25
24

3
3
3

2
1
1

5-7
6-8
16

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
22
4
1

17.04.2009
volgt
volgt

Hoi,

jvm,
me vriend is erg lief voor me hoor, hihi.
misselijkheid is vanmiddag minder geworden. :) gelukkig.
vooral in de ochtend heb ik er nu erg last van.
infectie word alweer wat beter. dus daar ben ik ook erg blij om.

leeuwtje,
wat ontzettend balen dat je ongi geworden bent, en dan nog vroeger dan normaal.
balen, snap dat je het er moeilijk mee hebt. hopelijk volgende ronde eindelijk eens raak, ik duim weer voor je deze ronde.
weet even niet wat ik verder moet zeggen.

liefs

hoi leeuwtje

Ik voel echt heel erg met je mee.Ik vind het daarom echt heel erg voor je.
Ik voel vanaf hier de verdriet die je voelt.Ik begrijp echt heel goed hoe je je voelt.Ik heb me ook heel rot gevoelt en kut toen ik ongi werd.Dat voel je je echt ff van de wereld weg glijden.Meid heel veel succes om hier weer boven op te krabbelen.En dan ook nog dat je mensen om je heen heb die dan lekker zwanger worden En jij nog niet maakt het dan nog wat erger.Mijn zus ik ook zwanger  die is nu 21  weken.En wat hat ik graag met  haar samen zwanger willen zijn.Lekker als zussen onder elkaar zwangere kwaaltjes vertellen.En lekker shoppen.Maar het zit er niet in voor mij.Ik ben echt heel blij voor haar maar soms voel ik een beetje jaloezie.Maar goed voor haar is het de eerste en ik heb er al een dus ach wat loop ik te zeuren.Ik ben straks zwanger als haar kindje net geboren is zal je net zien.

Maar kan me ook wel voorstellen en begrijpen dat de meiden die nu zwanger zijn.Het ook echt kut voor ons vinden.Want je hoopt en duimt natuurlijk dat we gewoon allemaal tegelijk zwanger worden.En dat de meiden zich misschien een beetje onprettig bij voelen en schuldig.Van wij al wel zo snel en hun nog niet.Die meiden krijgen maar teleursteling op teleurstelling.Maar zwangere meiden ik wil jullie toch zeggen ik ben echt oprecht heel blij voor jullie en hoop echt dat alles goed gaat en blijft gaan.Jullie hebben het verdiend.Wij komen vanzelf aleen met een langere weg.Bij ons duurt het ff wij gaan voor de zomerkindjes hihi.

jvm,

wat mooi geschreven.
Het is wel zoals je schrijft, bij mij is het in 4 maanden gelukt, en voel me af en toe naar jullie toe wat schuldig, zeker zoals bij leeuwtje, het lijkt me gewoon moeilijk dat je weer ongi word(had ik vorige keren ook) en dat er dan weer zwangere bij komen en alle verhalen van alle zwangeren.

Want ik gun jullie dit geluk ook, en niet telkens dat verdriet.

Liefs

@joyce ik heb soms het zelfde gevoel, dat er niet op mij gereageert word, mar dan denk ik bij mezelf pech!! en reageer op de meiden die wel reageren.

@vlinder vallen is niet fijn helamaal niet als je zwanger bent, gelukkig goed afgelopen.
Ik had trouwens bij mijn 1e zwangerschap een doptone gehuurd via internet, omdat mijn meisje niet veel bewoog, het gaf mij veel gemoedsrust.

Er komt iemand binnen ga straks verder.

Mama2006

Terug
Bovenaan