Zou het dan toch?? Ik voel me vandaag weer een beetje mens. Ik ben nog wel misselijk, maar het is nu met eten weer redelijk goed op te vangen. Heb vannacht niet al te best geslapen, maar dat kwam dit keer NIET door misselijkheid, heb er de hele nacht geen last van gehad, jippie! Ik zou graag slapen als een blok, maar ik vrees dat niet gaat gebeuren, in de zwangerschap niet en straks natuurlijk al helemaal niet, ha ha! Maar zeurkous die ik ben, ik heb wel al de hele dag last van mijn rug, dus ik weet nu echt heel zeker dat dat kwaaltje ook echt deze zwangerschap er zal zijn. Tja. Ik heb alvast een afspraak gemaakt met Mensendieck therapeut gemaakt voor begeleiding, zodat het hopelijk (dit keer) in de hand te houden is. Jeetje, ik ben echt een zeurkous, he? Kan alleen maar zeveren over mijn kwaaltjes, sorry hiervoor . Zullen de hormonen wel zijn, die krengen... Maar ik ben toch een heel stuk positiever, ik hoop dat ik dat kan vasthouden.
@leeuwtje: meid, wat vreselijk balen, ongi!? Ik vind het zo jammer voor je. Gelukkig dat je (zoals je zelf al zei) nog niet overtijd was, dat lijkt me nog veel erger. Ik gun het je zo!!! En alle andere dames hier. Ik vind het idd soms wel moeilijk om hier te reageren, omdat ik het gevoel heb dat ik geen 'recht van spreken' heb. Ik kan wel roepen dat ik met jullie meevoel, maar ik weet niet hoe het voelt. Hoe het echt voelt dan, de teleurstelling, weer een menstruatie, het er naar toe leven, hopen... Ik heb het niet meegemaakt, want was meteen raak, he? Hoe dan ook, veel succes en ik hoop dat de teleurstelling niet te veel aan je gaat knagen.
@Jmv: wat een lieve woorden! Daarvan wordt een mens warm van binnen ... En je hebt het waarschijnlijk gemist, ik had het al gemeld, maar ja, ik voel de baby al, alweer bijna 2 weken! Helaas nog niet iedere dag, maar het is toch weer een speciaal gevoel.
@Bloemetje: oh, vervelend, misselijkheid... Ik had zo gehoopt dat het je bespaart zou blijven, maar helaas. Tja, 80% van vrouwen heeft er in meer of mindere mate last van, dus de kans was natuurlijk erg reeel. Zoveel mogelijk rust nemen, slapen als je echt moe bent, veel kleine maaltijden, altijd droge crackers op zak hebben, afleiding zoeken, dat zijn een paar van mijn tips. Ik hoop dat het snel over is, ze zeggen dat het rond de 7-10 weken het ergste is (al ging dat dus niet voor mij op). Succes ook met je schimmelinfectie, ook zo'n vreselijk irritant kwaaltje...
@Vlinder: oei, gevallen! Dat is idd even schrikken! Maar idd, zolang je niet op je buik valt, en zelfs al zou je het wel doen, die baby kan wel wat hebben, zeker nu nog met alle ruimte. Ben bij Christian ook eens van de fiets gevallen, brrrr, akelige ervaring. Gelukkig voelde ik hem daarna goed bewegen. Maar ben niet maar gaan fietsen, durfde niet meer (toen was ik al wel 30 wkn ofzo). Luister in ieder geval maar lekker naar het hartje , heerlijk geluid! (en ik heb het nog steeds niet gehoord, boehoe!)
@Mama van Marijn: hoe voel je je? Mocht je er ooit behoefte aan hebben, ik slik nu dus Emesafene. Enne... 5230 gram!? Pffff... Wat een moordwijf ben jij, dat je zo'n beer op de wereld hebt gezet, ha ha! Is hij nu nog steeds een grote vent?
@Wen: wat vervelend dat je slechte dagen hebt (had je niet een aandoening aan je gewrichten ofzo? Ik weet niet meer...), ik hoop dat het snel beter gaat. Misschien dat een positieve test je vleugels kan geven?? Ik duim voor je, spannend!
@Mama2006: spannende tijden nu? Ik duim ook voor jou!
En iedereen die ik vergeten ben: succes!