meistoppers deel 3 !!!

Hoi,

Mama 2006,
Hoe gaat het verder met jou? Gaat het goed?

Ik heb even vraagje, hebben jullie bij mij ook dit gevoel?
Zo ja, zouden jullie me dit dan aub willen vertellen?
Dan kan ik hiermee rekening houden.

Liefs

jmv, echt bedankt, vind ik erg prettig. nouja, volgende ronde kunnen we misschien samen testen?

en mama 2006, klopt inderdaad wel dat je soms weinig reactie krijgt he, maar je bent even je ei kwijt en anderen leven echt wel mee hoor. Hoop dat jij een van de gelukkige bent deze ronde, want je hebt er toch behoorlijk wat inzet voor getoont.

en bloemetje, ik vind dat niet bij jou en eigenlijk bij helemaal niemand hier op het forum hoor. Zoals ik al zei zijn we hier allemaal voor elkaar, zwanger of niet. Vind het hier fijn jullie verhalen te lezen! ik bedoelde alleen dat het prive soms lijkt dat bepaalde mensen alles mee zit. En ik hoor prive om mij heen ook alleen van mensen die de 1e of desnoods 2e ronde zwanger zijn... en zelf hoor ik daar kennelijk niet bij en dat is op zich niet meteen een probleem. Maar prive praat je daar niet met iedereen over dus kunnen reacties hard aankomen omdat zij niet (kunnen) weten dat jij dat ook wilt!
Hier moet je echt lekker blijven schrijven hoor, en tuurlijk denk je vanmiddag bijvoorbeeld, laat mij maar 3 weken ziek zijn als ik maar zwanger ben, maar na die 3 weken zal ik wel anders denken dus dat gun ik echt niemand hoor, begrijp dat niet  verkeerd! Het is gewoon meer dat ik hoop dat ik ooit zwanger raak en liefst zo snel mogelijk, maar aangezien het de eerste is weet ik ook niet zeker of het over een jaar wel gelukt is en die onzekerheid en dat telkens wachten, dat maakt het moeilijk.

En ik kan heel slecht liegen, doe ik niet, dus als mensen dan hengelen hoe het er bij ons voor staat, dan vind ik dat moeilijk te ontwijken telkens weer. Want ik ben 25 en mijn vriend bijna 30 en dan krijg je die vragen toch

liefs lweeuwtje  

@bloemetje het gaat goed, hoor. Ben er 75% van overtuigt dat ik niet zwanger ben deze maand helaas, maar heb geen haast!! Dus volgende maand maar weer proberen hihi
Trouwens ik heb ook heel heel vaak blaasonsteking en niks helpt bij mij, alleen heb ik laatst via blaasonsteking.nl d-mannose bestelt, ik dacht het is vast niks, aar bij mij helpt het echt goed!!!

@leeuwtje wat kl... dat je zo vroeg ongie bent geworden, kan me heel goed voorstellen dat je baalt. Ik hoop dat het voor jou snel raak is!!

@j.m.v hoe ist bij jou, ik denk dat ik gezellig bij je kom in september, maar bedankt dat je aan mij denkt!!!!!

Ben nog niet ongi maar dat zal maandag wel komen!!

Liefs Mama2006

Hey Leeuwtje wat jammer dat je ongi bent geworden. Het is ook supervervelend om iedere keer weer teleurgesteld te worden. Ik ken het gevoel. Duimen dat het voglende maand misschien wel gaat lukken.

Jammer trouwens dat er wat mensen teleurgesteld zijn over de reacties op het forum. Ik heb ook wel eens gedacht (mn in het begin) van nou er wordt nooit gereageerd, maar ja er komen ook zoveel berichtjes en je kan niet op alles reageren. Ik zie het forum als laad klep waar ik even mn hart moet luchten indien dat nodig mocht zijn. Nou ben ik ook nog niet zo heel actief met schrijven geweest maar lees wel zeer regelamtig jullie verhalen, en dat vind ik nog steeds erg leuk. Dus blijf allemaal lekker doorschrijven ik lees wel en reageer af en toe.

Ik bedacht me ineens wel even van wat als ik deze ronde zwanger wordt. We gaan vrijdag op vakantie 3 weken en in die periode heb ik mijn nod. En ik weet dat ik bij een positieve test gelijk een afspraak heb bij de gyn. Ivm met medicijn gebruik. We blijven gelukkig wel in nl met vakantie dus zien wel hoe het loopt. We klussen in ieder geval maar lekker verder en we wachten op 6-9

groetjes Annet

Zou het dan toch?? Ik voel me vandaag weer een beetje mens. Ik ben nog wel misselijk, maar het is nu met eten weer redelijk goed op te vangen. Heb vannacht niet al te best geslapen, maar dat kwam dit keer NIET door misselijkheid, heb er de hele nacht geen last van gehad, jippie! Ik zou graag slapen als een blok, maar ik vrees dat niet gaat gebeuren, in de zwangerschap niet en straks natuurlijk al helemaal niet, ha ha! Maar zeurkous die ik ben, ik heb wel al de hele dag last van mijn rug, dus ik weet nu echt heel zeker dat dat kwaaltje ook echt deze zwangerschap er zal zijn. Tja. Ik heb alvast een afspraak gemaakt met Mensendieck therapeut gemaakt voor begeleiding, zodat het hopelijk (dit keer) in de hand te houden is. Jeetje, ik ben echt een zeurkous, he? Kan alleen maar zeveren over mijn kwaaltjes, sorry hiervoor  . Zullen de hormonen wel zijn, die krengen... Maar ik ben toch een heel stuk positiever, ik hoop dat ik dat kan vasthouden.

@leeuwtje: meid, wat vreselijk balen, ongi!? Ik vind het zo jammer voor je. Gelukkig dat je (zoals je zelf al zei) nog niet overtijd was, dat lijkt me nog veel erger. Ik gun het je zo!!! En alle andere dames hier. Ik vind het idd soms wel moeilijk om hier te reageren, omdat ik het gevoel heb dat ik geen 'recht van spreken' heb. Ik kan wel roepen dat ik met jullie meevoel, maar ik weet niet hoe het voelt. Hoe het echt voelt dan, de teleurstelling, weer een menstruatie, het er naar toe leven, hopen... Ik heb het niet meegemaakt, want was meteen raak, he? Hoe dan ook, veel succes en ik hoop dat de teleurstelling niet te veel aan je gaat knagen.

@Jmv: wat een lieve woorden! Daarvan wordt een mens warm van binnen ... En je hebt het waarschijnlijk gemist, ik had het al gemeld, maar ja, ik voel de baby al, alweer bijna 2 weken! Helaas nog niet iedere dag, maar het is toch weer een speciaal gevoel.

@Bloemetje: oh, vervelend, misselijkheid... Ik had zo gehoopt dat het je bespaart zou blijven, maar helaas. Tja, 80% van vrouwen heeft er in meer of mindere mate last van, dus de kans was natuurlijk erg reeel. Zoveel mogelijk rust nemen, slapen als je echt moe bent, veel kleine maaltijden, altijd droge crackers op zak hebben, afleiding zoeken, dat zijn een paar van mijn tips. Ik hoop dat het snel over is, ze zeggen dat het rond de 7-10 weken het ergste is (al ging dat dus niet voor mij op). Succes ook met je schimmelinfectie, ook zo'n vreselijk irritant kwaaltje...

@Vlinder: oei, gevallen! Dat is idd even schrikken! Maar idd, zolang je niet op je buik valt, en zelfs al zou je het wel doen, die baby kan wel wat hebben, zeker nu nog met alle ruimte. Ben bij Christian ook eens van de fiets gevallen, brrrr, akelige ervaring. Gelukkig voelde ik hem daarna goed bewegen. Maar ben niet maar gaan fietsen, durfde niet meer (toen was ik al wel 30 wkn ofzo). Luister in ieder geval maar lekker naar het hartje , heerlijk geluid! (en ik heb het nog steeds niet gehoord, boehoe!)

@Mama van Marijn: hoe voel je je? Mocht je er ooit behoefte aan hebben, ik slik nu dus Emesafene. Enne... 5230 gram!? Pffff... Wat een moordwijf ben jij, dat je zo'n beer op de wereld hebt gezet, ha ha! Is hij nu nog steeds een grote vent?

@Wen: wat vervelend dat je slechte dagen hebt (had je niet een aandoening aan je gewrichten ofzo? Ik weet niet meer...), ik hoop dat het snel beter gaat. Misschien dat een positieve test je vleugels kan geven?? Ik duim voor je, spannend!

@Mama2006: spannende tijden nu? Ik duim ook voor jou!

En iedereen die ik vergeten ben: succes!

hoi,

an, fijn wat van je te horen, en heel fijne vakantie,
spannend hoor, het testen, je weet maar nooit he.
succes, en geniet van je vakantie.

mama 2006, balen dat je denkt ongi te worden, ik hoop
dat je gevoel ongelijk heeft.

jvm, jou ongi alweer over? ik vergeet zo snel, sorry.

groetjes

hoi karin,
we waren gelijktijdig aan het posten, hihi.

wat ben ik blij te lezen dat het beter met je gaat. erg fijn, en ik hoop zo dat je dit kan vasthouden, je klinkt inderdaad veel positiever. gelukkig, want je zo voelen is echt niet prettig.

ja, de misselijkheid is hier nog wel houdbaar hoor, maar wel erger. dus hoop dat het dan beetje zo kan blijven, heb het wel heel de dag door.maar ja. het is maar zo dan.

nou dames, welterusten.

Dag!

Jammer Joyce dat je het zo opvat, wat natuurlijk je eigen gevoel is dus daar kan ik niks over zeggen. Ik heb je bericht wel gelezen, en gedacht: we horen het vanzelf als er meer bekend is. Het is niet zo dat elke keer bij iedereen precies wordt gevraagd of er wel of niet al getest is, ik ga ervan uit dat als iemand iets wil zeggen ze dit ook zelf mededelen.

Er gaat zoveel informatie hier voorbij, en er gebeurt zoveel, en iedereen zit weer in een andere fase, dat je echt wel je eigen verhaal neer moet zetten. Ik snap dat iedereen dat anders ervaart, maar aan de andere kant: niet iedereen kan onthouden wanneer wat is, ik zet bijvoorbeeld zelf ook neer: ik was naar de internist, ik bedoel gelukkig was de uitslag tot nu toe goed, maar ik snap ook dat niet iedereen daar aan denkt. Ik wil het wel kwijt dus post ik het zelf. Het is zeker geen ongeinteresseerdheid van de mensen die hier schrijven want ik moet zeggen dat ik juist wel vind dat er veel aandacht is voor elkaar. En laten we eerlijk wezen, het draait ook om jezelf want anders zat je hier niet.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte en succes wensen, en we hopen, net zoals dat in bijna elk bericht van mij staat, dat je en dus ook de anderen wachtenden snel zwanger zijn. Het ga je goed!!

Terug
Bovenaan